Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Origineel gepost door ZOAB
@ pipo: ik snap m ;)Iemand ook nog een wiellager LV op de plank liggen? Dat ding kost met korting nog best veel dus als iemand er nog een heeft liggen…:D
weer wegrenner bellen???
Origineel gepost door ZOAB
Nou moe :(Net C-Kadettje door de pre-APK gedaan:
– remslangen LV + RV aan vervanging toe
– veren LV + RV beide gebroken :o
– wiellager LV aan vervanging toe
– accuklem vastzetten
– uitlaatbeugeltje lassen
– aanjager-bedrading vervangen (doet niets)Gelukkig geen grootschalig laswerk dit jaar en verder valt het t.o.v. vorig jaar, reuze mee! :thumbup
Alleen: wie heeft er 2 voorveren liggen voor mij? Eventueel verlagingsveren..?
Wat past er nog meer onder? ik kan me herinneren iets gelezen te hebben dat Mercedes-veren ofzo ook passen?Ik had nog 2 voorveren liggen, maar die zijn uit de schuur gejat met de inbraak een halfjaartje geleden (bedenk ik me net)
Remslangen en wiellager haal ik wel bij de automaterialenzaak.
groeten BoazGewoon effe met wegrenner bellen, volgens mij hebben we nog een of twee setjes over voor je
Origineel gepost door Piet03
omg .. :o ziet er euhh… vooral snel uit :thumbupter Apel, laatste weekend van september, sprint en slalom.
georganiseert door opelkadett-c Belgium Hooland.ik zie er dus ook elke dag wel enkele rijden, die van mijzelf, die van ’t vrouwtje en een van opvolger of wegrenner.
soms kom ik mijn zwager tegen, die onze gele sedan als winterauto gebruikt.Origineel gepost door mark vds car hifi
Hoi,Nog geen idee watvoor uitvoering het is. In ieder geval geen junior nee. De achterklep is afkomstig van een andere oranje city:P
Redelijk eenvoudige uitvoering. Geen chroom strips, wel chroom bumpers en geblokt interieur. Verder alls zwart wat interieur betreft, geen interval, voetpompje voor ruitensproeier, wel n lampje op de choke, geen lampje voor achterruitverwarming en ook geen sigarettenaansteker.
Dus zeg maar watvoor uitvoering t was? geen idee..
Groeten,
Mark:thumbup
die achterruitverwarming schakelaar zonder controle lampje wil ik wel ruielen voor een met controlelampje….
een half jaar terug heeft iemand die ik ken er nog een paar bij de opeldealer gehaald
:thumbup
dat is een erg mooie!
aleen de spaken oranje?
Oorspronkelijk gepost door ZOAB
Oorspronkelijk gepost door schrump
pa heeft niets over, maar eentje als voorbeeld kan ik wel missen, Ik heb ze volgens mij Rene Dijkstra DCP in Assen gekocht, maar zeker weet ik het niet.
Vorig jaar stond er een Duitser op Buddel met erg veel van dit soort materiaal.Oh ben jij Bas :D
Ik zoek die Dijkstra wel ff op.. kheb de strips nog niet, dus dat komt later wel..
Thanks again!Bas=Opvolger; Schrump=Ids=Pa
pa heeft niets over, maar eentje als voorbeeld kan ik wel missen, Ik heb ze volgens mij Rene Dijkstra DCP in Assen gekocht, maar zeker weet ik het niet.
Vorig jaar stond er een Duitser op Buddel met erg veel van dit soort materiaal.als het die lijstjes zijn die rond de wielen, langs de dorpel en onder de nummerplaat voor lopen, heb je voor montage een speciaal soort popnagel nodig met een plastick schuifje, hier klem je die strips op.
Als je een keer met wegrener afspreekt, kan hij wel een voorbeeld meenmen, ik heb ze liggen voor mijn aero.
wat die strips mogen kosten weet ik niet, ik heb ze gekregen van een kennis.wordt de radiator niet te heet als er aan last?
tweede reden van nieuwe radiator:
hij heeft op een stapel gelegen en is nogal beschadigd, nu ben ik bang dat hij lekt of minder kloeltGisteren de radiator opgezocht die ik had liggen voor mijn city.
Ik had een radiator van een record? automaat liggen.
Het formaat was wel goed alleen de bevestiging is niet goed.
Nu zoek ik dus een radiator van een b manta 2.0 automaat.Aan de kant die je hier ziet is op de plek waar de bumper op zij vast zit een klein stukje ingelast.
voor zover ik kan zien is het links en rechts het zelfde.
Aan de linker kant is daar niets gelast, dus nog orgineel.
( of bij opel hebben ze zich vergist in 1977 :) )er staat een 2.2 i automaat te wachten om onder de klep te komen.
Ik hoop eind mei de eerste proefrit te maken.city c1, station c2
lijkt me geen feest om daar in gezten te hebben,
Ik heb ook een foto waar je niet vrolijk van wordt, zijn jongste zoon dacht dat je met slechte schokbrekers wel snel een bocht kon maken, niet dus van de weg af en over de kop.
op een gevoelige schouder na heeft hij er niets aan over gehouden.heb ik denk ik mazzel gehad, toch van Eefde naar Ede gereden ( 40 kilometer op de grote weg een 10 op binnen weg, dus kans zat om onze vrienden te ontmoeten:D:D
de aanhanger en de lege city wegen ongeveer 750 kilo.
Moet kunnen volgens mij mijn caravan die ik hier al een paar jaar achter heb gehad weegt 800 kilo, met een BE rijbewijs moet dat maar mogen;-)ander deel van je opmerking: klopt, die tussenas is voor deze city, en die rekord 2.2i automaat gaan we morgen slopen, wordt dus een city 2.2i automaat
Vandaag mijn city bij de spuiter opgehaald, best wel mooi geworden.
@ automatic freak, de automaat bak van een 1,6 en een 2.2 is even groot. Ik kan dus de tussenas van een 1,6 gebruiken.
ik heb de automaatbak van een 1.2 naart een automaatbak van een 2.0 naast elkaar gelegd en geen verschil gezien.
En wat mij betreft, het rijdt wel lekker makkelijk met een automaat. op dit moment rij ik nog weleens met de rekord die ik ga slopen om de city op te bouwen.
voor het betere opschiet werk wil ik in mijn gele sedan nadat er een aerodak op zit een 2.0 16 v lepelendie 2.2 i automaat is een investering voor de toekomst ;-)
ik wordt nog een keer een ouwe l.l, kan ik zoals mijn leeftijd dat dan vereist met een automaat rijden , maar kan ik toch nog een beetje opschieten bij het stoplicht :D
deze heb ik al sinds begin 2000
dit caravannetje heb ik 2 jaar weg laten rotten omdat ik geen tijd had om hem te restaureren, uiteindelijk maar naar de sloop gebracht:cry
maar niet getreurt, voordat ik die blauwe naar de sloop bracht heb ik deze gekocht.
Al 3 jaar in bezit, o.a. met caravan er achter naar zuid-frankrijk mee geweest( het is een 12n :) ), nog heel winig aan gelast
Dit nu mijn mooiste, eind 2001 met vastzittende moter en remmen uit een schuurtje gesleept, alles weer gangbaar gamaakt, dus orginele moter, bak, achteras enz.
wel nog al wat plaatwerk vervangen en een gespoten
deze er vorig jaar bijgekocht
met deze is de restauratie afgelopen winter gestart.
zo stond mijn city er in december bij
zo staat hij er nu bij.
hij moet blauw worden, er komt een 2.2 i blok in met automatenbak.
3.18 achteras uit een manta a en de voor en achterremmen van een rekord 2.2, waar ook de moter uit gehaald wordtAls laatste mijn eerste kadett-c caravan.
deze heb ik gehad van juni 1979 tot mei 1982. had ik dus nooit weg moeten doenfoto genomen bij schoonhoven in 1980

-
AuteurBerichten