Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vind de nieuwe kleur zeer geslaagd!
leuk scheur ijzer, leuke filmpjes!
ik zie dat jullie alleen een leuke dag hebben gehad :D
het enigste waar ik van baal is dat sw en sinead er niet waren,
dus het aanbod aan fimpjes is wat schaars :( :jerry
Freek en Patrick mooi rezultaat gefeliciteerd!standaard regelaar geeft stionair 2 bar en bij gene vacuum 2.5 bar (staat er ook op)
owja 214 niet 216
als je een c22xe wilt gaan maken en grotere injectoren wilt
turbo injectoren van 304 cc bedoel je van een c20let?
de stap na c20xe injectoren zijn volgens mij die van de rode ecotec x20xev de zijn rond de 250 cc rond de 3 bar weet het exacte hoeveelheid niet maar zijn wel groter dan c20xe injectoren.
rond de 235 a 240 meen ik bij 3 bar
heb het ooit eens uitgerekend was iets van 4 of 6 cc meer dan dat je de creme injectoren op 3 bar zet…
verschil is in mijn ogen dus te verwaarlozen.
wat een slap gelul allemaal over olie,
ik gebruik al jaren lang de goedkoopste troep wat er is en gaat prima,
nou maakt het wel wat meer uit bij moderne motoren maar dan nog.
ik ben wel weer van plan op goede kwaliteit olie te gaan rijden, maar het moment lekt het als een malle en dan doe ik er geen duure olie in..
ik zou me er pas druk om maken als je een c20let pfase 3 oid rijdt..
het grootste verchil tussen dure en cheapy olie zijn de dopes!
google daar maar eens op.kroon lijkt mij prima olie,
als ik goede olie gebruik, gebruik ik kroon of gm olie.
castrol lijkt mij ook prima maar heb het nog nooit gebruikt.groeten
en is er al nieuws?
zijn de zuigers en zuiger veren dan niet kapot aan de inlaat kant?
of laat sinead anders met de onderdelen schuit, “sprinten” en maak zo van jou probleem, hun probleem :P :jerry
@sw16v wrote:
Ik ga waarschijnlijk niet heen
:fy1
ik wil wel voor jou freek folkert, enz een krikje en een momentsleutel met dop 17 en of 19 meenemen naar de pits?
maar begrijp je wel,
dit is bagger geregeld!
standaard de creme, injectoren. die hebben 216 cc mee ik
470 is dus meer als het dubbele, kan miss wel, maar heb je wel een remap nodig.
@wim-v6 wrote:
Astra-F past zonder problemen, ik had de oude demper van mijn Astra-F station op onze kadett 1.6i caravan gezet.
zo kan je de Hatch dampers uitwisselen met elkaar, sedan dempers uitwisselen met elkaar, en station dempers uitwisselen met elkaar.
Let wel, de C18XEL C18XE X18XE X20XEV en late C20XE’s hebben een andere ophanging van de einddemper.
Willem
astra f 2 is niet met kadett e uit te wisselen toch?
dus de astra f`s van af 1995?
hhmzz gaaf :P
wel ideaal als je toch opel wilt rijden en je rijbewijs is ingevorderd :jerry
ik vermoed dat hij bedoelt,
vol lade met zware rommel,
en dan de gasbrander erop.
(zelfde idee als veren persen?)
zit geen verschil in volgens mij,
hoewel een gsi standaard al lager is dus 40 mm voor een gsi is miss 50 voor een normale astra? vermoed ik.
ik meen dat de x20xev geleverd in omega b ik d8 tussen 1996 en 1998 weet niet zeker welke jaren…
een sterker onderblok hebben als de andere x20xev,
veel let mannen die de boel stuk hebben willen nog wel eens een x20xev uit omega b pakken van het juiste bouwjaar en, hebben dan een versterkt onderblok wat beter is voor…..
groetjes sebas
WM!! :jerry
25 mei 2011 om 08:42 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375182netjes hoor,
leuke tr!
ik heb het wel gedaan met mijn cabrio
tank leeg
deurpanelen er af
vloerbedekking er uit
isolatie matten eruit
achterbank en bijrijders stoel er wel in (wil wel 5 zitplaatsen op kenteken)
koelvloeistof op minimum
geen ruitensproeier vloeistof
oli op minimum
geen rezervewiel
geen krikje
audio er uit
op 14 inch stale 5.5 j velgen heen
en plexiglas achter ruit erinuit eindelijk kwam ik op 960 kilo voor een auto die normaal 1040 weegt met de moter er in.
das helaas 10 kilo te veel
anders was ik een catagorie goedkoper met zwaardere motor (daar hoopte ik op)volgende gewoon weer proberen maar dan zonder dak :P en een beetje schuim in de dakhoes, kijken of het lukt :P
geluk gehad
kan je niet beter net als origineel bij corsa a3 zo is
van af de pool 1 kabel naar het frame en 1 naar het moterblok?
dit is hier wel bekent en meerdere keren besproken,
zolang het er maar deugdelijk in zit.
ben het met lauwe eens
demper en motage materiaal al snel 70 euro,
3 kwartier bezig uurloon is al snel 60 euro
beetj btw er overheen zit je er zo aan.
ik zelf heb het er ook niet voor over, maar daarom die ik het ook zelf..
bij mij komt het er bij fertan ook weer doorheen :(
ze hebben de achterbumper in rekening gebracht?
en de achterdemper vervangen?
137 euro is toch niet al te veel voor een achterdemper en materiaal? en kosten van de uren?
je bent in mijn ogen past genaait als het probleem niet opgelost is?
want als je klacht die herrie was en dat was en los schotje (komt hij wel mee door de keuring maar is gewoon heel irri)
dan was de achterdemper vervangen wel de juiste actie
bij cultweels of kuilbanden, lassen ze toch altijd bij en poleisten ze de boel weer opnieuw?
los daarvan,
wat past er dan niet bij die polo? genoeg ruimte in de wielkasten lijkt me?
past het hart van de velg soms niet om de remmen heen? spacer er tussen?
edit: op ebay staan 2 setjes 13 inch voor 300 en voor 500 met banden. maar dat is 13 inch en niet zo heel netjes volgens mij.
las wel dat deze et 5 zijn? das wel erg laag :(
-
AuteurBerichten