Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Idd ze komen onder mijn vectra B1 zoals cano666 zegt :)

Kan niet wachten tot ze eronder steken :)
240 km heen gereden, en 240 km terug gereden maar ik heb ze in mijn bezit !!! 18x8J OPC Snowflakes origineel GM :smt041

Van Kapellen naar Rijssen :D
Momenteel gereserveerd :D

En als ze eronder staan :kewlpics
Heb me weer wat in men nek laten draaien dus :D
Heb van de autozaak ineens een vloeistof bijgekregen (gratis goddank) die naar het schijnt het roest zou wegwerken (grotendeels) en van de moment dat het vloeistof in contact komt met lucht zou die de gaten opvullen. We zullen zien of het helpt.

Heb ook een petjesvectra hé Willem :jerry maar ik ben op zich te tevreden met mijn 6000K om naar 10000K over te stappen…
Ik moet wel minimaal een 2.0 liter hebben maar ik denk persoonlijk dat ik een 2.5 V6 meer pijn zou doen mits ik weinig autosnelweg rij. Maar deze blijft nog wel even hoor ;) heb er net teveel tijd, geld en liefde in gestoken :D
Als ie ooit buitengaat is het door schade aan de carrosserie of chassis die ik niet meer kan herstellen en dan komt er terug een Vectra B voor de deur. Maar dan wel een B2 caravan met ECC :D dan terug een X20XEV of Z22SE motor.OPC wil ik ook hebben maar telkens als ik eraan denk krijgt mijn portemonee kramp :jerry
Nee, had er vorige keer al voor gaan horen bij de GOCA maar een motorwissel mag enkel met hetzelfde type motor met dezelfde hoeveelheid kw… :swear Ook motortuning in geen enkele vorm mag al wordt een openluchtfilter wel door de vingers gezien… Uiteraard kunnen ze niet alles checken op de keuring (chip op maat, nokkenassen, …) Stom hé. Woon 2 km in vogelvlucht van de goede kant van de grens waar het wel mag :swear
@koenelsenaar wrote:
@Seth wrote:
Vandaag weeral koelvloeistof bijgevuld. 2x in 2 weken helemaal leeg… en 1x mijn olie helemaal moeten bijvullen… :thumbdown
What happened?
Mja ik vermoed dat mijn koppakking aan het lekken is… Deze motor zit er nu bijna een jaar in maar het was al van in het begin niet echt een frisse… Vorige motorblok had het opgegeven omdat een kennis van me mekanieker was…
@GTS Vectra wrote:
@Seth wrote:
Vandaag weeral koelvloeistof bijgevuld. 2x in 2 weken helemaal leeg… en 1x mijn olie helemaal moeten bijvullen… :thumbdown
Dat gaat niet goed, al naar de garage geweest?
Nog beter: Naar Willem. Die heeft nog een revisiemotor voor me met de volledige Willem garantiecheck :thumb Hij ging me laten weten wanneer de motorwissel doorgaat… :)
Grtz Seth
Vandaag weeral koelvloeistof bijgevuld. 2x in 2 weken helemaal leeg… en 1x mijn olie helemaal moeten bijvullen… :thumbdown
Graag gedaan ;)
Koelvloeistof…
Meeste oude toestellen zijn de beste. Kon je nog mee voetballen, van de trap laten vallen, in het toilet/bad gooien, terug in elkaar steken en dat werkte terug :jerry
Lekkere filter! Geeft dat wat verschil?
Ben je spuiter van beroep? Ziet er lekker prof uit :thumb
Heerlijk die 19″ers :wub
Héhé, tnx :p Heb zelf nog een omega gehad en die koplamp meer in mijn handen gehad dan wat anders :p Vind persoonlijk de koplampen van een Vectra machtig mooi!
Ook kan je kiezen tussen helder zwart en helder chroom en als je een pimpzot bent zoals ik kan je Angel Eyes nemen zwart of chroom, met LED ringen of CCFL, Devil eyes zwart of chroom met LED knipperlicht of gewoon… Op zich de meeste keuze samen met de Astra G op gebied van koplampen… Dusja, vind het beetje een vreemde en omslachtige keuze.
Maar mocht het passen wil ik wel :kewlpics zien…
@Richard88 wrote:
Weer even een update,
Het motorblok is er jammer genoeg nog niet uit, kon geen goede motorlift krijgen,. Dus dat word volgende week..
Verder wel genoeg tijd gehad om de auto te strippen en compleet te schuren:



Ook even andere voorlampen er bij. Nog even passend maken, en de binnenste kap die nu chroom is denk ik zwart spuiten:

en een mooi setje irmscher schokbrekers / veren :)

Leuk bezig zo :thumb Dat lijken wel Omega B koplampen of vergis ik me nu ZO hard…? :hmmz
Das een aller-kleine-vraag :jerry
Zelf heb ik er 6000k ingestoken. Was eerst aan het twijfelen tussen 6000 of 10000 omdat ik de blauwe kleur mooier vond maar de winkelier zei me ook dat 6000k gewoon veel beter licht geeft in tegenstelling tot 10000. Misschien voor volgende keer. :angel
Grtz Seth
Dit doet pijn !!!
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kfS8iz2NaLE” onclick=”window.open(this.href);return false;
@vectra vlammen wrote:
ok op die manier.maar met xenon in de mistlampen moet je volgens mij in de bedrading knippen.en daar heb ik niet zoveel zin in.
Zoals gose91 zegt: de meeste fabrikanten houden rekening mee met de aansluitingen zodat je zelfs niet hoeft te knippen. Maar als je in je bedrading moest knippen en je houdt je originele stekker bij kan er normaal gezien toch niets verkeerd gaan? Ik ben normaal ook geen fan van in mijn originele bedrading te knippen maar wat moet, dat moet :D
-
AuteurBerichten