Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
19 juli 2009 om 13:04 In reactie op: 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland #17448372
ik zal er proberen ook te zijn zondag, lijkt me echt een spektakel:wors
ja ik weet het, maar die velgen hadden een andere et waarde als dat ik had gedacht, dus pas bij het monteren zag ik dat het eigenlijk niet goed was. kan je de et waarde eigenlijk laten aanpassen of is dat niet mogenlijk bij een aluminium velg?
met wat voor et waardes rijdt jij nu dan geezer? en hoe breed is jou velg voor en achter?
origineel gepost door 076 wokkel
steken jou banden niet erg uit? en meer:kewlpics please :Pnu steken ze voor 4 cm uit de kas en achter ongeveer 3.
het zijn ally cat speciaal rally velgen van 8j rondom, alleen ze hebben allemaal dezelfde et waarde(hoeveel weet ik niet) dus vandaar. ik zal kijken of ik foto’s kan maken. ik heb nu da achetr banden er ook op, dus nu nog verlagen en dan is die weer klaar:cool:thanks
hoeveel heb je hem nu verlaagd? ziet er echt mooi uit. asl er weer geld is komt er ook een pipo set onder de kadett:) veel plezier van de dett
haha zou ik ook met de kadett moeten gaan doen, hebben we het hele meeting stel ook in de vitrine staan:cool:
moet ik alleen wel op zoek naar een setje ally cat rally velgjes int miniatuurmag deze nog? beetje erg laat maar toch:cool:

mijn kadett met ietsjes brede banden:wors
YES!!!!!!!!!!! ik heb mijn setje dunlop sptjes binnen, ook 175 50 r 13 voor op een 8 j velg. ze knalde zo de velg op ging echt perfect. hier het resultaat.


tot nu toe heb ik nog maar twee van de vier banden dus ik heb voor maar vast gedaan en het staat echt vet, maar de auto moet wel omlaag maar dat is in de maak:D
jah zet daar maar eens even foto’s van op het forum;)
ik heb zelf nu net ally cat velgen gekocht van 8 j rondom, en wil er ook 175 50 13 op hebben maar als dat te getrokken staat gaat dat dua niet door…
nieuwe aanwinst voor de kadett, Ally-cat speciaal rally. 8j breed 13 inch, de ET weet ik niet




er moeten plattere bandjes onder, ze lopen nu achter aan in het schermking:
origineel gepost door Gsmits
ErwinDat is echt een mooie kadett, ik heb er ook zo een in het rood.
Als je die velgen niet meer hoeft… :angel
Wil ik ze misschien wel kopen :afro
Groetjes Guido
mischien krijg ik andere velgen maar ik weet niet of ik deze dan wel weg doe;) ze moeten wel opnieuw gepoedercoat worden hoor, is nu gespoten maar begint al te roesten in het velgbed:cry
hallo,
ik ben erwin schuit 18 jaar en woon in putten gelderland.
sinds februarie ben ik de gelukkige eigenaar van een kadett c1 2 drs 1.2s automaat:D



groetjes erwinvaak is dat wel te verhelpen door een keer flink door te smeren:cool:
heej lau,
echt een super project man ga zo door:D
heb je de led knipperlichten al geprobeerd?
ik had ze ook rondom (bij de automat gehaald) maar dan knipperen ze allemaal als je links en rechts af wil en het controle lampje op het dashboard dan weer niet:hmmz dit komt omdat de leds te weing weerstand hebben dus als je het wil laten werken zal je er denk ik een weerstandje achter moeten solderen.ik heb ze nu als achteruit rijlichten gebruikt( ik had witte geen oranje) ook de achterlicht + remlicht is led+ stadslichten. staat echt super vet:cool:
succes met je project verder:jerry
volgens mij zijn de bak aansluitingen hetzelfde, maar op je 1.9 heb je natuurlijk kleinere carbs nodig als op een 2,2 als je er tenminste wat vermogen uit wil trekken. op een 2,2 zou je evt 48ers kunnen doen, maar op een 1.9 eerder 40ers of 45ers.
iig veel succes
wordt je verdamper dan niet te warm? deze zit immers op het koelsysteem aangesloten.
kan ook effect hebben op de verdamper van het vloeibare LPG naar gasvormigkijk dat zijn de berichten:D
ik zou eens op http://www.uitlaten.com kijken, deze maken ook uitlaten op wens..succes:)
nou, de koppel omvormer kan je ook zo los halen, en als je de bak eraf haalt blijft de omvormer op het vliegwiel zitten.
dus het is een gesloten systeem. ik zou in ieder geval even op blijven letten of de bak en de tunnel droog blijven of dat de omvormer zichzelf leeg slaat:Pgroetjes
ik ben daar momenteel mee bezig met mijn c kadett 1.2s, zie foto’s : http://zuipschuitje67.hyves.nl/?ref=sr
ik denk dat ik hem eind van deze week weer aan de praat heb. ik heb de inlaat kanalen gepolijst en de uitlaat iets verbreed. ook zijn de kleppen gepolijst en opniew ingeslepen.
ik ben zelf ook wel benieuwd naar het resultaat. ik laat het wel even weten.
groetjes erwin
ik weet eigenlijk zeker dat het je koppelomvormer is, als die leeggelopen zit draait je turbinewiel wel, maar de pompwielen niet omdat er geen olie in zit, en dus kom je niet vooruit.
ik geloof dat je bij een versnellingsbak revisie bedrijf de koppelomvormer wel kan laten nakijken en weer afvullen.
maar dat startprobleem zit wel in de motor.
veel succes
nee dat gaat niet passen dan nee, waren de drijfstangen van een 2.0 liter niet gelijk aan die van een 2.4?? ik kan me vergissen hoor!!!!!!!
als je wil weten hoe je blokje er dan van binnen uit ziet moet je even op mijn hyves kijken, ik heb mij blokje net open liggen;) liep nog prima maar stationair wat minder als je vlug iets gas gaf, bleek de verdelerkap te zijn en een bijna door gebrande koppakking tussen tweede en derde cilinder.
ik zou idd even doen wat manta 1988 zegt, je ontsteking nakijken. bougies met de staal borstel iets schoonmaken, maar kijk vooral naar de timing en de openingsafstand van je contactpunten. erg belangrijk!!
succes met de city.. ik ga weer verder met de mijn sedan 1.2 s, blijf trouwens op me hyves foto’s uploaden.
heeft iemand toevallig ervaring met het verlagen van een c kadett c1?
ik wil de velgen 7.5 of 8j laten lassen (sr velgjes) en de auto 50-50 verlagen.
qua banden hoogte wil ik graag 55 of 60, hoelaag kan ik dan gaan ? loopt het niet aan dan als ik de auto 50-50 verlaag?ik hoor het wel.
ik ben er ook bij met de kadett, mijn vader gaat ook mee met de commodore a gs coupe:wors
-
AuteurBerichten