Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
seh power
Deelnemerdat verhaal ken ik idd ja, en dat mijn kenteken veranderd,… who cares:D
ach wil de auto toch houden dus desnoods gewoon nederlands rdw testje erop .
groeten
seh power
Deelnemervrouw in het spel , auto naar de hel:D
groeten
seh power
Deelnemerzonet had ik dit aan:
henry ford – sound of the big six
en nu ist stil
seh power
Deelnemerying yang twins- life of a stripper
groeten
seh power
Deelnemerdiesel heeft geen gasklep, helaas dus niet zo 123 een reguliere dumpvalve op te zetten.
groeten
seh power
Deelnemerja haha stel je voor dat je in het renner kwartier staat en je hebt hetzelfde kristal als iemand die op de start grid staat:D.
groeten
seh power
Deelnemerof een druksensor die zit in je pers en of vacuum leiding.
lijtk mij idd het meest voor de hand liggende antwoord.
wat kosste die controller op je rekening?
groeten
seh power
Deelnemerkan ik je zo vertellen wat het is mits alles voor de rest goed zit:
op de startmotor zit het startrelais, das een plunjer die intrekt , en op zijn beurt weer het rondsel insteekt en een contact maakt zodat dat motor zelf gaat draaien.
als een startmotor warm wordt kan de plunjer gaan kleven en dus niks doen of aleen klik wat dus duid op een plunjer die wel terugtrekt maar net niet ver genoeg om het contact voor de motorstroom te leveren.
ook nieuwe startmotors kunnen dit hebben heb het al een paar keer meegemaakt.
dus naar je garage gaan, zeggen dat ze dat din geraf moeten halen en schoon moeten maken en niet met vet maar met een likje motorolie de plunjer erin zetten.
als ze dat niet willen of niet geloven , bellen ze mij maar:argue
:jerry
groeten
seh power
DeelnemerOrigineel gepost door sylvester1
hallo corsaboy,volgens mij kan bij de c16se alleen een ander kristal erin,dat zou inhouden dat alles 2% zouden worden opgeschroefd,niet mijn voorkeur.sylvester
hoeveel karaats moet ik hebben dan ?
groeten
seh power
Deelnemeroleispoortjes zijn helaas bijna nooit terug te leiden als het een minimaal lekje is.
erik b: ruik is aan je uitlaat met draaiende motor.
laat je motor even stationair draaien en laat een ander dan ga geven terwijl je weer ruikt aan de uitlaat.ruik je olie als die gene gasgeeft na tijdje stationair draaien dan zijn 99% zeker 1 of meer kleprubbers versleten of los, dit gebeurt vaker.
ook als de auto niet rookt kan dit het olieveerbruik verklaren.
groeten
seh power
Deelnemerde ideale uitlaat lengte is trouwens ook mooi te bepalen:
uitlaat in het liefst en lichte kleur spuiten, blok om, kijken waar hij ophoud met verbranden van de verf en daar afzagen.
de diameter, mooi rond de 50 houden met een verder standaard motor.
al die gekken met 70mm en hun sierstukken van 20cm doorsnee en sound killers voor de politie die eruit gaan als ze filmpjes voor youtube maken zijn niet wijs.
groep a is leuk als de rest ook redelijk groep a is.
groeten
seh power
Deelnemersensor kan defect zijn, ik geloof nooit dat het een graden verschil van 9 kan geven doordat er een beetje aan gezogen wordt:).
even vervangen dingen kosten bijna niks als ik me niet vergis.
is die 2polige in de inlaat slang he?
groeten
seh power
Deelnemerjoh als op circuit actief bent leer je wel wat benzine is en wat een motor wil.
daarbuiten loopt mijn auto op vpower ruk, gewoon 95 vind ie het lekkerst, af en toen een fles octane booster erin.
groeten
seh power
Deelnemerals je een vectra bodemplaat met chasisnumemr en als gebruikt, en dara zet je de kadett vorm bovenop blijft het een kadett??? weet niet wat er bij een vectra op kentekenpapieren stata maar das geen kadett hoor.
in feite bedoel ik dit, sloop de bovebouw van een vectra en zet daar een kadett bovenop, klinkt makkelijk ik weet het:D.
maaruh niels vraagje aan jou:
die sierra van mij is in het buitenland (oostenrijk engeland enz. geleverd met de 2.9 v6 erin , in nederland aleen met een 2.3.
hoe komt het dan met de type goedkeuring? kan ik die uit het buitenland overhalen en gebruiken bij de rdw?
want als ik een 2.9 uit oostenrijk haal kan ik hem hier zonder problemen invoeren en krijg ik ook geen gezeik van ja maar is geen nederlandse auto dus moet wegtest en al doen.
in het kort: kan ik een buitenlandse typegoedkeuring gebruiken om in nederland een zelfde auto voor de kentekenkeuring aan te bieden?
groeten
seh power
Deelnemerijzerboer, why,….. wat heeft dat diffje misdaan? stout geweest?
kadett 4×4: weet je wel dat het heel erg slecht is om op die manier weg te trekken, als je eerst wat slip op je koppeling geeft zodat het diff al op spanning staat , doet hij het dan ook?
groeten
seh power
Deelnemerja lijkt me het handigste om de bodem van een turbo te pakken.
groeten
seh power
Deelnemerturbo van een fiesta rs turbo, het motormanagement van de fiesta aanpassen en samen met de kabelboom en sensoren op de corsa motor hangen, aan de rolling road test en klaar is kees.
groeten
seh power
Deelnemernouja zeg hoe zou het nou zo kunnen zijn dat je als keurmeester niet hoeft te weten tot hoever iets kapot of versleten mag zijn, dat is de basis van je opleiding.
remschijven hebben idd een bepaalde dikte en die mag niet overschreden worden, omdat het metaal dan teveel stress krijgt en niet meer functioneert waarvoor het gemaakt is.
punt uit, ingepitte schijven zijn altijd afkeur, blokken die maar 20%van de schijf pakken ook enzovoort.
groeten
28 november 2007 om 09:38 In reactie op: Goed nieuws voor eigenaars klassieke auto Oldtimer-apk op lo #17352391seh power
Deelnemerhelaas is de groep belastingvrije gastank rijders nog erg groot.
als je zag wat ik in onderhoud heb gehad van dat soort lui, jez*s christ*s, de meest uitelkaar gereden hokken moesten weer een beetje rijdbaar gemaakt worden.
zei dan ook altijd tegen ze dat ze beter een deel van het uitgespaarde geld in nieuwe remmen en dergelijk konden investeren in plaats van aleen maar te laggen om hun gastankje en hoe goedkoop het wel niet was, want centen hadden de meeste wel.
ik zeg: iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen auto, dus of elk jaar keuren watvoor auto dan ook.
of gewoon hele strenge controles op deze voertuigen.
groeten
seh power
Deelnemeren hoe zit het dan als je een kadett op een vectra bodemplaat zet?
dan is het een kadett casco maar op papier een vectra turbo, want de bodemplaat waaraan de identiteit van de auto is gekoppels is immers vectra.
enige waar je dan mee zit zijn carroserie maten en wielbasis.
groeten
seh power
Deelnemerzou kunnen.
groeten
seh power
Deelnemerkwam op een poolsachtig forum uit waarop niet veel duidelijkheid verkregen kon worden, het is een standaard as of een 395graden tenminste daar ging het verhaaltje over.
maar anders moet iemand met een standaard nok ffe snel kijken wat die erop heeft staan, zijn de codes vrijwel gelijk issie standaard.
groeten
seh power
Deelnemerdat bedoel ik met voorkeur voor iets hebben.
zo kan ik de vergelijking leggen met mijn auto`s de een is 12v de ander 24v, ik vind nogaltijd het koppel van de 12v lekker rauw erin beuken terwijl de 24v het heel smooth uitsmeerd maarja als die erin komt is het helemaal feest, maar das ook te wijten aan de rest van het blokkie.
groeten
seh power
Deelnemervpower nederland = 95
vpower duitsland = 100in nederland is het allemaal verkoop praat, een leuke naam om een milieu ontlastende brandstof te verkopen, denk je n u echt dat waneer diezelfde shit wordt verkocht als BIO-POWER dat het nog verkocht wordt als erop staat, uw auto zal mischien iets minder snel snel zijn maar het milieu is beter af met onze rommel.
komop , goeie benzine wordt niet meer bij de pomp getankt, die moet je kopen bij elf of vp.
moet je is kijken hoe slecht een geprapareerde racemotor loopt op 98 , pingelen enzovoorts en gooi er dan is elf ms124 in:o
maargoed dat is een geprapareerde racemotor en eigenlijk irrelevant wat dit topic betreft.
feit is gewoon dat in nederland al die POWER brandstoffen dikke lulkoek is ookal trapt iedereen er nog steeds in.
zelfde als pura, ja mijn auto rijdt echt vet beter op die zooi, jahoor zit aleen wat minder zwavel in.
groeten
seh power
DeelnemerOrigineel gepost door bbg_gendt
Origineel gepost door corsaboy
Originally posted by bbg_gendt
Ik had gewoon een 16V erin gelegd ipv een 8V als ik jou was.En mijn 8v was sneller als een 16v en was ook nog eens goedkoper qua aanschaf en onderhoud..
Aangepast jah. Maar zo kan iedereen wel beginnen
ja maarja jij perste toch ook weet ik het hoeveel pk uit een 16v met msd stickers?
feit is gewoon dat de 8v hufterproof is en de 16v wat fragieler.
feit is ook dat het koppel van een 8v eerder en leuker ingrijpt als dat van een 16v en dat het eerder hoger ligt op een lager toerental.
tsja en iedereen heeft een voorkeur voor een bepaalde motor, ik hoef geen atmo 4 cilinder meer maar iedereen die wel atmo 4cilinder wil rijden krijgt als hij dat vraagt netjes antwoord op hoe en wat diegene vraagt en dan ga ik ook niet lopen blaten joh als ik jou was smeet ik er een 6cilinder in en het liefst een v6.
groeten
-
AuteurBerichten