Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
22 januari 2012 om 13:57 In reactie op: Corsa C20xe…Originele lampen weer gemonteerd 19-2-2012 #17979537
gefeliciteerd Alain met de aankoop.
zijn dezelfde velgen als eerst onder jou rode kadett gsi zaten voor dat jij die kocht toch ;)?
Ik dacht alleen dat Harry die auto zou gaan kopen.
groetjes sebas.
ps jou 17 inch velgen die je eerst had onde de kadett kunnen die er niet onder?
freek heeft ze ook, ik vind dat erg leuke wielen.
vw is ook niet alles
binnen 1 week van een maat van mijn zijn golf 3 vr6
eerst de dynamo, toen de startmoter , toen een massa strip van de acu, toen een hall-gever en gister ontplofte de versnellingsbak, allemaal tandwielen op straat enz.
elke auto heeft goed onderhoud nodig…
mooi dit hierboven mij eentje die wel boeven aan het vangen is :jerry geintje ;)
staat hij dan met z,n hebben en houden online. wat een pauper! :vertag
eerlijk ik snap dat sommige jongens moe worden om telkens het zelfde te vertellen over het ombouwen van het een en van het ander.
maar de reacties hier vind ik soms beetje overdone, vaak op een niet zo hele slimme vraag, maar laat die persoon in zijn waarde denk ik dan.
tenminste als ik deze vergelijk met andere fora, aan de andere kant heb ik wel het idee dat hier meer mensen met verstand rond struinen.
ik zou alleen vervangen waarvan jij zeker weet dat het apk afkeur is.
grote beurt stelt vaak ook geen drol voor. en dan nog is het moeilijk om te zeggen,
ken genoeg garages die zeggen, eerst maar eens keuren (vaak zien ze lang niet alles wat jij ziet)
met z,n flits apparaat is elke moter met verstelbare ontsteking toch af te stellen op 95 ?
99 van de100 s motoren hebben dat al gedaan meen ik. (vaak als we het na kijken is het al goed bij dat soort motoren)
hier nog een snelle
http://www.youtube.com/watch?v=AYlV0I2I3-E&feature=BFa&list=ULplJ8CCrRIFo&lf=mfu_in_order” onclick=”window.open(this.href);return false;
9,61 op de 1/4 mile met 704 pk
dus die extra 300 pk van de civic doet wel degelijk wat :)
een 1400 tank kan heb ik zelf ook,
als het van een corsa a 4 c14se af komt is de tank volgens mij gelijk aan een gsi tank en heeft deze een externe pomp asl die er bij zit en kan je zo gaan.
deze moter is wel redelijk zeldzaam in een a corsameestal zijn het c14nz motoren met een monopoint pomp in de tank. deze kan je ook gebruiken maar dan moet je er nog een exteren multipoint pomp buite te denk (naast het benzine filter) plaatsen en bijde pompen aansluiten. (zo heb ik het ook, niet helemaal zoals het hoort maar mijn c20ne turbo loopt er prima op dus een normale c20ne vast ook wel.
succes
25 december 2011 om 13:36 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373408ik vind het nieuwe project gedurfd,
ik heb er ooit eens een gratis mee kunnen nemen, en d8 geen a corsa dan maar dit na 10 min rijden was ik er al achter dat het helemaal niet was wat ik verwachten en heb ik hem maar weer terug gebracht.
@RISL wrote:
Uhm, een Renault Partner bestaat niet, het is een Peugeot Partner of een Renaul Kangoo, om in dezelfde categorie te blijven.
dat dacht ik eerst ook, toch is het zo ;) peugeot partner is 4×108
verbrede renault partner velgen. 8j en 8.5j
moeten alleen wel opgeknapt worden.

zit met hetzelfde te kutten
ik ben zelf wezen speuren en kwam hier ook op uit.
alleen ik heb die paarswitte (vt) violet) niet en een bruint witte wel
de rest zelfde.
13nb komt uit een corsa
dus kan haast niet missen alleen zeker weten doe ik het niet.
of je laat het compleet standaard en hangt er een turbo aan :thumbup
grunn grunn :)
gtx is als ik me niet vergis, de nieuwe serie turbo`s van garrett, en is efficenter mbt het vermogen dan de oude gt serie
klinkt als compressor,
volgens mij zie ik jou regelmatig door helpman rijden :)
als je dikke 300+ pk,s hebt kan je het eens overwegen daaronder niet echt nodig.
dikke beun oplossing.
maar bij een auto van een maat van me wren er 3 afgebroken en toen hebben we een nieuwe pakking gepakt. en aan beide kanten van de pakking heel dik met van die witte vloeibare uitlaten pakking gedaaan alles vastgedraait en rijdt nu al 3 jaar zonder te lekken.
is officieel wel apk afkeur maar ze zien het niet want er zit een kapje voor.
op het vaux-extreme forum gebruiken ze daar de c25xe of de x25xe gasklep voor meen ik.
ook niet helemaal plug and play maar is wel pas te maken.
kon er laats nog 1 voor 800 kopen, wel overgespoten de rest origineel op een voor en achterbumper spoiler na.
ik heb ook z,n pakking er tussen gedaan toen dr tijd, opzich niet heel verkeerd. maar het is niet officeel wat de dealer er tussen had.
ik meen dat het origineel groen van kleur is, en is net ff wat beter als gewoon vloeibare pakking en wel te krijgen is bij de opel dealer.
ik vond hem wel oke maar had het wel anders verwacht.
veel mensen vinden het leuk vanwegen de hype maar het was eigenlijk gewoon belachelijk maken.
als je stefen en flip leuk vond met de trip van mtv en de pulp show zoals ik, ja het is wederom gewoon weer het belachelijk maken van. niet alleen de mensen die in een boeren Ferrari rijden krijgen er van langs maar ook de petjes dit keer :P
niet de pootjes van het brandstof relais maar pootjes van de zekering van het brandstof relais ;)
welke je nodig hebt bij het contact weet ik niet :(
tuurlijk kan dat niet ongestraft.
je moet ook de timing van de ontsteking aanpassen, en de inspuiting. (chip tunen) of een vrij programeerbaar management en dan de timing en het injecteren van de hoeveelheid brandstof aanpassen.
anders riskeer je detonatie/ gaten in de zuigers!
er zijn wel manier waardoor je dit kan voorkomen, bijvoorbeeld octaan 102 tanken in duitsland. maar opel motoren die standaard een turbo hebben, de meesten daarvan hebben een map sensor (die ziet wanneer hij meer dan standaard vuldruk krijgt. en die kan hem dan als beveiliging in doodloop gooien.
ook kan dit anders dmv of een mechanische of een elektrische boostcontroller
had een maat van me ook.
de zekering van het brandstof relais was nog heel, maar de pootjes waren helemaal groen.
miss bij jou ook?
-
AuteurBerichten