Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wel leuke velgjes wist niet dat je ze had,
ziet er goed uit!
de rest van de calibra is ook niet verkeerd!.
maar uhm, als ik vragen mag.
waarom na revisie, eerst menerale olie er in (wat houd dat in?) en daarna 20w60?
ik geniet hier echt van de filmpjes!
zie dat veel opeltjes schakel problemen hebben, maar die vectra slaat echt alles.
dan weer wel dan weer niet vermogen :S
phase 2 kun je de originele benzinepomp gebruiken.
de benzine druk is standaard 3 bar wat hij met phase 2 moet zijn weet ik niet, zou hem op z,n minst op 3.5 bar zetten.
is netjes geworden :D
ik d8 dat jij het niet zo had op interieurdelen in kleur?
grey illusion als nexia van de maand ;)
staan wel eens op marktplaats maar nee, ik heb hem ook niet.
wat stond daar eerst dan?
het is irri en liever niet (soms kan ik er ook stiekem beetje om laggen.
maar wat betekent alles nou?
nieuw overzet dorpeltje zo gedaan
heb het zelf vorrig jaar ook gedaan en ik had nog nooit gelast :P
moet het nog wel netjes afwerken en netter spuiten maar goed :P was al blij mee dat het gelukt was.
alleen het er op vast zetten voor je gaat lassen vind ik moeilijk, moet wel recht zijn.
1ste paasdag naar ouderlijkhuis toe, ……………………… en me auto dar deels apk klaar maken :jerry:jerry
2de paasdag, zijn dan de scholen open?
ik vind het idd geen vergelijking
voordeel tb`s beter mooier sneller dan lexaul
lexmaul kan je kopen voor 350 a 450 euro?
met tb`s heb je vaak ook andere moter management nodig, tenzij je die van debilas neemt
dus tb`s en dta en afstellen ben je zo 2500 verder, tenminste daar kwam ik op uit toen ik onderzoek deed. voor mijn motor.
kan me niet voorstellen dat ze ook nog mappen gaan veranderen om er vermogen mee te winnen
er staat bij, ook te gebruiken icm chiptuning….. dus dan zit dat er niet bij neem ik aan.
het nieuwe assortiement van m-tech heb ik zo mijn vraag tekens bij.
ook de motersport aandrijfassen voor 400+ pk motoren..
ik meen dat André Botter rijdt met originele kadett assen en die rijdt met 500 pk.
ik teken dr voor :P
ja die etsbak daar hoorde ik ericjuh ook over dat hij die niet had en daarom niet kon fixen..
staat me iets bij van 120 leds er in ipv 2 wil het al jaren
maar kan niemand vinden die het kan
ericjuh hier op het forum beweert het te kunnen maar die heeft niet al het gereedschap wat je daarvoor nodig schijnt te hebben.
als er iemand is die dit tegen betaling voor elkaar kan krijgen hoor ik het graag.
wat een mafkees :S
en chantal, koop gewoon en vw naar wens :P een diesel oid en ff bij van vugt langs :P
te traag owkee, maar al dat werk voor tunen….. jullie hebben genoeg auto`s staan die na mijn mening WEL, de moeite waard zijn.
niks te nadelen van je astra maar het is een leuke dagenlijkse slet!
en sander heeft al genoeg te doen :P
om het mooie en snelle spul wat daar allemaal staat te sparen!
[rquote=1917440&tid=146485&author=DEEF]hier in limburg zou zo’n auto zeker de moeite waard zijn!
die deutsche autobahn is maar 10 min. rijden :P
en daar kan het wel ;)
audi-,bmw-,en mercedes-rijders pesten :afro
alleen daarom zou ik ‘m al willen![/rquote]moette doen dan!
leuke d corsa!
ooit andere voorbumper op gekomen? of zie ik spoken?
pff d8 al wat kan dit zijn!
[rquote=1917075&tid=146642&author=corsa b gsi]was er ook met mijn corsa b, Heb nog een paar sprints getrokken:D
Met dank aan die Corsa a c20xe die je daar bij die fotows ziet staan met die roestige kap en slicks:agent
Als je hier ook op het forum aanwezig ben, Bij deze nogmaals bedankt voor je sprintkaart;)groeten jim[/rquote]
gaaf ding die corsa a met slicks :P
ik zou eerst alle ontstekings delen uitsluiten.
roter, verdelerkap, kabels, boegies,
ik had verschillende klachten
waaronder die jij nu beschrijft en dat was de verdelerkap.groeten
ja wel klote is dat!
als er nu ff een censuur woordenboek komt zou dat voor mij een stuk makkelijker zijn :P
wel gaaf dat het DE newkids manta blijft :P
denk niet dat ze een geschikter exemplaar kunnen vinden :angel
vet hoor,
maar ik d8 dat ze jou manta niet meer mochten lenen?
-
AuteurBerichten