Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kan je niet zelf een steun lassen ? of zit er nog meer op de steun?
Groeten bas.
28 februari 2011 om 17:53 In reactie op: Kadett D 1982 1.2S toekomstig project? 80-80 verlaging UPDAT #17825379[rquote=1879397&tid=143530&author=Mikey006]
Rode achterlichten zo laten, of toch smoke er in kopen?[/rquote]
Ik zal voor smoke gaan staat beter bij de kleur denk ik:thumbup
Hele mooie D kadett voor de rest :) verlagen en meschien 2.0 er in en klaar
[rquote=1879326&tid=80050&author=nl-tuning]Das die buffel he:D:D:D,, ik heb er ook nog heel veel, daar maken we ook even een filmpje van okee,,
[/rquote]
Ja vind het goed hoor is wel leuk die filmpjes maken.
Groeten bas.
[rquote=1879318&tid=80050&author=nl-tuning][rquote=1878004&tid=80050&author=Sebbe GSI]Dank u dank u ben blij dat jullie het mooi vinden :wub
Die foto’s van jou(NL-Tuning) in het filmpje past trouwens goed bij het nummer :wors:wors:wors:wors
Groeten bas[/rquote]
Dat laatste snap ik niet??? mijn foto’s passen bij het nr?? vaaaaaaaag[/rquote]
Zo als jij kijkt op die foto’s vind ik wel grapig bij het nummer passen :D:D (bij 4.14 mins)
Dit waren alle foto’s die ik op me pc had staan daarom missen er een paar auto’s
Groeten bas
Dank u dank u ben blij dat jullie het mooi vinden :wub
Die foto’s van jou(NL-Tuning) in het filmpje past trouwens goed bij het nummer :wors:wors:wors:wors
Groeten bas
Even stel leuke foto’s op een rij gezet.
[youtube]Tc2yBvnGMWs[/youtube]
Enjoy
Dat was hem weer
en hangt die er al in ?:jerry:jerry
[rquote=1877037&tid=143273&author=Vinci]IK heb dat relais voetje bij mij dus terug de cabine in getrokken, scheelt weer met vocht en oxidatie ellende…. Is een veel beter plekje (bij de ECU) als onder de motorkap naar mijn mening….
Boompje ziet er inderdaad strak uit!:thumbup[/rquote]
Daarom ben ik blij dat ik een astra boom in me D kadett heb zit die al bij de computer :) naast de accu is idd niet de beste plek snap ook echt niet waarom ze hem daar ooit hebben gedaan.
Groeten bas
Ik kan je het nog beter vertelen in mijn oude D kadett waar de motor uit kwam met de motor boom dee die pomp wel draaien als ik contackt aan zete (2/3 sec’s draaide dan de pomp)maar nu in deze D kadett doet die het niet niks veranderd aan de draad boom komt meschien omdat er te veel weerstand in de massa zit maar ik ga er niet na zoeken wat het is nu ook gewoon netjes starte lopen dus ja roept wel ???? op
[rquote=1876103&tid=143154&author=brainmuller][rquote=1875994&tid=143154&author=Sebbe GSI]Gewoon midden demper er tussen uit slijpen en als die dan nog te stil is kat er onder vandaan halen en als einddemper gebruiken doen we ook altijd bij een astra station c20xe nooit niks gehoord met apk keuren over kat einddemper.
Groeten bas[/rquote]
dus jij kan dat wel ffies doen voor mij ? :P
later gr brain[/rquote]
Ja hoor dat kan en apk is geen probleem zelf niet als je kat als einddemper doet wat er moet gewoon een kat onder maakt niet uit waar.
Groeten bas
[rquote=1876528&tid=143273&author=max]De dikke rood-blauwe is voor de plus van je brandstofpomp! [/rquote]
Zo heb ik hem ook in mij D kadett ziten en daar is niks aan de motor boom gekipt.
Groeten bas
blauw wit = accu lamp
zwart = Geschakelde +
groen = toerenteller
rood blauw = benzinepomp
blauw groen = olielamp
blauw geel = olie drukmeter ( aleen vdo!)
bruin wit = motorlamp ( motronic)
blauw = temperatuur dashboard
Rood = Constante +Hoop dat je nu wat meer snapt van de kleuren
Gewoon midden demper er tussen uit slijpen en als die dan nog te stil is kat er onder vandaan halen en als einddemper gebruiken doen we ook altijd bij een astra station c20xe nooit niks gehoord met apk keuren over kat einddemper.
Groeten bas
Lijkt mij eerder dat er 1 draad gewoon van het groot licht is afgepakt.
Kan je de steker niet van je oude kabel boom afknipen en aan deze solderen.
En dan gewoon kleur op kleur moet het goed gaan komen.
Groeten bas
Updateje
Even tussen door een Corsa B oplapen had wat aandacht nodig want was lekker gaan rotten dus wat las werk er aan.
-links en rechtes stuken er in gelast bij de binnen schermen want en waren grote gaten in gerot
-nieuwe veerschotel aan de passasiers kant er in gelastZijn nu bezig met behandelen en dan nog paar kleine dingentjes dan kan er weer apk op.
– De zwarte Corsa A is nog even bij onze plaat werker geweest om een kant iets uit te rollen liep iets aan.
-De laaste kleine dingen aan de D kadett gedaan dus die kunnen we gaan schuren en plamuren.
Foto’s
Dat was hem weer.
Kan lang duren hoor voordat die echt stopt met tiken mijne dee er 30 mins over of zo had lange tijd stil gestaan.
Groeten bas
Bij de c20xe van een maat van me eerst hebben we ook eerst olie druk gedraait naar dat het blok 1 maand zonder olie had gestaan en even de compressor op de catteronluchting en de druk was er.
(tip is ook makelijk als je de compressor op de catterontluchting zet kan je gelijk horen of er iets lekt wat wij dus wel hadden kleppendeksel pakking zat niet helemaal lekker)
Groeten bas
[rquote=1859907&tid=140441&author=The Undertaker]Een Kadett D GTE tank is van binnen heel anders dan die van de gewone Kadett. Ik de GTE tank zit een soort filterbak waar de benzine vandaan wordt aangezogen, in een gewone tank zit dit niet wat kan resulteren dat bij snelle bochten en een legere tank er geen brandstof maar lucht gaat aanzuigen.[/rquote]
Dat klopt idd zit ook idd in de gsi tank die onder me D kadett zit ik dacht wat zit daar nou weer :D
Groeten bas
Mooie inlaat hoor weer een stukje vak werk :thumbup
[rquote=1859619&tid=141836&author=GlennGSI]Ta-technics maakt ze ook dacht ik.. dat kost veel minder dan kw maja kwaliteit ook minder uiteraard.
Achter is het btw een optie om golf schroefpoten te nemen. Trabi heeft dit ook. Hij heeft echter wel de schokdempertorens doorgelast omdat het gewicht nu niet op de chassisbalken onder de auto komt maar in die schokdempertorens.[/rquote]Zo wil ik het ook gaan doen bij me Mattig straks:thumbup:thumbup
Haha roest die ook niet kwam onder me oude D kadett vandaan hele onderkant stond goed in de ml en tektiel nergens geen roest was keihard aan de onderkant.
Groeten bas.
Me gsi tank is in mindere staat die heeft de roest duivel al een beetje gezien helaas ook aan de de binnen kant maar heb het wel is erger gezien.
[rquote=1858990&tid=80050&author=gsituning_montfoort]hey snuggere:Pmis moet je ff je teller goed aansluiten want je geeft gas en je kmteller komt in beweging maar je toeren teller niet:hmmz[/rquote]
Ja als het draadje nog los legt doet die het idd niet:P
Zo weer druk met de D kadett geweest tank zit weer in elkaar en hem 30 mins laten lopen alles is ontlucht en loopt weer als een zonnetje.
Net gestart rook is van de olie is op het spruitstuk is gekomen.
[youtube]KHzQoOAYgrE[/youtube]Na een tijdje lopen lekker stil (dat gepiep wat je hoort is de dynamo)
[youtube]EZtly4kaiUM[/youtube]
Dat was hem weer.
-
AuteurBerichten





