Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
sander2.5v6
DeelnemerDan zou die beter moeten rijden als je de stekker van de egr er af trekt, kan je eventjes proberen! Je krijgt dan wel management lampje wat brandt maar als je de stekker er weer op aansluit en een paar keer start dan is die weer weg
sander2.5v6
DeelnemerHey,
als de motor warm is en ik draai de olie dop eraf dan komt er ook wat rook uit, is normaal gok ik?
Egr staat los van je olie in ieder geval.sander2.5v6
DeelnemerDe meter vertelde mij + maar je weet maar nooit! Ook ik maak wel eens foutjes (a), het werkt in ieder geval
sander2.5v6
DeelnemerIk ze zijn allebij + en bij mij module maakte het niks uit
sander2.5v6
DeelnemerIk heb de kabels een stukje verder onder de grote stekkers gepakt (kwam voor mij handiger uit) maar op de stekker zitten ze hetzelfde als bij een astra:


Zwart geel zit een beetje vertstopt op de laatste foto maar je ziet hem net en zwart rood dan.
Eerst even meten met de multimeter, open dicht doen. Weet je zeker of je de juiste hebt!sander2.5v6
DeelnemerAls je dat plastieken kapie hebt verwijdert waar de moterkap hendel zit, dan zie je 2 kabelbomen in plastieken omhulsels naar achter lopen, net voor het begin van die omhulsels zie je een paar kabels lopen van de ene omhulsel naar de andere. Je hebt de zwart/gele nodig en de zwart/rode.
sander2.5v6
DeelnemerAutostyle 29,95!
sander2.5v6
DeelnemerIk zal eens wat foto’s voor je maken binnenkort. En met de stekker die wim al beschreef wordt het een zeer eenvoudig klusje! Dan is het een kwestie van de cominghome module de constante 12V+ aansluiting uit het zekeringkastje pakken, Massa op het chassis verbinden, vergrendeling en ontgrendeling aansluiten (gelegen achter linkervoetpaneel bestuurder) en als laatst heb je dan 2 kabels 12V + die je verlichting sturen deze kan je dan volgens het schema van Willem in de gewenste gleuf duwen van de stekker achter het zekeringpaneel. Uiteindelijk houd je 4 kabels over die je niet nodig hebt, omdat de vectra positief gestuurd is en een verdomt handig stekkertje heeft liggen.
Stekkertje:

sander2.5v6
DeelnemerHaha dacht ik ook! Omdat je verlichting controle hebt zeker? Heb ik ook en alles werkt nog hoor!
Alleen ik heb het op me mistlampen aangesloten omdat ik me xenon niet wil belastensander2.5v6
DeelnemerAiii, heb net de stekker gevonden ja!
Heheh dat was makkelijker geweest, maar nu zit alles al zoals het zit.
Ik zoek alleen nog de open en sluit kabels van de vergrendel pomp! Dus als iemand een idee heeft, dan hoor ik dit graag :thumb15 maart 2012 om 19:05 In reactie op: Wim’s vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra #17452906sander2.5v6
Deelnemer@martklanderman wrote:
@sander2.5v6 wrote:
@martklanderman wrote:
@wim-v6 wrote:
die geven te weinig licht!!! (Stuk minder als de orig B2 Halogeen lampen in ieder geval)
Willem
Is bij mij toch echt andersom. M’n xenonlampen zijn echt 10x beter qua lichtbeeld en sterkte. Of dat komt door het Pilot setje wat erin zit ipv de originele lampen.
ik denk dat wim originele xenon koplampen bedoelt die ik dus heb. Als we jouw verlichting met mijn verlichting vergelijken dan zal er bij jouw wel een licht kanon uit komen! Dat is natuurlijk perfect als het niet verblindend is voor de tegenliggers. Maar de xenon koplampjes zien er wel geinig uit!
Ik heb originele xenon koplampen ;) Alleen voorzien van aftermarket xenon set.
Owkej, dat is appart! :wtf
Waren je ballasten kapot zodat je die door aftermarket ballasten hebt vervangen? En wat voor type lamp zit er nu dan in?
En nu moet ik zeggen dat ik geen klachten heb over mijn lichtbeeld hoor :angel15 maart 2012 om 18:52 In reactie op: Wim’s vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra #17452909sander2.5v6
Deelnemer@martklanderman wrote:
@wim-v6 wrote:
die geven te weinig licht!!! (Stuk minder als de orig B2 Halogeen lampen in ieder geval)
Willem
Is bij mij toch echt andersom. M’n xenonlampen zijn echt 10x beter qua lichtbeeld en sterkte. Of dat komt door het Pilot setje wat erin zit ipv de originele lampen.
ik denk dat wim originele xenon koplampen bedoelt die ik dus heb. Als we jouw verlichting met mijn verlichting vergelijken dan zal er bij jouw wel een licht kanon uit komen! Dat is natuurlijk perfect als het niet verblindend is voor de tegenliggers. Maar de xenon koplampjes zien er wel geinig uit!
sander2.5v6
DeelnemerDat is niet zo best! Heb je er misschien per ongeluk 50 Watt ipv 35 Watt lampen ingezet of vice versa?
sander2.5v6
DeelnemerIk heb ze gevonden, nu zoek ik nog de stuurdraden van het slot mechanisme. En is dsat positief gestuurd?
sander2.5v6
DeelnemerEdit:
Ik heb ze gevonden, nu zoek ik nog de stuurdraden van het slot mechanisme. En is dsat positief gestuurd?sander2.5v6
DeelnemerSport edition veren zijn helaas zeer duur, dit komt omdat ze korter zijn dan de normale. Ik zou gewoon 1 veer vervangen en idd kijken of de schokdempers nog goed zijn!
Vectra sport is fabriek af al verlaagd en lager zou ik niet gaan.Hoop dat je er wat aan hebt,
Groetjes
14 maart 2012 om 13:05 In reactie op: nieuwe speakers aangesloten dashboard verlichting werkt niet #17864623sander2.5v6
DeelnemerHeb ik ook een keer gehad! Was toen inderdaad de zekering, welliswaar bij de vectra maar dat moet hetzelfde zijn denk ik. Op deze zekering zat interrieur verlichting en radio.
sander2.5v6
DeelnemerMet een lakstiftje en cocktailprikker de gaatjes voorzichtig opvullen, daarna polijsten. Zo zie je er weinig van en het zal niet gaan roesten.
12 maart 2012 om 09:42 In reactie op: Wim’s vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra #17452966sander2.5v6
DeelnemerWim, ziet er strak uit!
Volgende stap originele xenonlampen?sander2.5v6
DeelnemerJaja gewoon zwart! Heb ik met kleurcode Z20C
10 maart 2012 om 18:36 In reactie op: Wie heeft er in de buurt van Eindhoven een Opcom of Tech ? #18003299sander2.5v6
DeelnemerOpcom heeft deze functie helaas niet en het zal met tech2 moeten gebeuren!
Bij vectra b en astra g hoef je maar 2 kabeltjes met elkaar te verbinden maar astra h is canbus en dat kan storingen geven denk ik! Heeft astra h deze optie niet al standaard? 2 x op vergrendelen achter elkaar drukken?sander2.5v6
DeelnemerP.s.
Stuurtje klopt niet echt, hoort volgens mij een 3-spaaks stuur te zijn!sander2.5v6
DeelnemerHet is een 2.6 v6 en ik hoor veel problemen over de 2.6 zoals katalysator problemen die terug blijven komen waardoor engine check lampje blijft branden. Ik zou lekker voor 2.5 kijken!
Maar auto ziet er goed uit (sport edition II), let bij v6 altijd op mogelijk koelvloeistof verbruik en lekkages daarbij.Als de auto goed klinkt en lekker rijdt dan is het wel goed gok ik. Olie lekkages en roest moet ook op worden gelet uiteraard!
sander2.5v6
DeelnemerNou moet ik wel zeggen, dat toen het zo warm was een aantal jaar geleden en er werd gevraagd niet je auto te wassen met kraanwater ik dat ook niet heb gedaan uit respect!
sander2.5v6
DeelnemerHaha flinke vent die mij gaat bekeuren als ik me auto op me oprit poets! :vertag :ass
-
AuteurBerichten