Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
volgens mij heeft de 1.7d een hogere compressie verhouding en of het dus mogenlijk is lijkt me de vraag.
ik heb eventueel nog wel een 110 pk variant van de turbo diesel variant liggen.
volgens mij kan het wel alleen licht dan idd de hoofdveer los wat apk afkeur is.
hahah @ soepkiepe ik heb dat ook toegestuurd gekregen. wat een onzin. :)
corsa a 1.7 diesel
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/opel/corsa-a-1-7-turbo-diesel-137718811.html?utm_content=adinfo&utm_source=notification&utm_medium=email&utm_campaign=bid_placed_seller” onclick=”window.open(this.href);return false;
nieuw sprint hok danny?
gezien het vermogen en idd dat er duidelijk op het filmpje te zien is dat de achterwielen ook aangedreven zijn. zal dr wel Haldex onder zitten gok ik.
f28 is bij calibra van origine 4 wiel aangedreven. en meestal in een kadett ogebouwd naar 2 maar in dit geval dus niet.
gezien het zn daily is vraag ik me wel af wat de plannen zijn et de echte WKT :D
ik heb me er al bij neer gelegd. alle ouwe troep weg 1 jaartje door kaggelen met de tr c20ne turbo (die blijft als enige over) en dan bwm 330d uit 2006 of 2007 er voor terug oid.
11 december 2013 om 13:18 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192821@RISL wrote:
Ga je ook echt het 4Motion van Volkswagen gebruiken?
Waarom niet bijv. het continu 4WD-systeem van Subaru? Of het Quattro-systeem van Audi. Die bieden beiden meer voordelen dat het 4Motion-systeem. Wel moeilijker in te bouwen, denk ik, maar qua grip en ‘bestand zijn tegen hoge vermogens’ wel beter geschikt?zoals je zelf al zegt is quattro continu en 4 motion pakt alleen achter er bij als voor tractie verliest. nadeel van quattro is dat het altijd mee draait dus ook wanneer het niet nodig is, dat zie je terug in verbruik en op hogere snelheden wanneer quattro niet nodig is ben je trager omdat het wel aan je aandrijflijn hangt.
dikke plannen, ram, ben zelf ook al tijden aan het geilen op 4 motion, (gezien wat boba er mee bereikt)
11 december 2013 om 13:03 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192820@Haasje17 wrote:
Het is wel mogeijk, maar al maak je je drijfstangen zuigers en krukas nog zo sterk. Bij die vermogens wil het onderblok in de breedte voortaan uit elkaar dus ook zul je een verstevegingsplaat moeten aanbrengen aan de onderzijde.
ook met zn plaat wil hij wel uit elkaar dat heeft de wkt al gehad maar dat licht aan de afstelling te vroeg te veel koppel en alles wil horizontaal scheuren.
aah leuk man, ben benieuwd. :)
@GREY ILLUSION wrote:




ik wil dit ook zelf gaan proberen bij mijn kadett cabrio. alleen nou ben ik benieuwd waar je de flex er precies in gezet heb.
heb je daar ook een foto van?
hoe weet je dat?
sta er van te kijken dat mensen er nog 700 op bieden hij heeft mijn kamaraad volgens mij mindegekost alleen toen zat er nog een champion interieur in lampen bumperlipjes apk en dashboard op enzo.
motor verbruikt een partij olie zit een astra radiateur in vandaar de kabel over de radiateur want die aansluiting zit op een andere plek casco was goed rot en niet alleen de overzetdorpels maar ook de chasiebalk die er achter zit.
is van een maat van mij geweest die heeft hem aan hem verkocht zonder champion leer wat hij heeft gehouden voor zijn project.
twas niet de aller netste gsi her en der wat laswerk maar motortje liep heel erg leuk. is ook paar keer goed op het circuit gebruikt. :) echter heeft hij wel een klein motorisch defect soms vaak na trappen hield de motor in eens in. maar soms ging dit ook maanden lang goed. en waar dat hem in zat.. vermoedelijk de hallgever. ook verbruikt hij wel wat olie er zat 1 nieuwe dorpel in snel snel gelast de andere zit er nu volgens mij ook in maar dit is volgens mij niet super netjes gebeurd. zie je op de foto niet goed want er zitten weer de originele skirts overheen.
ik zag van de week op een sloop ook nog zn cabrio interieur zoals jij nu hebt staan. alleen was de bestuurders stoel niet veel meer. :(
7 november 2013 om 16:11 In reactie op: Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek #17870860ik doe net mijn beige cremekleurige leren interieur in de verkoop.
die achterste panelen van de achterbank zijn die ook van astra f cabrio of heb je die zelf overgetrokken in leer?
@robin… wrote:

heb het spruitstuk toch maar een beetje ingekort hij kwam op 1cm na op de
slotplaat en de turbo omgedraaid omdat ik zo beter uitkom ivm me downpipe en nu komt me luchtfilter op de plaats van de accuplaat die er toch al niet meer was dus genoeg ruimte voor een mooi filter..nu dit alles past wacht ik nog op de koppeling en dan kan er gebalanceerd worden
en de boel in elkaar zetten
en ben nog even aant kijken voor een andere oliepomp..kan me vergissen maar volgens mij is de motorsteun rechts voor niet de originele kadett gsi steun of wel?
lijkt mij op het blote oog een corsa a steun of in iedergeval een steun die de motor meer naar achter plaatst als origineel of zie ik dat verkeerd?ik heb ook een impreza turbo op mijn c20ne :) td04 turbo
bijna alle bochten zijn gelast bij mij op 1 na de rest alleen recht toe recht aan stukken rubber ic slangen.
Leuke cabrio, ik wil zelf ook voor pipo poten gaan :)
gaaf dit lijkt me ook wel wat voor onder een corsa a turbo :)
wat een moeilijk gedoe rij al jaren met ic slangen bij elkaar geraapt van de sloop. op mijn c20ne turbo rij zelfs met waterslangen op mijn druk gedeelte van de 1700 diesel
woops ging uit van een gsi. nu ik het teruglees dat staat nergens
ik meen zolang ze maar 3 draden hebben wel. maar pin me dr niet op vast.
bij cabrio kan origineel vrij weinig dus gewoon velgen met originele breedte en et waardes gaan rijden.
ik rij zelf met 17 inch 8 j et 35 en icm verlaging en daarvoor moesten de achterste schermen wel uitgerold worden.
daarvoor reed ik met 15 inch 7j et 45 en zelfs dat liep icm met de verlaging en een volle achterbank aan bij inveren. (toen de schermen nog niet uitgerold waren.
dat het spruitstuk zou scheuren door de E85 lijkt me sterk het heeft juist beter koelende eigenschappen als euro 98.
ik denk dat het indirect door de E85 komt. het kan best dat het goed ging. maar met E85 slijt je brandstof systeem sneller.
en dat daar door je injectoren meer te verduren hebben gekregen. ik rij er zelf ook mee met mijn C20ne turbo ook met origineel management maar ik rij wel met grotere injectoren en een hogere brandstofdruk en controleer het air fuel ratio met een wideband lamdasonde.
11 augustus 2013 om 20:22 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373618Ik vond de baan dikke prima, maar ben alleen assen en de straat gewend en daar kan je dr88 niet echt mee vergelijken.
je motor loopt sinds eind vorig seizoen echt goed. gefeliciteerd met de 11.9.
-
AuteurBerichten