Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
volgens mij is het er al lang door maar goed.
wat heb je daar voor betaald als ik vragen mag?
ps zou geen genoegen nemen met het fijt dat je het compleet inlevert in incompleet terug krijgt…
vaak doen ze dit met inruil poten en liggen jou complete oude poten daar nu nog en heeft een ander het gedemonteerd ingeleverd.
mocht je echt nietje eigen naven terug kunnen krijgen (lager vervangen zou ik zelf niet te moeilijk over doen nu het toch los licht.
maar mocht je je eigen naven niet terug kunnen krijgen zou ik ze 2dehans regelen en niet nieuw. ik heb de ervaring dat bij of nieuwe naven of nieuwe homokineten het spul niet zo makkelijk meer los wilt en dat je het eerder krom slaat (bij het monteren van de steeekas)
ik vermoed dat iedereen te moeilijk denkt.
verlagings veren icm originele schokbrekers is niet ideaal, maar denk dat je het meer in de uitlijning moet zoeken.
gewoon die van een 1700 isuzu pakken? en de boel anders timen zodat hij niet irritant laat opspoelt?
ik heb contact met iemand in zweden die heeft een b204 van ee saab 900 in zijn kadett E gsi zitten en hij beweert dat je het er zo in kan bouten zonder gebruik van flex of lasapparaat. (of ik begrijp hem verkeerd) wel heeft hij wat aanpassingen aan het multieriem gebeuren wat aan de buitenkant zit gedaan om het niet tegen het chassis aan te laten lopen.
http://www.youtube.com/watch?v=llv9VbvrN1Q” onclick=”window.open(this.href);return false;

jammer hoor zitten leuke diesel parts op vaak :(
zijn diesel motoren niet van isuzu en benziene van gm? lijkt me sterk maar kan het verkeerd hebben.
als ik zo bij de apk kom drukt de keurmeester die krengen in me hand..
30 november 2012 om 19:19 In reactie op: Rij jij in een klassieke Opel, vul dan de enquete in #18078720zo eerlijk mogenlijk ingevuld. 2 van me auto`s staan in garage en 2 op openbare weg. die optie is er niet.
heb gekozen voor 30 jaar voor benziene.. m,n corsa`s komen uit 84 dus in 2014 is dat 30 :P
volgens mij zijn idd de kleppen groter van een 1.8 of de kanalen zijn groter en de compressie is veel hoger met z,n kop.
is een extreem gevlakte kop icm seh zuigers niet veel betere en kortere klap?
:wors
wahahah lekker, :wors
geen ervaring met uitlaatstunters… maar mijn mening gewoon doen,
mijn ervaring is als de uitlaat kapot gaat dat vaak niet licht aan de kwaliteit van de uitlaat maar de manier hoe hij ontworpen is.
voorbeeld de einde demper van een kadett E die slingert bij veel hobbelige wegen regelmatig stuk,
dit is opgelost bij de astra f2 waar de eindemper er sterker onder hangt dmv meer ophangpunten
13 november 2012 om 17:24 In reactie op: Als dit gekeurd is door een expert dan ben ik klaas vaak #18074117precies kon jaar geleden nog een manta kopen voor 500 of 600 euro met taxatie er bij van 12.000
zijn de belastingvrije opels nou gespaard? en alleen die diesel benzen die belast worden?
of is dit alleen speculatie ?
op corsa nova tuning staat wel beschreven hoe je een c16sei kan optimalizeren. ik heb dat toen de tijd veel daarvan toegepast op mijn oude E16se en dat deed het ook prima :)
Nou ben ik zelf ook een dislect maar dit is wel heel erg!
31 oktober 2012 om 22:14 In reactie op: oldtimer nummer 1 die gesloopt word dankzei den haag!! #17978081@louwe 16 klepper wrote:
hier t zelfde verhaal
heb naast de vectra (waar netjes voor betaald wordt)
ook 3 nu nog bel vrije wagens
daar gaat er 1 van ook heel waarschijnlijk van in onderdelen de markt op :fy1m,n ascona blijft wel :thumb
eventueel maar geen kenteken der op ;)beetje noodgedwongen heb ik een caddy mk1 voor woon werk verkeer
(omdat de auto van de zaak wegbezuinigd werd)
en het bedrijf woonwerk niet meer vergoed wou ik der n goedkoop leuk altenatief bij
tjah zal ook wel n dure worden op diesel :crymaar heb ook nog een range rover classic
die gepland stond voor de hobby,som dadelijk de paarden kar van m,n vrouwtje te kunnen trekken
en voor me zelf de ambulance om in de toekomst de ascona naar de circuits te slepen
dus gewoon een auto voor nu en dan gebruik erbijtjah als ik daar voor moet gaan betalen is het budget voor de hobby,s al op
ding is ook flink aan het gewicht en op lpg = extreem duurdus dat wordt zamen met de hobby plannen even fijn de kop ingedrukt door deze fijne regering :fy1 :argue
betaal al zat
allen al omdat wij wel bereid zijn elke week 40 uur te werken
dat is ook z,n beetje t enige wat je gegunt wordt moest t zelf al betalen om op m,n werk te komen
nu wordt dat flink duurdermisselijk wordt ik der van :sleeping :sleeping :sleeping
die caddie mk1 van jou stond ik daar dinsdag achter geparkeerd bij appiehein in helpman? :D
onzin voor die dure benzine mogen we best een beetje service verwachten was vroeger ook altijd zo, dat betalen voor lucht in de banden is iets van de laatste 10 jaar.
31 oktober 2012 om 13:15 In reactie op: oldtimer nummer 1 die gesloopt word dankzei den haag!! #17978072wat jammer van dit historisch erfgoed!
30 oktober 2012 om 13:26 In reactie op: protest aktie tegen regeerakkoord ivm oldtimer regeling.? #17991201@ kano
of er wel of niet wat bijzonders aan is is voor ieder persoonlijk denk ik
plus miss gaat er maar 10% van de opbrengste van de wegenbelasting als investering in het wegen net, de rest wordt voor andere te korte gebruikt. en is dat reeel?
25 jaar is meer dan zat ;)
en als het kosten argument van oldies dus onzin is, is ook het argument van kosten voor het wegen net want als je 25 jaar betaald heb heb je vele malen dat aantal jaar aan kosten voor het wegen net betaald ;)
is dit nou het 4 de of het 5de topic hierover?
29 oktober 2012 om 18:35 In reactie op: Vrijstelling wegenbelasting old-timers komt te vervallen #17992964kutzooi!
:ass :fy1 :argue :sweardiscrimineren op co kunnen ze ook niet. mijn corsatje 1300nb mag 4,5 % hebben en heeft 0,2 .. dat dat ze veel mogen wil niet zeggen dat ze als de ziekte vervuilen..
-
AuteurBerichten