seh power

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 102)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: 20SEH in Corsa B #17368662
    seh power
    Deelnemer

    he ik meende toch echt dat het een 272was.

    maar dan nog ik vind die 292 niet vreselijk hoor kwa gedrag.

    een bbg gendt houd je vervelende kop is een keer, met je 16v geleuter, als hij 16v wou vroeg ie dat wel.

    groeten

    In reactie op: wat is er alemaal te tunnen aan een a3 gsi #17368690
    seh power
    Deelnemer

    nou te makkelijk, er moet genoeg gebeuren voor het daily betrouwbaar is.

    leukste is nog altijd de standaard motor zo snel mogelijk maken:thumbup

    groeten

    In reactie op: 20SEH in Corsa B #17368658
    seh power
    Deelnemer

    292 is nog wel te doen maar wordt al aardig bokkig.
    sw hier van het forum rijdt met ik meende een 272 graden, das een hele leuke stok voor daily.

    schutbord, het is eigenlijk het stukje dekplaat voor je ruitenwissermotor enzo, dit maakt niks uit voor de stevigheid, zou er zowiezo een vorm uithalen en geen recht toe recht aan flex/knip werkstuk van maken.

    snelle nokkenas ben je zo achter, klepdeksel eraf en kijken of er GM in staat, staat dat erin issie orgineel en bedoelen ze waarschijnlijk dat de seh nok standaard een iets andere duratie heeft, het nummer wat erop staat kunnen we hier wel natrekken om te kijken wat het echt is.

    en tsja je blijft met die co/4gas meting zitten

    groeten

    In reactie op: stationair toerental verstellen #17351877
    seh power
    Deelnemer

    das nu eenmaal het enige wat je kan verbouwen aan het ding he slimmerik, je probeert gewoon onder je domme gelul uit te kruipen.

    groeten

    In reactie op: stationair toerental verstellen #17351874
    seh power
    Deelnemer

    ja en dan denkt je ecu dat je gasklep geopend wordt en loopt ie niet meer in nullast aap , die potmeter heeft 1 stand en das zoals hij fabrieksaf afgeregeld is.

    stappenmotor verstelbaar maken is de manier die het minst invloed heeft op de motorloop en regeling omdat hij simpel weg geen signaal AF geeft maar GESTUURD wordt.

    groeten

    In reactie op: spruitstuk inwikkelen met uitlaatband #17368506
    seh power
    Deelnemer

    wat!!!!!!!!! hebben ze ook snelle kabels en modules? waar kan ik die krijgen, zeker aleen in gendt:thumbdown

    groeten

    In reactie op: spruitstuk inwikkelen met uitlaatband #17368501
    seh power
    Deelnemer

    je vergeet de msd vriend:vertag, denk dat ik ook maar msd en een ripchip in mijn cosworth hang, heb ik zeker wel 400 pk uit zon v6.

    groeten

    In reactie op: opel_astr@'s german style kadett project #17311437
    seh power
    Deelnemer

    en bijkomend dat waneer er te glad geschuurd wordt de verf bij steenslag als een sticker eraf vliegt, nee niet bij alle lakken maar zeker bij meerdere.

    groeten

    In reactie op: spruitstuk inwikkelen met uitlaatband #17368494
    seh power
    Deelnemer

    hey bbg-krent:

    je bent een aap eerste klas, in een ander topic zit je te zeiken waarvoor die hitteband goed voor is, en nu ga je zelf vertellen waar het voor is.

    zeker zitten googlen.

    groeten

    In reactie op: show hier je 2.0L 16 klepper #17324603
    seh power
    Deelnemer

    je komt nu wel mijn strot uit kerel, jij vraagt :

    Origineel gepost door bbg_gendt
    Waarom wikkel je band om je uitlaat Dat merk je echt niet.

    als je goede ogen hebt zie je geen smilies, geen grapje of gekkigheid dus.
    ik geef jou antwoord en nog een leuke onderbouwing , ronaldo steekt hier weer op in met zijn vaatwastabletten omdat die het ook helemaal heeft gehad met jou netzoals iedereen hier als je zulke domme uitspraken doet.

    en nu zeg je :Omg koop anders een vishengel? Je hapt goed

    zo van was een grapje.

    weet je wel dat jij talloze mensen nog wanhopiger maakt dan ze al waren met hun problemen en vragen hier, weet je dat het meerendeel van de gevorderde user jou naam niet meer kan zien, weet je dat ik zelfs nieteens meer lees maar door scroll als ik jou replys zie omdat er toch niks nuttigs zinnigis of wat dan ook in staat.

    en weetjewel dat elk topic waarin jij reageerd verneukt is omdat wij als serieuze mensen ons geroepen voelen jou antwooorden te bestrijden omdat je iedereen op het slechte been zet of verkeerde en zelfs soms antwoorden geeft die fatale gevolgen kunnen hebben?

    en nog iets, een hengel is om te vissen, vishengel is zo dubbelop netzoals vuuraansteker en domme bbg_gendt.

    groeten

    In reactie op: show hier je 2.0L 16 klepper #17324594
    seh power
    Deelnemer

    zo hey, dat lijkt erop.

    respect hoor, overgebleven krat of zo nieuw besteld?

    groeten

    In reactie op: show hier je 2.0L 16 klepper #17324587
    seh power
    Deelnemer

    Origineel gepost door bbg_gendt
    Waarom wikkel je band om je uitlaat Dat merk je echt niet.

    waarom wordt dit dan al jaren gebruikt in de:

    rally
    race
    sprint
    cross
    en enz

    het belangrijkste is gewoon om de temperatuur onder de kap zo laag mogelijk te houden en de warmte in je uitlaat te houden.

    om dezelfde reden is de mclaren haar motorkap met goud bekleed.

    tsja en wat je ervan denken wil moet je zelf weten, ik doe het ook hoor en het staat nog netjes ook.

    vraag me aleen af of je dit ook tegen mensen zegt als je is een dagje op assen bent sta je dan ook bij de racers onder de kap te loeren en geef je dan dit commentaar?

    groeten

    In reactie op: show hier je 2.0L 16 klepper #17324577
    seh power
    Deelnemer

    kijk is aan weer een tevreden klant:jerry

    groeten

    In reactie op: turbo op c14nz #17345815
    seh power
    Deelnemer

    uit koper laten snidjen laseren.

    er zit verschil tussen een turbo ombouw voor de fun en een voor de dikke vette cijfers en heelhouden.

    op marktplaats staat nu een halltech te koop waarmee je 2 extra injectoren aan kunt sturen.

    dan kun je toch leuk turbo rijden op een mischien lage druk maargoed kijk is waar de meeste standaard turbo autos op draaien, dan ben je toch leuk bezig voor een paar spreekwoordelijke knaken.

    heb hier ook nog spruitstuk , turbo en zovoorts liggen voor een fiesta stoterstangenkanon, maarja moek die eerst weer kopen;)

    groeten

    In reactie op: show hier je 2.0L 16 klepper #17324575
    seh power
    Deelnemer

    schiet is op man, help hem anders even:jerry

    die kitcars kun je zo perfect maken he, en op het circuit kun je mooi zien wat het teweeg brengt.

    een gewone auto kun je ook verbouwen maar hier is alles voor te krijgen of dusdanig aan te passen dat het gewoon f1 techiek is in feite.

    groeten

    In reactie op: show hier je 2.0L 16 klepper #17324573
    seh power
    Deelnemer

    dat zal idd wel een kitcar zijn:sleeping

    trouwens, heb je er meer fotos van febe, dit is natuurlijk wel het summum van de hier geplaatste fotos.

    groeten

    In reactie op: show hier je 2.0L 16 klepper #17324538
    seh power
    Deelnemer

    ja die 8v gti`s met 110pk, sloopblokken fabrieksaf al trouwens en ze zuipen een benzine daar wordt je ook niet goed van.

    doe mij maar een ne dan.

    groeten

    In reactie op: show hier je 2.0L 16 klepper #17324517
    seh power
    Deelnemer

    vonkslang afdichting, is voor als het water eruit wil dan zet die daar een bougiekabel op en dan schrikt het zo terug de motor in.

    groeten

    In reactie op: stationair toerental verstellen #17351871
    seh power
    Deelnemer

    andere stekker erin kan ook helpen je bruine zwarte en gele.

    groeten

    In reactie op: Aux-in maken voor pioneer autoradio #17345082
    seh power
    Deelnemer

    zo van, “wat een stom idee als je het kan kopen”, daarom restaureren we ook auto`s omdat we het zelf kunnen.

    een mooie tip voor mensen die graag zelf aan de slag gaan:thumbup

    groeten

    In reactie op: stationair toerental verstellen #17351863
    seh power
    Deelnemer

    nooit in de stappenmotor boren, er zit een drupje lijm op, daaronder zit de stelschroef die fabrieks af verzegeld is met dat drupje lijm, die stelschroef draai je eruit en dan kun je er zo een langere indraaien.

    bij de gasklep zou je ook kunnen stellen.

    maar idd de octaanstekker scheelt ook een paar toeren en altijd net genoeg voor een mooie strakke loop.

    groeten

    In reactie op: turbo op c14nz #17345755
    seh power
    Deelnemer

    gek he, diesels moeten wel op 20 bar zitten anders fikt de diesel niet.

    groeten

    In reactie op: Turbo Fans Film Topic #17288719
    seh power
    Deelnemer

    hoe verneuk ik mijn auto, wat een mongool zeg sjonge jonge.

    groeten

    In reactie op: Wie rijdt welke kadett #17278770
    seh power
    Deelnemer

    niks mis met een corrado hoor:thumbup.

    groeten

    In reactie op: Turbo Fans Film Topic #17288706
    seh power
    Deelnemer

    even de kinderen naar school brengen, ben zo terug schat:thumbup
    in die volvette dan he.

    groeten

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 102)