Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dan zijn de luchtslangen die jij vind van een c20ne astra gsi die hebben wel een sensor en een ander type lmm
@royv10 wrote:
wat gaat er nou stuk dan??? zoals ik al zei 3 jaar stage 3.5 getuned en geen enkel probleem en nog steeds 305pk en 507nm koppel.
t is gewoon een dik geluid dus ik snap niet waarom je zo moeilijk hier over moet doen zonder keiharde feiten
hoe zeker weet je dat je er geen 1 hebt?
c20let en z20let hebben standaard een interne dv toch?
die hoor je niet afblazen maar doet dat wel.
wat je hoort zonder of met een dv met te weinig cappaciteit is een chitter/ chatter in de inlaat, hierdoor gaat idd turbo eerder stuk, (eerder speling op de lagers van het asje)
met mijn eigen forge dv deed mijn turbo tr dat ook, nu ik een grotere dv van freek heb geleend niet meer.
ik zeg niet dat iedereen kan racen,
maar het lijkt mij stukken makkelijker met een crx met 125 pk om continue tijden te rijden. (wanneer het droog is)
dan met auto`s die een keer zo veel vermogen hebben. (of meer)
dat het tussen jou en marcel ging verbaasd mij alleen maar heel erg,
dat jullie auto`s goed gebouwd zijn met sper enz en het regende verklaart een deel ( maar dan nog had ik mijn geld gezet op een dsl deelnemer.)
met andere woorden respect voor het behaalde resultaat.!
ik rij ook niet veel km
maar er zijn hier als je groningen uit rijdt richting leek echt hele slechte stukken asfalt.
waar 90 advies snelheid is maar ik niet harder als 60 kan met zomer wielen en banden en met winterbanden rustig 120 kan rijden. wanneer het glad weer is.
het enige waar ik altijd aan moet wennen is de drempel vrees die je niet meer nodig hebt met winter wielen. en omgekeerd.
dit vind ik echt niet kunnen,
je gaat toch niet een niet rotte kadett slopen :( :puke
ziet er uit als 1 van de beste (zo niet de beste) kadett.
dit gaat er bij mij niet in :( zou het heel jammer vinden. :hmmz
uhm corsa a`s zijn niet uit 94 toch maar uit max 93?
19 oktober 2011 om 11:50 In reactie op: Automaxx Streetpower Zondag 1 april 2012. Club Opel Forum. #17928004elk jaar hetzelfde euvel.
dure entree duur voer. maar 2 uur sprinten maar 201 meter sprint.
maja je zijn vaak wel weer de eerste meetings van het jaar. na de lange koude winterstop.
btw patrick zo te lezen wordt de corsa nog sneller? met een andere turbo? als ik zo tussen de regeltjes door lees?:D?
idd remreiniger.
volgens mij is die E30 van het 2de filmpje uit elkaar,
de moter onderdelen zijn te koop op ebay.
en nog eentje van die zwarte
http://www.youtube.com/watch?v=HQh2cJCrGrE” onclick=”window.open(this.href);return false;
@needlefreak wrote:
ik heb de E85 gebruikt om naar de keuring te gaan mijn co was buiten tolerantie hij gaat er op maar rond de 3000toeren begon hij te stotteren dit was wel met mij originele boegies met de bosch f5…. gaat het wel veel vlotter (en de auto is zuiniger )
met wat voor auto/moter was dit?
ik neem aan dat hij niet op E85 afgesteld was?
ben benieuwd!
de turbo set van E+B kadett reed (bij vorrige eigenaar) op standaard drijfstangen 325 pk
tis wel de grens op zoeken dan ben ik met je eens. of dat verstandig is is een tweede.
los daarvan.
stel die 320 pk is te behalen met een K16 turbo met E85.
is dat ook te doen met benzine? dit betwijfel ik.@bd. wrote:
@Orang-pinda wrote:
Dus niet 50/50 Freek? Wat als ik nou bijvoorbeeld: 9 liter 98 tank en er een liter ethanol bij ingooi. Heeft dat zin? Kan dat kwaad?
E85 durf ik niet zonder grotere injectoren en een grotere brandstofpomp, straks is mijn motor dood. Ben er wel nieuwsgierig naar.
waarom zou jij over stappen op e85? op gewone 98 kan je al het maximale vermogen draaien wat je standaart let aan kan en wat de turbo kan leveren. dus wil je meer, kan je beter overstappen op een fase 3/3,5 of evo310 imho.
niet helemaal mee eens.
met E85 kan je ook gewoon meer vermogen draaien mits juist afgesteld toch? tenminste dit waren de bevindingen van die gast van sneaky tuning die nu bij de 10sec club hoort van dhra.
die gele crx van hem had meen ik 750 pk met garrett gt 40 op benzine. en die rode civic 920 op E85 terwijl het een 800 pk turbo is. nou was meen ik die crx een b16 en die civic een b18 motor dus geheel gelijk waren ze niet.
ook brieken hier op het forum had er bovenmatig veel vermogen mee voor “maar” een t3 turbo na mijn mening.
makkelijk ook wel eens 165-40
ik heb ze sinds vorrig jaar, hier op het forum astra g wielen met vredestijn snowtrack oid 100 euro voor 4 velgen meg 4 banden met plus minus 6 min profiel.
normaal rij ik met 8J 17 inch et 35 215-40-17 banden
nu met 6j 15 inch et 49 185-65-15 banden
het is echt een wereld van verschil ook mede door de originele et waarde van Opel.
zou niet meer anders willen, en het is zeker geen schijnveiligheid.
12 oktober 2011 om 20:54 In reactie op: problemen met velgen na monteren schroefset corsa-a #17926375spacer?
leo, ik zou je graag ff willen spreken over je velgen
9 J et 45 toch? past dat zonder spacer zowel voor als achter? of zit het dan tegen de schokbreker aan?
http://www.mmdronten.nl/webshop/index.php?merk=Opel&koppel=Corsa+A+91-2.93&groep=18&artid=6640″ onclick=”window.open(this.href);return false;
wahaha had het hier van het weekend nog met freek over :jerry
:jerry
hey leo
wat bezielt jou je hier weer aan te melden :jerry
gekheid leuk dat je er weer bent.
groetjes Sebas
velgen heb je al snel voor 50 en banden zijn 45 per stuk 230 euro ben je klaar.. moet het er alleen nog ff op .
wat een geld voor winterbanden.
kan je niet een 2de hans setje astra g 15 inch staal scoren met wieldoppen…
en dan banden bestellen bij http://www.autobandenmarkt.nl ?
vet :D
@ vluggejaapie beetje vaag verhaal klinkt eerder als tijdelijke dekking van een assuratie tussenpersoon oid.
@kaneelschep denk er niet te makkelijk over met een zware moter en een leeftijd jonger dan 24 jaar is bij 9 van de 10 maatschapijen uitgesloten. ik deed het ook eerst tot dat een maat van mij 800 euro schade reed. tegen een polo in mijn auto. bleek niet gedekt te zijn dus dan maar aangeboden om het zelf op te hoesten. tegen de leas maatschapij. rekening heb ik nooit gehad :vertag@ DeMeistah das een heel ander verhaal dan weet de maatschapij dat jij er regelmatig in rijdt. en geloof het of niet maatschapijen doen makkelijker over dure nieuwe auto`s als over die trap hoken als een gsi uit 90… ik denk omdat ze er van uit gaan dat mensen daar zelf ook zuinig op zijn.
weet wel dat lang niet alle verzekerings maatschapijen dat accepteren.
zul je zelf ff moeten bellen met je tussenpersoon of maatschapij.
maar bij de wat goedkopere maatschapijen is jong zijn in combinatie met een auto met zwaar moterblok een taboe en een auto verzekeren die niet op naam staat van de verzekerings nemer zijn ze ook niet dol op. (ik ben daardoor ooit tijdelijk uit de verzekering gegooid) hun administratie fout want hij stond wel op naam.
maar goed de mogenlijkheid is er volgens mij wel maar lang niet bij alle maatschapijen.
maar wat wil je hier mee bereiken? ik denk niet dat het goedkoper is dan zelf verzekeren (als je dat al voor elkaar krijgt)
en als jij zelf bij je huidige verzekeringspolis niet als regelmatige bestuurder staat en je bent onder de 24 is de kans groot dat wanneer je met de calibra schade rijdt de verzekeringsmaatschappij niks uit keert. omdat je dan een extra groot risico bent en dat wordt bij 9 van de 10 maatschappijen uitgesloten op de polis.
-
AuteurBerichten