Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
17 mei 2012 om 10:29 In reactie op: Snelle vraag: getrag 240, 3 versnellingen kwijt :shock: #18018123
Haha ja dat zou ikk wel doen.
Ik hb die van mij wel weer ikelkaar gekregen met de werkplaatshandleiding.
Het is te doen
Ik zat steeds te kloten met dat plaatje dat op je schakel as komt.
Als die er niet op zit wil hij mende ik maar in 1 versnelling.
Daarom , wat ik nu omschrijf is niet te begrijpen. Dus een foto is makelijker hahaha zal wel ffe zien of ik nog fotos heb :thumb16 mei 2012 om 22:41 In reactie op: Snelle vraag: getrag 240, 3 versnellingen kwijt :shock: #18018121heb je ook foto’s?
mischien iets makelijker om te beoordelen ;)okee,
dus ”ALS” mijn boringen verkeerd zijn.
kan ik een 1900 onderblok opzoeken, en die laten uitboren en alles over zetten.bedankt voor de snelle reactie henk :thumb
mijn pa heeft ook een kapote distributie riem gehad.
de dealer zij dat de kleppen door de motor waren geschoten, om het zo maar even te zeggen.
oftewel ”motor total los”nog even een vraagje,
is de boring van een 1900 kleiner dan die van een 2.0 / 2.4???
ik ben zelf ook heeeel benieuwd naar de oorzaak van dit probleem :(
we zullen het zien.ik hou jullie op de hoogte :thumb ik elk geval bedankt voor jullie reacties :thumb :thumb
oke,
dus mijn klep seals zijn zo wel goed.
en mijn veren ook (ik weet 100% zeker dat ik alle 4 zuigers het zelfde heb gedaan)
vanavond zet ik de kadett op de kar en haal ik hem naar huis.dan binnen kort even het een en het ander testen.
tog blijf ik bang dat die los moet.. :(okee,
zuigerveren heb ik allemaal met merkteken naar boven geplaatst, en heb er olie bij tussen gedaan.
en ik moet dus 2 nieuwe seals hebben.
klopt het dat je bij de cih motoren, om de uitlaat klep alleen een rood rubbertje hebt als seal?
en bij de inlaat een hoedje.ik vindt het heel apart. zo’n rubber ringetje kan tog nooi olie tegen houden….?

dit is de enige die ik heb :D
ja,
mijn buren hebben een autogarage.
ik heb al even met hun gesproken.
aangezien ze het erg druk hebben, ook ivm de cross voor donderdag,
kan ik vrijdag of zaterdag even langs komen met de kadett.
even compressie test doen, (heb zelf namelijk niet zo’n meter)
en nog het een en ander proberen .denk zelf tog echt dat die meer los moet :(
en dan heb je hem net in elkaar… was starte loope. hartstikke blij :D
en dan krijg je dit :swearmaja wat doe je dr aan? t is niet anders. t spul gaat denk ik weer ut elkaar!
haha snel valt mee…
apk verlopen, versleten moter, gierende bak..heb er een gereviseerde 2.0 bij gekregen en een andere bak ook gtrag 240
waarom dan alleen cilinder 2?
zou die met een andere snelheid zijn gehoond?
moet bijna wel aan de cilinder of zuiger of veer liggen.
terwijl alles nieuw is….
baale :swearhij had er toen 2.
deze lag als het goed is helemaal uitelkaar.
was toen rood.en een witte die had meende ik 2 jaar stilgestaan naast een boom….
daar had hij hele plannen mee.
airbrus van een manta (het beest manta :D) aan de binnen kant op de motorkap.
was wel mooi.wat hij daarmee gedaan heeft weet ik niet.
binnen kort haalt hij weer een andere manta op. met een 2.4 meende ik.
ik hou je wel even op de hoogte, zie hem wel geregeld king:nee zelf gedaan.
ik heb alle 4 zuigers het zelfde gedaan.
er stond een mooie uitleg bij.hahaha, ja…. dit is ook toevallig zeg, :D ken je die??
okee, thanx :thumb
@HOT ROD wrote:
@sh93 wrote:
heb hem ook alweer een keer bij gevuld. ging ongeveer 1,5L olie bij in….. :wtf
Hoeveel olie heb je de eerste keer er in gedaan?
Hoeveel km heb je ermee gereden voor je die 1,5L olie moest bijvullen?
Welke carterpan en welke peilstok gebruik je?eerst keet gewoon tot het maximum gedaan heb die na de eerst 2 starten kwartiertje laten staan gecontroleerd
ik ben 3 keer bij ons de straat op neer gereden en hij heeft een tijdje stationair gelopen. niet veelcarter pan van een 2.0 en daar de pijlstok en gelijder ook van.
ik snap het niet.zuiger hebben bij een revisie bedrijf gelegen. mooi schoon gemaakt en gecontroleerd.
kon nog wel met dit onderblok zijden ze…..een lektest?
hoe moet ik dit doen?? klinkt interesant :Dnee,
komt uit oosthem – frieslandhoeveel mag je maximaal hebben?
heb de kleprubbers er af gehad en er weer netjes op gezet,
ik heb dit vanavond rond een uur of 8 gedaan.
geen verschil.
compressie binnenkort even testen.ik heb zonet de seals even bekeken. die leken op het eerst gezicht nog in goede staat.
heb ze er met de revisie ook nieuw op gezet.
kleppen zijn opnieuw in geslepen. (ik heb ze steeds goed op volgorde gehouden)
kop heeft revisie bedrijf toen ook gelijk druk op gezet. – lekte niet – en de kop is recht.ik ben echt door mijn opties heen.
als het niet aan de kop licht, dan zou je tog zeggen, de veren op de cilinder wand…..
maar die is ook gehoont en nieuwe veren.:wtf :wtf :wtf
vandaag op de stort in heeg.

de man had zijn kadettje helemaal volgedrukt met takken :shock: :D hahaha
nee olie, olie druk neemt ook af.
heb hem ook alweer een keer bij gevuld.
ging ongeveer 1,5L olie bij in….. :wtfmotor zal wel weer uitelkaar moeten?
ik baal ontzettend. ik zou anders de auto deze week spuiten en hopen op volgende week rijden…
wordt hem dus mooi niet :swearals het aan mijn klep seals ligt.
kan ik het daar dan ook aan herkennen? -
AuteurBerichten