Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2011 om 20:58 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625361
eventjes druk geweest met van alles en nog wat maar er is weer een update, en wat voor één.
ik heb zaterdag een v6 motor met bak gekocht :jerry
ben er vanavond mee bezig geweest om hem zo kaal mogenlijk te maken. en dat lukt aardig.zo haalde ik hem op.

iemand die zich niet echt monteur mag noemen heeft in het verleden een spruitstukbout afgebroken, en daarnaast gewoon een dikke bout de kop ingedraait, recht een koelvloeistofkanaal in :thumbdown

zo staat hij er nu bij. klaar om getestfit te worden, alleen nog een andere pan eronder schroeven die ik van een vriend heb geleend.


woensdagavond maar weer verder :D
gewoon heel veel spele :P
op de eerste zat geen garantie meer dus maar uitelkaar gehaald en niet meer kunnen repareren. nieuwe gekocht en ging ook stuk.
maar die kon ik gelukkig nog wel opsturen. maar toen zat ik een week of twee zonder en heb ik weer die oude uit de kast gepakt en uitelkaar op mijn bureau gelegd en hij deed het weer :thumbup
even later de nieuwe gekregen en die is ook overleden na een heel tijdje.
dingen stonden altijd rechtop op mijn bureau met een extra koelventilator eronder, maar mocht niet helpen.dat durf ik niet uit mijn hoofd te zeggen
heb helaas geen xbox meer, heb er in het verleden 3 versleten. forza 2 en 3 helemaal grijs gespeeld, baal er wel van als ik er weer aan denk.
gt5 op de playstation kan naar mijn mening echt niet aan forza tippen, je kan niet eens stikkers plakken :thumbdown
in de corsa’s zit een kop op met andere klepzittingen, voor loodvrije benzine.
en andere carburateur en electrische ontsteking.
die motoren hebben ook een * achter de 1.2 staan.
uit de boeken blijkt dat die een lagere compressie hebben voor verbeterde milieu eisen.ik gooi er altijd 98 in, loopt hij net iets fijner op.
nou is mijn blokje ok niet helemaal standaard meer maar toch :thumbupdank u,
er zit een spaghettie op hoor, kijk maar in de filmjes.
heb deze e30 toevallig op vliegveld weeze gezien, valt zwaar tegen hoor, een standaard e36 2.5 met co2 sper gaat beter
kan ook aan de bestuurder liggen natuurlijk.is zoiezo ook een hok om te zien.
maar das mijn mening
c1 bumpers hebben twee bouten in het midden en twee op de zijschermen. c2 heeft ze alleen in het midden.
dus als je auto een c2 is hoef je alleen maar gaten te boren voor de steuntjes achter. het voorscherm moet je dan wel iets aanpassen omdat daar geen bult zit voor de eventuele bumpersteun.groetjes
is een as van een blitz niet wat dan :jerry
was leuk bij de powertesting hoor, klinkt ook super :thumbup
you’ve got mail :thumb
16 oktober 2011 om 20:39 In reactie op: Astra GSI 3.0 24v v6 project, Astra GSi Turbo erbij! #17660297als de remschijven voor meer dan 50 % van het remoppervlak verroest zijn is afkeur, of hele diepe pitten erin ook.
erg mooie astra’s heb je nu zeg :D
dus new kids gaan we ook niet meer kijken omdat er een paar manta’s mishandeld worden?
is idd zonde. maar wie weet was hij echt niet meer te redden.
14 oktober 2011 om 22:02 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625360haha das waar, nee maar heb er weer goed schik van en probeer nu doordeweeks elke avond wat te doen dus gaat lekker :D
die oranje heeft ook een ingekorte deur, dus volgens mij idd een originele.
leuk om te inporteren zo’n ding :D13 oktober 2011 om 19:39 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625357zo jongens, na een tijdje stilte ben ik er weer :D
heb er weer helemaal zin in.vanavond het linke binnenscherm pas gemaakt en opgehangen (met parkertjes voor proef).
ook gelijk het buitenscherm er op gehangen om te kijken of het een beetje klopt.dat lijkt er weer meer op.

naatje is nog lang niet perfect maar komt redelijk in de buurt :thumbup


morgenavond nog even de sedan klaar maken voor de manta powertesting van zaterdag, ben benieuwd naar de resultaten :jerry
groetjes
gefeliciteerd man!! heb jullie nog zien rijden op drie proeven. klinkt echt super !
hij doet het weer, de gaffel was kapot gegaan. 1 van de 2 pinnetjes die het druklager meenemen was afgebroken.
nieuwe gaffel en druklager en gaan met de banaan :jerryvandaag in harderwijk een super leuke toerrit gereden van 130 km, breng ik daarna een vriend thuis trap ik finaal door de koppeling heen, en piepen en schreeuwen dat ding.
kan verdorie weer die rotbak eraf :???:
15 september 2011 om 05:17 In reactie op: c kadett 1300 ! dus niet 1200 sc dus , met foto’s #17917808brullen met die hap :thumb
14 september 2011 om 20:09 In reactie op: c kadett 1300 ! dus niet 1200 sc dus , met foto’s #17917805ik heb ook een 1300 :D 1.2s opgeboord
het rijdt echt super!!! de bak is wel erg kort naar mijn mening maar dat is wel leuk met sprintjes.
hij heeft zijn eerste slachtoffer al gemaakt.
vandaag uit school met een vriend van me en zijn audi 90 2.8 v6 automaat voor het stoplicht gestaan, en wie won er :vertagik heb nu ook een kilometerverschil van -20 km. dus 80 is 60 op de teller.
en de top is nu ook maar 135 terwijl die met de automaat 160 was :shock: . ik denk dat ik beinnekort even het dekseltje van mijn as afhaal en eens kijken welke overbrenging ik erin heb hangen.
ik heb er namelijk al eens een andere as ondergehangen die onder een handbak vandaan kwam volgens mij.maar het is echt super leuk rijden nu :thumbup hij loopt echt superfijn door de versnelingen.
is echt een aanrader om je 1200 tje eens lekker op te fokken. kost wat maar je hebt ook wat geloof me.
groetjes
ik vind dit idd ook een filmpje met een dubbel gevoel. wordt er ook niet vrolijker van. maar mooi om te zien dat deze mensen tot de laatste auto gemotiveerd blijven :thumbup
mijn c kadett komt daar ook vandaan.
als je de binnenspiegel uit de kom trekt (dus los van het pootje) en die iets opvult met bijv. tape dan blijft hij wel zitten hoor. heb ik wel vaker gedaan.
groetjes
hebben wij bij onze commo ook gedaan, alleen dan bekleed met skyleer. ziet er gaaf uit en is redelijk eenvoudig :thumbup
-
AuteurBerichten