sebastiaankadettcabriogsi

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 2,257)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!- #17356133

    vind de nieuwe kleur zeer geslaagd!

    leuk scheur ijzer, leuke filmpjes!

    In reactie op: Duitste autosport festival 13-6-2011 (assen) #17773381

    ik zie dat jullie alleen een leuke dag hebben gehad :D
    het enigste waar ik van baal is dat sw en sinead er niet waren,
    dus het aanbod aan fimpjes is wat schaars :( :jerry
    Freek en Patrick mooi rezultaat gefeliciteerd!

    In reactie op: Benzinedrukregelaar #17757872

    standaard regelaar geeft stionair 2 bar en bij gene vacuum 2.5 bar (staat er ook op)

    In reactie op: injectoren #17876178

    owja 214 niet 216

    als je een c22xe wilt gaan maken en grotere injectoren wilt

    turbo injectoren van 304 cc bedoel je van een c20let?

    de stap na c20xe injectoren zijn volgens mij die van de rode ecotec x20xev de zijn rond de 250 cc rond de 3 bar weet het exacte hoeveelheid niet maar zijn wel groter dan c20xe injectoren.

    In reactie op: injectoren #17876181

    rond de 235 a 240 meen ik bij 3 bar

    heb het ooit eens uitgerekend was iets van 4 of 6 cc meer dan dat je de creme injectoren op 3 bar zet…

    verschil is in mijn ogen dus te verwaarlozen.

    wat een slap gelul allemaal over olie,

    ik gebruik al jaren lang de goedkoopste troep wat er is en gaat prima,

    nou maakt het wel wat meer uit bij moderne motoren maar dan nog.

    ik ben wel weer van plan op goede kwaliteit olie te gaan rijden, maar het moment lekt het als een malle en dan doe ik er geen duure olie in..

    ik zou me er pas druk om maken als je een c20let pfase 3 oid rijdt..

    het grootste verchil tussen dure en cheapy olie zijn de dopes!
    google daar maar eens op.

    kroon lijkt mij prima olie,

    als ik goede olie gebruik, gebruik ik kroon of gm olie.
    castrol lijkt mij ook prima maar heb het nog nooit gebruikt.

    groeten

    In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612721

    en is er al nieuws?

    zijn de zuigers en zuiger veren dan niet kapot aan de inlaat kant?

    In reactie op: Duitste autosport festival 13-6-2011 (assen) #17773257

    of laat sinead anders met de onderdelen schuit, “sprinten” en maak zo van jou probleem, hun probleem :P :jerry

    In reactie op: Duitste autosport festival 13-6-2011 (assen) #17773254

    @sw16v wrote:

    Ik ga waarschijnlijk niet heen

    :fy1

    ik wil wel voor jou freek folkert, enz een krikje en een momentsleutel met dop 17 en of 19 meenemen naar de pits?

    maar begrijp je wel,

    dit is bagger geregeld!

    In reactie op: injectoren #17876182

    standaard de creme, injectoren. die hebben 216 cc mee ik

    470 is dus meer als het dubbele, kan miss wel, maar heb je wel een remap nodig.

    In reactie op: eindemper en achterlichten vraag E kadett #17878604

    @wim-v6 wrote:

    Astra-F past zonder problemen, ik had de oude demper van mijn Astra-F station op onze kadett 1.6i caravan gezet.

    zo kan je de Hatch dampers uitwisselen met elkaar, sedan dempers uitwisselen met elkaar, en station dempers uitwisselen met elkaar.

    Let wel, de C18XEL C18XE X18XE X20XEV en late C20XE’s hebben een andere ophanging van de einddemper.

    Willem

    astra f 2 is niet met kadett e uit te wisselen toch?

    dus de astra f`s van af 1995?

    In reactie op: Waarde van een oude Opel Fiets #17878414

    hhmzz gaaf :P

    wel ideaal als je toch opel wilt rijden en je rijbewijs is ingevorderd :jerry

    In reactie op: Advies gevraagd verlagen Corsa B #17882716

    ik vermoed dat hij bedoelt,

    vol lade met zware rommel,

    en dan de gasbrander erop.

    (zelfde idee als veren persen?)

    In reactie op: Astra F – verlagingsveren #17877671

    zit geen verschil in volgens mij,

    hoewel een gsi standaard al lager is dus 40 mm voor een gsi is miss 50 voor een normale astra? vermoed ik.

    In reactie op: x20xev, waarin gelevert, zit er verschil in? #17877740

    ik meen dat de x20xev geleverd in omega b ik d8 tussen 1996 en 1998 weet niet zeker welke jaren…

    een sterker onderblok hebben als de andere x20xev,

    veel let mannen die de boel stuk hebben willen nog wel eens een x20xev uit omega b pakken van het juiste bouwjaar en, hebben dan een versterkt onderblok wat beter is voor…..

    groetjes sebas

    In reactie op: Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT #17512133

    WM!! :jerry

    netjes hoor,

    leuke tr!

    In reactie op: Gewichtbesparing tbv omkeuring RDW #17884664

    ik heb het wel gedaan met mijn cabrio

    tank leeg
    deurpanelen er af
    vloerbedekking er uit
    isolatie matten eruit
    achterbank en bijrijders stoel er wel in (wil wel 5 zitplaatsen op kenteken)
    koelvloeistof op minimum
    geen ruitensproeier vloeistof
    oli op minimum
    geen rezervewiel
    geen krikje
    audio er uit
    op 14 inch stale 5.5 j velgen heen
    en plexiglas achter ruit erin

    uit eindelijk kwam ik op 960 kilo voor een auto die normaal 1040 weegt met de moter er in.

    das helaas 10 kilo te veel
    anders was ik een catagorie goedkoper met zwaardere motor (daar hoopte ik op)

    volgende gewoon weer proberen maar dan zonder dak :P en een beetje schuim in de dakhoes, kijken of het lukt :P

    In reactie op: Verzekering delta lloyd #17840256

    geluk gehad

    In reactie op: massa probleem #17880185

    kan je niet beter net als origineel bij corsa a3 zo is

    van af de pool 1 kabel naar het frame en 1 naar het moterblok?

    In reactie op: ombouwen motorblok #17880373

    dit is hier wel bekent en meerdere keren besproken,

    zolang het er maar deugdelijk in zit.

    In reactie op: KWIK FIT VRAAGJE #17881216

    ben het met lauwe eens

    demper en motage materiaal al snel 70 euro,

    3 kwartier bezig uurloon is al snel 60 euro

    beetj btw er overheen zit je er zo aan.

    ik zelf heb het er ook niet voor over, maar daarom die ik het ook zelf..

    In reactie op: roest omzetter ( spray) ? #17882347

    bij mij komt het er bij fertan ook weer doorheen :(

    In reactie op: KWIK FIT VRAAGJE #17881208

    ze hebben de achterbumper in rekening gebracht?

    en de achterdemper vervangen?

    137 euro is toch niet al te veel voor een achterdemper en materiaal? en kosten van de uren?

    je bent in mijn ogen past genaait als het probleem niet opgelost is?

    want als je klacht die herrie was en dat was en los schotje (komt hij wel mee door de keuring maar is gewoon heel irri)

    dan was de achterdemper vervangen wel de juiste actie

    In reactie op: iemand een idee van waarde schmidt velgen ? #17881862

    bij cultweels of kuilbanden, lassen ze toch altijd bij en poleisten ze de boel weer opnieuw?

    los daarvan,

    wat past er dan niet bij die polo? genoeg ruimte in de wielkasten lijkt me?

    past het hart van de velg soms niet om de remmen heen? spacer er tussen?

    edit: op ebay staan 2 setjes 13 inch voor 300 en voor 500 met banden. maar dat is 13 inch en niet zo heel netjes volgens mij.

    las wel dat deze et 5 zijn? das wel erg laag :(

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 2,257)