Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het zou voor in mijn achterlichten moeten gebruikt worden. Het moet dus duidelijk licht geven :) LED’s wil ik er niet voor gebruiken omdat ik echt het CCFL effect wil hebben. Neon wire kan ik niet gebruiken omdat deze niet afknipbaar zijn…
6 maart 2014 om 11:23 In reactie op: Project 96′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Oranje) (Update14) #18200247Heerlijk gedaan man!
Nice idd!! :wors
Staat enorm dik ;) Welk schroefset heb jij er dan onder zitten? Degene die ik ken gaan maximaal 7,5 cm lager :D
Zoals Wim voorstelt hard knijpen en misschien een föhn gebruiken om de lijm wat wakker te maken.
Les voor de volgende keer ;)Ga niet echt kort door de bocht maar ga voort op resultaten van testaankoop en meningen van verscheidene bandenboeren en personen. Hoor wel van meerdere bronnen dat Nokian enorme goede winterbanden zou hebben. Maar de zomerbanden zouden enorm snel afslijten (wat natuurlijk ook van type tot type zal afhangen). Nokian zou gemiddeld ook hoger aangeschreven staan als wanli/nankang. :)
Heb zelf ook Hankook banden terwijl ik in het begin enorm sceptisch stond tegenover dat merk. Ze staan er nu bijna een jaar op en niets dan lof. Maar deze zijn ook niet te vergelijken met Michelin of Goodyear.
Uiteraard waar de ene goede ervaringen mee heeft wil de andere niets meer van weten. Mijn volgende worden ook opnieuw Hankook terwijl er ook mensen zijn die dat merk verfoeien. :)
Grtz Seth
:thumb
Schroefkit van 35-60 instelbaar voor en achter en heb hem op de hoogste stand.
En de nankang banden zullen hun werk wel doen, begrijp me niet verkeerd maar je gaat me toch niet vertellen dat er totaal geen verschil is tussen Wanli/Nankang banden of Michelin/Pirelli banden behalve de prijs hé ;) Bij testaankoop is het uitgewezen dat Nokian en Nankang het snelst verslijten en het minste grip hebben tegenover Michelin en Goodyear die het meest slijtvast zijn en de beste grip hebben.
Ikzelf heb een schroefkit van 35-60… Indertijd met een 225-40-18 band had ik reeds problemen maar de velg was natuurlijk wel 8.5 breed en ET was 35…
En omdat het 19″ is ga ik zwaar moeten afgeven aan comfort met zo’n lowprofile banden + Nankang banden vertrouw ik persoonlijk niet…@Punch wrote:
@GTS Vectra wrote:
Opc snowflakes
http://link.marktplaats.nl/781485794″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Klopt zijn van mij kan hier niet meer inloggen omdat ik mijn wachtwoord kwijt ben en een nieuwe provider heb en dus ook een ander email adres heb net een mail gestuurd naar een moderator om hulp en uitleg :( :(
Enorm geïnteresseerd maar de banden zijn te breed voor mijn auto dus dan zou ik nog andere banden moeten kopen wat te duur gaat uitkomen… :(
Leuke wagen maar een 1600 16v is eigenlijk echt een veel te lichte motor voor een Vectra.
Triple S heb ik. Is geen kwaliteit als KW Variant 2 zodat je de hardheid kan instellen maar voor de rest enkel lof! :thumb
Nou dat doen we dus nooit meer :D
Heb vorige week een tankje vol 95 getankt en man wat verbruikt deze veel tegenover 98… nou doet ie 1 op 7 tegenover 1 op 10 (wat ik al veel vond) en je voelt gewoon dat ie slechter loopt… Véél minder pit en als ie op temperatuur voor een stoplicht staat moet ie soms toch effe naar de 650 – 700 rpm zakken om dan terug in zijn normaal toeren te gaan ipv stabiel te blijven staan.
heb zelf een x20xev en ben hier supertevreden van! Zou persoonlijk niet voor lager gaan maar ik ken hier mensen die lyrisch zijn over de v6.
:thumb
op zijn buik leggen (sorry, was met mijn gsm aan het typen met woordenboekcorrectie) :D
Op een buik zetten en voor de rest niet veel aan doen ;)
en dan nog VEEL te veel geld voor een calibra… wel enorm mooi (als ie zilver moest zijn)
Is bij mij ook altijd een heavyweight championship :jerry
:wors
Mooie bumper man! :thumb
Dit is de mijne. Heb Devil Eyes met LED knipperlicht. Koplampen zijn samen met een US light module en Xenon 6000K.
Heb de draden zodanig verwisseld dat als ik mijn contact opzet mijn DRL’s beginnen te branden (zonder schakelaar) en mijn stadslichten mijn knipperlichten zijn.


Grtz Seth
Mooi werk man. Heb geluk dat ik de B1 versie heb want die bumpers eraf halen vind ik een merde.
Bij mij zat de interne bedrading ook verkeerd om. Was ik met de winkelier een half uur aan het zoeken hoe het kwam dat die geen licht gaven :Damai!
Vectra C heeft een standaard ET waarde van 35. Als je een velg die zo dik is gaat plaatsen ga je al spacers moeten kopen van minstens 25 mm per wiel vrees ik. En als je wiel buiten je kast komt is het APK-afkeur… Het dikste dat ik onder een Vectra C heb gezien was een 19″ velg, 10J breed met een ETwaarde van 39 en dat was met een verlaging van 30 mm maar nipt.
Anders mocht het mogelijk zijn zou ik vragen of je ze kan passen maar ik vrees er eerlijk gezegd voor.
Grtz Seth
-
AuteurBerichten