Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
In België moet je aan alle eisen van xenon voldoen of je komt niet door de keuring. Had elk jaar zever met.mijn.xenon op de keuring dus wou ik het me gemakkelijk maken en GP Thunder kopen omdat iedereen er zo enthousiast over was. Deze erin gestoken maar het licht snachts viel echt enorm tegen. Heb het laten nakijken door Donckers en die hebben gezegd dat de lichtsterkte zelfs minder is als halogeen… Dus heb ze er terug uitgedaan en echte Xenon 6000k in gestoken.
Met de keuring wisssel ik dan wel even..
@vectra vlammen wrote:
Ik heb de fabrieksaf xenon pitten ook vervangen voor de 6000k.echt een hele verbetering en meer licht.ben ooj nog aant kijken wat ik met de mistlampen moet.maybe thunder gt serie erin.komt ook in de buurt van de xenon
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Heb er zelf ook Xenon 6000K erin. Raad je het af om GP Thunder te kopen. Geven geen bal licht. Zeker niet als je echte 6000K Xenon gewoon bent.
Hoe zou jij reageren?
[youtube:3cq6x1hj]http://www.youtube.com/watch?v=BNCoaKE4S7M[/youtube:3cq6x1hj]
Da ze dan nog maar eens iets verkeerd durven zeggen :jerry
Ziet er indd prachtig mooi uit maar hoeveel foto’s wil je hebben? Zoek anders maar VVOC.com maar eens op ;) daar staan ze in trosjes :D Qua comfort zit je met 16″/17″ perfect maar qua looks kan er niets boven 18″/19″.




Zou er ook graag 19″ers willen onder steken maar het Belgische wegennetwerk icm een schroefkit verlaagde wagen laat geen 19″ op een vectra toe… Toch niet degene die ik wil. Dus de mijne zullen er 18″ers worden :D
Grtz Seth
Daar heb ik geen foto’s meer van maar de asbak moet je verwijderen door:
Neem een fijne platte schroevendraaier en aan de linker- en rechterkant onder de bekerhouders zie je 2 plastieken kapjes (rechts zit je aansteker). Deze zitten vastgeklikt dus die wip je er zo uit.
Daarachter zie je 2 schroeven. Die moet je er ook beide uitvijzen. Doe dan je asbak open en haal de binnenste asbak eruit en trek daarna voorzichtig het geheel naar je toe.
Pas op: Je aansteker is nog wel aangesloten dus trek niet te hard zodat je vanachter de stekker van je aansteker nog kan losmaken :)Grtz Seth
Heb zelf ook een dashcam van china voor €17.95 incl gratis verzending. Doet geweldig zijn werk maar hij blijft niet tegen de raam plakken :jerry Ga wss binnenkort ook een duurdere kopen zoals die van Björn :)
Binnenkort kunnen ze me gewoon een nieuwe rug en nek uitprinten. Wacht ik wel op de 3D titanium versie :jerry
Das zelfs niet te veel voor een B laat staan een C ;)

Blijft gewoon een dikke foto van een dikke vectra met dikke 19″ers eronder :wors
Je kan dat plaatje waar ecc knoppen (dat hout-look) eraf halen. Het zit vast met metalen clipjes. Het beste is om met een fijne platte schroevendraaier te verwijderen door het tussen het plaatje en het leer te steken en dan ZACHTJES naar je toe te wrikken zodat je nietsbeschadigd..
Als je kap er dan af is zie je 2 schroeven links en rechts bij je verwarmingspaneel. Die haal je er af en dan kan je de ECC module naar je toe halen en de lampjes vervangen.
Hierbij een foto van mijn verwarmingspaneel.



Grtz Seth
Was niet echt een officiele garagist. Anders had ik nu wel een motor gehad zonder zorgen ;)
Ja is een leuke auto om mee te rijden maar zou er binnenkort ook een versnellingsbakmod aan willen laten doen zodat ie minder toeren doet in 50 km/u alsook de 120 km/u maar daar moet ik een expert voor aanspreken mettertijd :D Eerst mijn motorblokje zelf in orde hebben. Maar als Wim eraan werkt heb ik er geen zorgen over ;)
Normaal als je radio afstaat als je de sleutel eruit trekt kan deze geen stroom meer verbruiken. Is je batterij nog wel in orde? Alternator check? Heb je nergens anders een constante verbruiker aanstaan?
Grtz Seth
Mits goede verzorging van alle eigenaars wel want mijn Vectra heeft nu reeds 2 motorblokken gehad en er komt een 3e aan.
1e motorblok X20XEV was perfect in running op 136.000 op de teller toen ik hem kocht. Altijd dealer onderhouden tot een mechanieker die ik kende aan mijn auto bezig was en de motor naar de vaantjes heeft geholpen (tot 154.000 km gehaald † RIP) :swear
2e motorblok X20XEV was uit noodzaak en zag er al niet echt fris uit en heeft nog geen 5.000 achter de kiezen sinds de inbouw en de koppakking lekt samen met het koelvloeistof…
3e motorblok X20XEV wordt nagezien en volledig gereviseerd door Willem en is dus nu in making :) Hoop dat ik hem snel krijg zodat ik terug zorgeloos kan rondrijden net zoals bij mijn eerste motorblok…Wagen staat dus nu momenteel zo veel mogelijk stil… :(
Met 189.000 op de klok zoals geschreven in zijn onderschrift ;) :jerry
Maar niettemin een pracht van een wagen! :thumb
Het ene toch mooier als het andere ;)
Hey Roy,
Je kan ook altijd eens kijken op crazyleds.co.uk. Daar heb ik de mijne ook van en ben hier SUPERtevreden van!!!
Als je niet veel toeters en bellen (zoals woofer e.d.) hebt heb je niet meer nodig dan 70 Ah voor een diesel. Ik heb ik mijn benzinewagen ook een 74 ah steken tegenover de standaard 45 Ah die er bij mij instak maar ik zit met de nodige kerstverlichting onder de wagen en boemboem in de koffer ;)
Vectra vanaf 2 liter ook
@vectrabelg wrote:
De haven van Antwerpen!


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Daar kom ik elke dag met of zonder de vectra, met of zonder goesting :jerry
Ben ook benieuwd :) vergeet geen :kewlpics
CorsaB_66 heeft ook van zijn 1.8 16v een 2.5 v6 gemaakt / laten maken. Ook gedaan met een hele donor auto en hij rijdt er ook trots mee rond met alle bumpers, lichten, toeters en bellen. :thumb
Zou mij ook niet storen. Integendeel. Heb de mijne net gekuist en aan de deuren zie je alweer vuil :swear
effe leve inblazen ;)


Vandaag gewassen!!!
Voor:


Na:


-
AuteurBerichten