Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als je een scherp afgestelde (dicht bij de klopgrens) turbo moter hebt. kan 98 van pompen zoals tango nog wel eens een lager ron getal hebben als 98.
die van mij heeft gepingelt op tango 98 benzine en op bp ultimate ging het goed :)
nog leuker E85 :D
of blackberry :swear
wat wel en niet past is niet moeilijk.
heb je al nagedacht over de electronica van de versnellingsbak? dat schijnt pittig te zijn.
mijn ervaring leert dat dat wel kan, maar dat hij dan uit valt met minder dan een halve tank icm een bocht.
dus gewoon wat vaker tanken.
carburateur tank icm met injectie blok is niet ideaal als je tank leger als half leeg wordt en je gaat een bocht door valt hij uit.
daarom raad ik je wel een injectie tank aan.leidingen zijn dik zat.
c ascona is toch gelijk aan e kadett onder de kap?
bij E kadett vaak genoeg moter via onderkant gedaan. gaat juist makkelijker (geen gebots met motersteunen tegen het schutbord enz.
brandstofpomp moet ook van een multipoint injectie moter zijn.
van automaat bakken weet ik niks. behalve dat ze schaars zijn, en kan deze het vermogen van de c20ne wel aan?
groetjes ;)
stilstaan doet een auto ook niet goed.
ik zeg, hij was gewoon aan vervanging toe!
heb het ook vaak genoeg gezien bij auto`s uit begin jaren 90 dan moet je niet verbasen als het bij de c kadett het een 2 de keer nodig is, zeker niet gezien die dingen veel stilstaan.
volgens mij krijg je daar (als het langer duurt) een bewijsje van thuis gestuurd.
dat was ook zo met mijn rijbewijs. :vertag
ik denk corsaboy wel.
hg motersport verkoopt ze meen ik. :)
complete?
met corsa a gsi homokineten
of met diesel kineten voor 2.0 gebruik?
lijkt me wel redelijke prijs.
als je geen interesse hebt wil ik ze wel :D
welkom hier. :thumb
je zal je redenen er wel voor hebben..
wat een strakke kadettjes, zeker weten dat je er geen spijt van gaat krijgen?
20 september 2011 om 09:29 In reactie op: Automaxx super sunday 25 september a.s… club: Opel Forum #17914176@cd-design wrote:
Burn op de avatar is precies bij de bocht op assen, Dus waar de line-up begint, daar ken je vaak ff spelen king:
was op daf in 2009 toch? deed toen ook mee kon het me nog wel herinneren.
jammer dat dat daar z,n taboe is.
pfff dat verbaasd me,
constant 15.xxx rijden lijkt mij makkelijker dan constant 12xxx of 11xxx rijden.
maar goed. wat voor tijden zijn er gereden door jullie bijden dan? 270 pk zonder poespas klinkt wel snel.
dan was dit als ik het zo hoor voor de verandering wel een finale die de moeite waard was. (ik kon helaas zelf niet) :(
dat weet ik :)
maar in de praktijk is het veeeeeeeeeeeeel makkelijker om constante tijden te rijden met een dsl auto als met een 11 sec opel corsa :)
ik weet niet wie holleman is en hoe snel hij rijdt.
maar normaal gesproken rijdt de kingstreet winnaar in de dsl klasse toch?
en dat rijdt marcel niet, gewoon te veel vermogen om constant de zelfde tijd te rijden?
8 september 2011 om 07:59 In reactie op: Paar vragen over het plaatsen van grotere injectoren #17915643je moet oppassen met koude start in de winter.
te grote injectoren en hij gaat net als anders verrijken en verzuipt de boel.
mijn c20ne heeft origineel 170 cc en nu 304 cc zonder remap. en een remap zou geen kwaad kunnen :vertag
en bij bepaalde motoren (kweet zo niet welke) zit een vacuum potje op de injectie rail.
dan kan je nog de druk omhoog gooien of grotere injectoren doen, doe computer regelt dit na verloop van tijd weer terug naar originele waardes. en als je dan wel meer nodig hebt…..
4 september 2011 om 08:32 In reactie op: dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!! #17898215sneue loop van omstandigheden,
ik snap het gevoel van wraak, maar gezien het om een gezin draait, is denk ik het meest verstandige om zsm hier naar groningen te verhuizen.
daar moet (denk ik) wel spoed achter te zetten zijn gezien de omstandigheden.
super vet :D :vertag :kewlpics :wors
botter rijdt met on en nabij de 500 pk met standaard gsi assen.
weet wel dat ze bak het er moeilijk mee heeft.
kweet niet of het ding assen vreet, vraag het hem :)
maar mijn eerste reactie was ook… onzin… zijn genoeg mensen die met veel vermogen en standaard assen rijden.
garrett gt 35 vs kkk16
die tijd van sw op bitburg 11.9 komt wel in de buurt maar hun rijden dat constant en met een uitschieter naar onder….
vraag me af met wat voor slicks die lui van sneaky rijden…. ?
remschijven afdraaien?
ik neem aan dat de bouten wel vervangen zijn na het controleren van de lagers?
dit is de eerste keer dat ik 20% lees.
overal anders lees ik 30% minder energie.
10 augustus 2011 om 10:26 In reactie op: dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!! #17898209ik studeer fsm
ik keur het niet af, maar werk er zelf niet aan mee waar de ts nu tot oproept.
ik snap zijn probleem, zsm naar groningen komen.!
10 augustus 2011 om 09:38 In reactie op: dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!! #17898207pff wat een verhaal,
is dit de rede dat je zo slecht telefonisch bereikbaar bent?
hoe vervelend het ook voor je is, ik ga niet lopen matten dan doe ik me studie voor jan lul.. :(
-
AuteurBerichten