Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
idd heb hem ook opgeslagen :P ik d8 metten kijken of die nog bestaat :P
maar nee niks van bekent bij rdw
4 december 2011 om 22:54 In reactie op: Project SAABSTRA ( astra gsi c20xe–>saab b204l )TOTALLOS! #17948014erg leuk dit!
30 november 2011 om 23:27 In reactie op: ASTRA Gstation VERKOCHT , op zoek naar wat nieuws #17811514nu nog de wielen onder een hoek van 45 grden er onder en hij is af ;)
30 november 2011 om 16:21 In reactie op: Project SAABSTRA ( astra gsi c20xe–>saab b204l )TOTALLOS! #17947998dit lijkt mij ook leuk voor in mijn kadett,
vooral omdat de prijs vergelijkbaar is met een c20xe en het vermogen van c20let.
alleen weet ik hier gewoon te weinig beun fijten van om er aan te durven beginnen.
het schijnt een stuk makkelijker te zijn op een sub frame van astr f als in de steunen van E kadett.
1.3 s is wel ietsje sneller toch?
kan het me niet voorstellen!
30% grotere sproeiers?
23 november 2011 om 16:10 In reactie op: Waarom heeft bijna iedereen die achter mist licht aan??????? #17936977als mensen gebrek aan zicht hebben en dat nodig vinden heb ik er persoonlijk geen problemen mee.
waar ik me wel aan erger is mensen die het nodig vinden om 70 of trager te gaan rijden vanwegen mist.
sommige rijden zelfs in file stap voet`s en waarvoor? hoezo gevaarzetting!
het lijkt me sterk dat ik met mijn standaard verlichting van een E kadett (kut lichtbeeld) het wel kan zien en moderne auto`s met mistlampen niet…. ik erger mij er aan dat men niet door rijdt..
@Paullus wrote:
1:16 met een 2L 16v? volgens mij rijd je dan als een oud dametje aan de valium :-P
was wel met de langste wr bak die er te krijgen was maar dat liep hij zeker. en het was een frise moter!
een 16v is vind ik persoonlijk wel zuiniger dan een 8v
1:12 is haalbaar met een 8v op de snelweg gemiddeld 1:10 oid
1.16 is haalbaar met een 16v op de snelweg en gemiddeld 1:14
ow das mooi :) dus het wordt zo uitgevoerd zoals blitzkicker zegt?
ik denk helemaal niks maar de kranten/nieuws koppen zeggen dat baas opel nieuwe manta wil.
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2011/11/baas_opel_wil_graag_nieuwe_man.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
stelletje zijkerts :P wees blij dat new kids (niet om de waarheid heen draait)
dit is wss wel de rede dat er een nieuwe manta komt!
vette sheise!
vette shit :D ik ben blij dat de kadett niet gesloopt wordt :)
betekent dit dat mijn cabrio uit 88 belasting vrij wordt in 2018?
die kit van de 2.6 bi turbo van de vectra c opc past daar toch op dacht ik?
dikke velgen man! ik had ze op mp zien staan denk ik :P
turbo op de foto is een twinscroll turbo daar hoort toch een geschijden uitlaatspruitstuk bij (1en 4 samen) (2en 3 samen?)
ik heb het zonder gedaan dat kan prima als je de schroefset max naar beneden schroeft zodat er geen spanning op de veer staat bij het opdraaien van de toplagers maar denk dat dat per schroefset verschilt (bij de ene loopt de schroefdraad niet zo ver door als bij de ander.
te makkelijk voor woorden, spreekt voor zich
slangen klemmen zorgen toch voor onbalans?
wat voor moter houd je over? (die er nu in zit)? :hmmz
@ needlefreak,
ik lees hier heel bijzondere ervaring, ik heb he 2 jaar geleden ook geprobeerd dmv hogere brandstof druk. op alleen maar E85 en 50/50maar ik vernam met mijn c20ne alleen maar vermogens verlies merkte dat hij stuk minder makkelijk op trekt en top lager was nou moet ik ook bekennen dat (achteraf gezien) de auto een zwakke vonk had en dat E85 dat miss er niet beter op maakte.
ik ben het wel van plan om met mijn corsa op E85 te aan rijden :) er is hier goed aan te komen in Groningen.
@nl-tuning wrote:
Haha hij gaat die kadett echt niet slopen hoor, geloof der niks van, hij met ze hele boel voor de gek houden!!!!!
En als ie m helemaal gaat afbreken, lokt 1 vd jongens m weg met een slammers energy drink en zet ik de kadett gauw achter in me bus!!!!! :jerry :jerry :jerry :jerry
Zal wel goed komen haha.
Groeten nick
ik hoop het!
-
AuteurBerichten