Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Helmer opelfan wrote:
Is de rugleuning van een sedan ook in 2 delen ?
Ja klopt het verschil bij een gts is dat het slot om de rugleuning vast te houden anders is dan bij een sedan maar weet dus niet of het wel gelijk is aan een station/signum
@Helmer opelfan wrote:
Een station heeft een 13 cm langere wielbasis. Achterdeuren zijn wat langer. Alles voor de middenstijl past zo. Achterdeur panelen en zitting achterbank zijn van een station langer
oke thx, is de rugleuning van de achterbank en sluiting wel hetzelfde als een sedan? op een foto lijkt me het dezelfde aansluiting maar weet het niet zeker.
thx again
Had er bij mij ook een cdr2005 in zitten deze vervangen door een pioneer avh4400bt en met wat hulp van Jordy is het gelukt om de stuurbediening aan de praat te krijgen, het is een simpel klusje wel adviseer ik de pioneer interface te nemen die werkt in elk geval (mits je voor een pioneer wilt gaan natuurlijk)
indien je hulp nodig hebt pm me maar. Als je uit de buurt van den bosch komt mag je ook langskomen.Ik heb wel een kitje gekocht voor de ombouw zodat de nieuwe er stak inzit daar zit dan alles bij behalve een antenne verloop! niet vergeten.
greetz en fijne pasen
@kammers85 wrote:
als je er een nieuwe radio inzet zit daar standaart een nieuwe slede bij….
lees wel even bij de dealer je oude orginele radio uit dan kan je hem nog verkopen of hergebruiken !!!!
hoe het zit met stekkers weet ik niet…kijk wel even of je een extra stekker mis blok hebt voor je stuurwielbediening ( is wel zo fijn )
en een afdek frame kopen voor opel vectra dan is alles in het geheel netjes afgewerkt !!!Hoi,
Kijk eens op http://www.ebay.co.uk of http://www.ebay.de staan er altijd genoeg!
greetz
@Stoffelaar wrote:
Hallo,
Ik heb nu tussen mijn voorstoelen zo’n utp telefoonhouder zitten, maar ik wil de bekerhouders hebben omdat ik toch mijn Parrot MKi9200 gebruik. Iemand een idee waar ze voor een normale prijs te krijgen zijn, of iemand die misschien zelfs wel interesse heeft in de Utp?
Edwin
@scrub29 wrote:
Hoi hoi dank je ik ga zaterdag de deur uit elkaar halen om te kijken welke kleur kabels ik heb, op de ddm en pdm staan wel twee letter de oude staan AL en AM (vind dit nergens terug op de carpass) en de nieuwe zijn JN en JP bedoel jij deze codes?
wederom bedankt,
@jraaf wrote:
Nah, zit hier met TIS voor m’n neus maar ik word er niet veel wijzer van :hmmz
Hierbij een poging;Buitenspiegel lhd.
Komponenten;
Berijder deur module
Spiegel eenheid
Motor buiten spiegel
Motor parkeer positie (klap functie)
Spiegel verwarmingKleurcode bedrading;
Zwart-bruin
Zwart-groen
Zwart-rood
Zwart-wit
Zwart-geel
Bruin-groenZo als eerder gezegd, de ddm dient te h vrij gegeven te zijn en de ident code dient overeen te komen met die van je vec. Is volgens mij te vinden op je car pas en anders op je originele ddm of bijvoorbeeld achter op je cid.
Verder word ik niet veel wijzer van TIS.
Hoop dat je er wat mee kan.Groet jraaf
Hoi hoi dank je ik ga zaterdag de deur uit elkaar halen om te kijken welke kleur kabels ik heb, op de ddm en pdm staan wel twee letter de oude staan AL en AM (vind dit nergens terug op de carpass) en de nieuwe zijn JN en JP bedoel jij deze codes?
wederom bedankt,
@jraaf wrote:
Nah, zit hier met TIS voor m’n neus maar ik word er niet veel wijzer van :hmmz
Hierbij een poging;Buitenspiegel lhd.
Komponenten;
Berijder deur module
Spiegel eenheid
Motor buiten spiegel
Motor parkeer positie (klap functie)
Spiegel verwarmingKleurcode bedrading;
Zwart-bruin
Zwart-groen
Zwart-rood
Zwart-wit
Zwart-geel
Bruin-groenZo als eerder gezegd, de ddm dient te h vrij gegeven te zijn en de ident code dient overeen te komen met die van je vec. Is volgens mij te vinden op je car pas en anders op je originele ddm of bijvoorbeeld achter op je cid.
Verder word ik niet veel wijzer van TIS.
Hoop dat je er wat mee kan.Groet jraaf
Hartrelijk dank alvast
@jraaf wrote:
Das spijtig dat die security code niet werkt. Ik denk in ieder geval dat je de IDENT Code moet checken van alle componenten. Dus van de deurmodule en de schakelaar links in je voordeur. Die identcode bestaat uit 2 letters bijvoorbeeld DB of DC. Die moeten volgens mij overeenkomen anders kunnen ze niet met elkaar communiceren.
Ik heb morgenavond tijd om ’t uit te pluizen in tis.
Groet jraafHoi Jeroen,
Klopt ik heb de deurmodules die volgens hans vledder nodig zijn, de 13193366 en de 13193367 de eerste was volgens de verkoper op ebay nieuw (zat ook in een gm doos) maar ben zaterdag bij simaan geweest en hij kon hem niet programeren met zijn tech2 (wrong securitycode) ook de tweedehands module (zat wel de originele carcode bij) maar gaf dezelfde melding ook met mijn eigen code! de spiegel en deurschakelaar komen van een duitse vec af! helaas had deze de modules en kabel al verkocht.
Had ook electrische ramen achter gemonteerd deze heeft simaan geactiveerd en werken wel vanaf achter maar niet vanaf voor, welke stand ik de schakelaar schuif voor of achter bij beide werken alleen de voorramen.
enig idee?
greetz
Hoi Mickel,
waarop moet ik de remote draad op aansluiten?
thx
@Mickel_MV6 wrote:
Als jij een normale lso-stekker hebt is het pin 1 van de voeding stekker, even uit mijn hoofd draadkleur Grijs/Wit.
Om het te laten werken moet wel je remote draad (blauw) van je Pioneer aangesloten zijn, standaard is dat niet, kun je zo in elkaar drukken.
hoi jordy zou jij mij jou telefoonnummer willen pm-en zodat ik jou even kan bellen hierover?
thx
@jordygts wrote:
ja idd die interface heb ik ook. Slager automaterialen hebt mij geholpen. weet niet precies van welk jaar die hem had besteld maar in
ieder geval komt er ook nog een stekkertje bij die in de doos gaat me3t aan het uiteinde een mini jack en die gaat in de remote uitgang van de radio.
wat ik ook vertelde heb ik er een relais tussen gezet voor het kijken van dvd’s. wat mij bij staat is dat je wel de remote aan elkaar moet maken en wil je een sub erbij dan moet je hem splitten. Dus vanaf de radio kant even splitten 1x naar de sub en 1x naar het vrouwtje die er al zat.
o ja terug te komen over die iso stekker. je plugt hem er gewoon tussen niks van een derde blok erbij ofzo. even kijken of de goede in de goede zit en spelen maar.ik hoop dat het allemaal een beetje lukt.
@scrub29 wrote:
Hallo,
Ik begrijp er even helemaal niets van, ik heb een “normale iso”+ een extra stekker (in de 2005 zaten buiten de iso er nog een blokje in.
moet ik nu zo’n http://www.autoshopdetijger.nl/stuurbediening-voor-opel-vectra-2004-zafira-2005-p-3669.html” onclick=”window.open(this.href);return false; hebben? (btw dit is voor een 2004 ik heb een 2003 maar hier zitten wel drie blokken in)de remote draad van de radio gaan nu naar de active sub verder niet,
Gr,
@Mickel_MV6 wrote:
Als jij een normale lso-stekker hebt is het pin 1 van de voeding stekker, even uit mijn hoofd draadkleur Grijs/Wit.
Om het te laten werken moet wel je remote draad (blauw) van je Pioneer aangesloten zijn, standaard is dat niet, kun je zo in elkaar drukken.
Hallo,
Ik begrijp er even helemaal niets van, ik heb een “normale iso”+ een extra stekker (in de 2005 zaten buiten de iso er nog een blokje in.
moet ik nu zo’n http://www.autoshopdetijger.nl/stuurbediening-voor-opel-vectra-2004-zafira-2005-p-3669.html” onclick=”window.open(this.href);return false; hebben? (btw dit is voor een 2004 ik heb een 2003 maar hier zitten wel drie blokken in)de remote draad van de radio gaan nu naar de active sub verder niet,
Gr,
@Mickel_MV6 wrote:
Als jij een normale lso-stekker hebt is het pin 1 van de voeding stekker, even uit mijn hoofd draadkleur Grijs/Wit.
Om het te laten werken moet wel je remote draad (blauw) van je Pioneer aangesloten zijn, standaard is dat niet, kun je zo in elkaar drukken.
Hoi Jordy,
wat heb je er nu tussen zitten dan? de radio’s zijn nagenoeg hetzelfde idd.
ik hoor graag van je want als het klopt dat de sw bediening op de derde blok zit word het moeilijk!
greetz
@jordygts wrote:
Hè Eugène.
Ik had ook een cdr2005 standaard radio in de vectra
zitten en heb nu een avh2400bt.
Nu verschillen die niet veel van elkaar heb geen extra stekkers hoeven te kopen
voor de interface maar gewoon ertussen geplaatst. Dacht eerst wel dat het niet werkte
maar toen kwam ik erachter dat de remote draad niet goed inelkaar zat door de bypass
voor de dvd speler. Of misschien wel op de interface de gele en rode ook omdraaien.
SuccesJordy
Weet iemand dan wat voor stekker verloop ik nodig heb of bestaat deze niet?
folding mirrors, irmscher pedalen en de achterkleospoiler van irmscher is binnen….
hoe vet!
19 februari 2013 om 20:03 In reactie op: weet iemand waar de ecu zit van een 2.0 dti (vec c) #18109248Thx.
schakelaars voor stoelverwarming (hopelijk voor de toekomst) haha
Oké succes we horen het wel.. Ok heb destijds een set gekocht en heb er al veel mee gedaan voor 50€
Stoelverwarmings schakelaar voor straks mijn ledere bekleding
Hoi ik heb een setje voor de remcilinder terug te draaien dat mag je lenen, ik weet niet waar je vandaan komt ik uit regio den Bosch! Greetz
Hoi Willem ik heb net het geluid met mijn telefoon op kunnen nemen… Zou jij mij jouw mail adres kunnen om-en dan stuur ik het jou! Ik heb een opcom dus kan ik dat daar mee doen?! Greetz
Hoi willen,
Ik ben erg technisch en handig aangeleg, maar hoe controleer ik de turbo druk ed, de turbo slang is bij de dealer pas vervangen (duur geintje trouwens, had beter op eBay kunnen kijken scheelt de helft)
Wederom bedankt!Dat gaat moeilijk hij doet het niet in zijn vrij en vandaag de wielen van de grond gehad dan hoor je ook niets. Op het moment dat je gaat rijden en komt aan de 3000 toeren (warme motor 3de versnelling) en je drukt dan het gas in dan komt het! Ik dacht eerst dat er iets in mijn luchtfilter zat na de motor wissel maar dat was niet het geval [CRYING FACE]
Oké hoe kan ik weten of de turbo gaar is dan?! En kan het geluid wat je op het filmpje hoort ook de oorzaak zijn?! Kan ik een turbo gewoon omwisselen ik zag er genoeg staan op eBay,
Gr.
Hoi Wim,
Hij rijd goed dus merk er niet echt wat aan. Gr.
-
AuteurBerichten