Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
pff das erg zuur voor de eigenaar!,
en dat die sukkel in die skyline (wel leuke auto) geen EMG oid moet doen voor wat hij op tv laat zien..
en dat gaat het me nog niet eens om wat hij laat zien maar vooral door de nonchalante houding er bij!
tering wat erg van die volvo, ik zou me ook inhouden als er camera`s aanwezig waren :P
ik hoop voor hem dat hij hem wel getaxeerd had! en hij nog te redden is!
jambon of freekcorsa hebben hier ervaring mee
http://corsaa.forum2go.nl/opel-corsa-a1-1986-1-7-turbo-diesel-t3269.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
leuk bezig!
sjoerd willem heeft dit probleem ook eens omzeilt meen ik,
hij weet hier meer van.
wahahah lekker :P
18 april 2012 om 18:00 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373481ik zag idd dat je je had ingeschreven voor daf, en startnummer 67 wordt startnummer 4 zag ik :D
18 april 2012 om 10:35 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373476heftige aanpassing!
maar dat is nodig ook, en benieuwd als hij af is!
wanneer ga je weer rijden als ik vragen mag? DAF?
geweldige update! vind alles echt super netjes/professioneel gedaan.
alleen vraag ik me af waarom een ander spruitstuk? kwam je niet uit met hoe de turbo er aan zou hangen? of is dit een twinscroll turbo? en was dat de vorige turbo niet?
15 april 2012 om 15:04 In reactie op: Bestaat er geen 16V met enkele nokkenas die op C20NE past? #18006661je geeft zelf al het antwoord :P wat er met genoeg geld allemaal niet mogenlijk is.
maar de meest betaalbare en beste oplossing is gewoon een c20xe er in leggen :)
ombouwen naar 16v kan als je een 16v kop pakt 16v zuigers en drijfstangen en management. met toebehoren. maar ik denk dat alles opnieuw monteren veel duurder is als een blok, soms kom ik ze hier op de sloop tegen voor 250 tot 350 euro met bak, moet je ze alleen wel zelf uitbouwen, nou das geen geld voor z,n motor.
godver lees ik dit nu pas :cry
hoeveel cc opbrengst horen deze injectoren te hebben?
@Helmer opelfan wrote:
Ik vraag mij af of jij en ieder die zoveel tijd en geld in hun pracht wagen steken er nog wel de weg mee op durfen :hmmz :jerry Het zijn zo genaamde museum stukken :jerry.
Wat ik mij afvraag waar alles wat onder de motorkap thuis hoor waar heb je dat gelaten? Het ziet er wel spik en span uit :wors@E+Bkadett wrote:
@RickR91 wrote:
Hulkie, geweldige manta heb je!! Van wie is die Kadett met het oude Opel logo op het kleppendeksel trouwens?
als je weet hoeveel uren die gek in de motorruimte heeft gestoken verklaar je hem echt voor gek :P
6 april 2012 om 15:22 In reactie op: Je band in een paar sec zwart maken. Zonder je velg mee te #17912207met die busjes van de action werkt het de eerste keer altijd erg goed (als je z,n busje gebruikt) gebruik je het zelfde busje de 2de keer heb ik het idee dat er minder werkzame stof in zit om de boel zwart te houden.
desondanks gebruik ik ook genoeg spul van de action
tis niet te vergelijken met profesioneel spul maar je betaald er ook geen drol voor :P
vooral de remreiniger die koop ik altijd het hele schap in 1 keer leeg :Pja zeker :) ben zelf erg blij mee dat hij weer rijdt :)

ik heb ook gele h4 lampen in mijn corsa`s zitten vind het uber chill rijden heb alleen wel het idee dat ik nacht blind aan het worden ben en dat dat de rede is dat ik met geel licht meer zie :S
jezus je hebt ze er tussen zitten.
achterlichten staan hem goed :D
vind de velgen ook erg leuk, gaaf ding die TR :D
kleinste ratel dopje 10 gebruiken kan je minder snel te veel kracht zetten ;)
jee me bruine TR op de foto :P
vond het zelf achteraf jammer dat ik zelf geen foto`s heb gemaakt van het gebeuren daar :) dus bedankt :D
4 april 2012 om 07:48 In reactie op: Automaxx Streetpower Zondag 1 april 2012. Club Opel Forum. #17928060ben wel geweest maar zijn om 7.15 vertrokken uit groningen dus waren we de controles voor.
en op de terug weg binnendoor gegaan. (me velg randen staken wel wat uit) dus kneep hem wel. maar ik vind het kunnen.
kadett gsi 8v seh :)
http://link.marktplaats.nl/535107283″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@dion87 wrote:
mijn auto loopt sinds kort stationair 0.8L/u ipv het schommelen tussen de 0.9 en de 1.1.
terwijl ik me brandstofdruk omhoog heb gezet..dat is omdat het de duty cycle berekent aan de hand van de originele druk.
zet je er 100 cc grotere injectoren in zegt je board computer dat hij veel zuiniger loopt maar is niet zo, die lamdasonde stuurt de duur dat de injectoren open staan alleen bij naar korter voor ongeveer dezelfde hoeveelheid brandstof bij deel last en meer bij vollast. ;)
ja de overheid gaat niet efficient met het geld om, wat doe je er aan ;)
27 februari 2012 om 13:48 In reactie op: Mijn C20XE ratelt tussen de 1200 en 2000 toeren verder nooit #17996584de eigenaar van DHZ zit hier ook rallyastra is zijn naam hier meen ik.
klinkt mij als drijfstang lagers. probeer het eens onbelast als je door smalle straten rijdt dat toerent al aan te houden dan hoor je het erger denk ik.
-
AuteurBerichten





