Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik had vanmorgen last van een half bevroren weber denk ik, liep een heel tijdje op ongeveer 3 poten :???: na een half uur draaien was het weer voorelkaar gellukkig :D
ik ben er ook bij denk ik, is vlak bij huis :jerry
is ook gewoon hetzelfde als de sedan/coupe.
de 400 velgen zijn ook 5 gats he, die lijken op die van de monza enz.
edeltraut maakt deze wielen zelf idd, 3 deligmijne staat met dit weer niet stil. is veelste leuk dat buitenspelen king:
maar moest er vanmorgen toch wel even 10cm sneeuw afhalen.waarschijnlijk was er een apparte productielijn voor de gte’s en werden daar gewoon kale 1200 coupe’s heen gebracht.
wel grappig. ik wist het ook niet. ik dacht altijd als ik dat steuntje zag dat hij nep was :jerrymaar het nummer in de kofferbak vloer wijkt wel af bij de GT/E’s :hmmz
dus met de procutie van de koets weten ze al wel welke een gte word en welke niet :hmmzdat kan zeker, en de kilometerteller wijkt dan ook niet af omdat hij die van de achterwielen pakt. (uitgaande as versnellingsbak)
of een langere overbrenging in je achteras monteren. maar daar zijn helaas maar twee types van in de 1200 as. 3.89 en 4.11
hij bedoelt de afwijking op je kilometerteller. als je naar een laag bandje gaat wordt je rolomtrek anders en zal je teller af gaan wijken.
en je topsnelheid van de auto gaat flink naar beneden.
de poedercoater bij ons in het dorp (putten) heeft sinds kort een zuurbad voor lichtmetalen wielen.
wat het kost weet ik alleen niet.op een c2 is het geen gezicht. maar dat is mijn mening.
de afgelopen jaren op de opel meeting in sevenum was er een duitser met een creme kleurige sedan c2 met c1 koplampen.
mischien kan je daar nog fo’to’s van vindenbij pieper (de sloop hier in putten) staan dacht ik nog twee omega’s station. weet helaas niet of de wielophanging (diff) er nog onder hangt.
groetjes
ik zou eerst de deurpennen vervangen. en anders kan je altijd nog de scharnieren op de carrossorie verbuigen. heb ik bij mijn c kadett station ook gedaan. maar dan moet wel het voorscherm eraf.
of je raamstijl wat proberen te forceren, maar dat is wel wat lastiger.
goed bezig kerel :thumb
mooizo :thumb
ben benieuwd
erg leuk programma idd, vooral die kale mafkees als presentator haha :jerry
17 januari 2012 om 17:19 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470948aan die kant loopt ook je brandstofleiding, dus mischien geluk bij een ongeluk dat je die hebt ingepakt king:
kadett rembekrachtiger kan je niet zo maar een grotere opzetten, heb ik ook geprobeerd met een van een manta b geloof ik.
dan zit je klem tegen je binnenscherm. maar de hrc zou wel moeten kunnen denk ik.heb ik nog niet geprobeerd helaas.
maar volgens mij is de boutafstand wel gelijk van de hrcdas een behoorlijk boek werk :P
overal en nergens zoeken, en een beetje geluk hebben natuurlijk.
dat kan iid wel met het rubber, alleen moet je er dan even een moer onder maken :D
o ja en de stabilisatorstang is dikker en heeft een bocht in het midden om om de motor heen te komen
grotendeels zijn alleen de onderste draagarmen anders, dikkere fusee kogels.
maar ik heb ook een 1200 en een 1600 as liggen, en nu viel mij op dat bij de 1600 as, de motorsteun in het voorste gat zit gebout.
en bij de 1200 in het achterste gat. en de motorrubbers kan je ook niet zomaar van gat verwissellen omdat de borg moer aan de onderkant maar in 1 van de 3 gaten gelast zit.groetjes
niet spotten met mijn bijnaam he :jerry
ik heb het eens bij een mini gezien, dat ze de komplete stuurstang(dus zeg maar hele gedeelte in de auto) met electro motor van een corsa c/meriva a in hebben gebouwd.
hoe dat precies in zijn werk gaat met aansluiten weet ik helaas niet. heb zo’n motor wel eens vervangen van een meriva maar is best een compact systeem.
groetjes
-
AuteurBerichten