Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ruud B
DeelnemerBettus accu heeft een U2U.
26 augustus 2010 om 14:24 In reactie op: Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012! #17560322Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door bettus accu
kijk, daar doen we het voor!
ruud B: die 2.5E was echt aan vervanging toe. blok heeft aandacht nodig.
Daar twijfel ik niet aan…
26 augustus 2010 om 13:45 In reactie op: Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012! #17560320Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door charlois187
Ik heb het ook niet zomaar gedaan.
Mijn 25E tikte liep 1 op 5 bij zeer rustig gebruik en had totaal geen power meer.
Ik wilde graag een c30ne met 177 pk en een 265 getrag hebben dus wat is een mooier moment om deze dan toch uiteindelijk te plaatsen??Prima timing!
Ik geloof dat bij de mijne ook niet alle paardjes meer mee doen, maar hij loopt nog mooi en verbruikt niet zo veel als die van jou.
Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door Ducantoni
Dat zou ook een optie zijn, de vraag is alleen: zijn ze nog te vinden?Ja, die zijn er nog wel. Oproepje hier of MP in de gaten houden.
origineel gepost door Ducantoni
Overigens vraag ik me af, met betrekking tot de te gebruiken brandstof, de S versies waren bestemd om op RON 98 te rijden, maar dat wordt nergens meer verkocht in NL.BP en Q8 voeren nog 98RON, en een paar lokale pompen hebben het vaak ook nog wel.
Maar het is wel goed zoeken.
Daarom heb ik altijd octaanbooster bij me.origineel gepost door Ducantoni
Is de euro 95 zonder bezwaar te gebruiken als alternatief daarvoor?Ontsteking anders afstellen maar dat gaat ten koste van de pk’s.
26 augustus 2010 om 12:15 In reactie op: Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012! #17560315Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door Nathan Kop
Telkens als ik in dit topic kijk, gaat mijn hart weer sneller slaan…Mooi hoor;)Heb ik ook een beetje last van , zeker als ik die c30ne in die Monza zie. Maar ja, om een goed lopende 25E zomaar te vervangen gaat mij een beetje te ver.
Ruud B
DeelnemerBedankt voor de reacties, ik kijk het nog even aan.
Dempers achter was nog niet urgent bij de test.
Ruud B
DeelnemerZuigers van de N motor hebben grotere uitsparingen, dat weet ik zeker.
Volgens mij zijn de kleppen ook kleiner bij een N-motor, en de carburateur was enkel traps op een N, terwijl de S een dubbeltraps is.
Dus met elk van de onderdelen win je iets, maar je hebt alleen een 1.9S als je alles doet. Misschien dan slimmer om een complete 1.9 S te zoeken.
Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door Uniek
misschien hier?beetje vaag linkje, met vervallen nummers enzo (zie plaatje in de post van Monzaron).
Ik ben wel benieuwd of mensen ervaring met die toko hebben.Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door bettus accu
ik kan je wel helpen aan goede 2de handse. ik heb 3 komplete setjes liggen, dus voor en achter. mag je van mij de beste eruit pakken.Vraag:
Hoe weet je dan welke de beste zijn?origineel gepost door rinus de boer
Ik heb er ook wel eens op lopen zoeken. Toch wel raar, dat de voorste dempers nog wel leverbaar zijn, en de achterdempers niet.Ik heb nog niet verder gevraagd, de bandenboer kon het bij zijn leverancier niet meer krijgen.
Ruud B
DeelnemerNog nooit van dat merk gehoord…
Boge, en het komt uit Polen ?!
Ruud B
DeelnemerNieuw op Ebay?
Dat is een beetje triviale discussie…
Ruud B
DeelnemerIk vind overigens dat stuur op foto nummer 1 wel :puke lelijk…
No offence :-)
Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door postbusmanta
Bij een groep A heb je ook meer kans dat de pijp de panhard-stang raakt. Heel irritant!
Ja, daar kan ik over meepraten.
Je went eraan, maar nooit helemaal…
(is wel bij een a-tje)Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door rinus de boer
Ik leer steeds meer Belgisch hier…een bobijn is een bobine :P:PDat kan je er nog in lezen…
Dat een bougie in Belgie ook wel kaars genoemd wordt, snap ik ook nog.
Maar zodra het meer Frans wordt, dan wordt het echt moeilijk…Ruud B
DeelnemerVolgens mij is stuur nummero 3 een Berlina-stuur uit de Rekord.
Ik heb ook nummer 2 in de Monza.
Maar eigenlijk wil ik dit wel:

Geen idee of het kan (met de spleens enzo), maar dit is wat dikker en ligt wat lekkerder in de hand.
Ruud B
DeelnemerKennelijk heb ik ook geluk gehad dan met de mijne, als ik de verhalen zo lees.
17 augustus 2010 om 07:00 In reactie op: Voorstoelen Senator A1 verwijderen , stoelverwarming ? #17713497Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door fluks
zit bij een a2 senator met 3 imbusbouten vast in de slee in het interieur en 1 moet je vanaf de bodem losdraaienDat laatste is inderdaad een vervelend verrassing want dat is ook nog eens midden onder de auto.
Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door 81er ascona b
Nu, de mijne heeft dat na 29j nog steeds niet. Hoe komt dat dan?Hier net zo, ik heb ook een blauwe Ascona uit 1979 geassembleerd in Antwerpen en die ziet er ook prima uit.
Ruud B
DeelnemerVoor normaal gebruik, zeker als je veel snelweg rijdt: de 3,44
Voor sportief gebruik: de 3,67
Eventueel zelfs een 3,89, maar dan is snelweg rijden irritant.Ruud B
DeelnemerBovendien kan iemand al jaren meelezen zonder ooit iets te posten.
Ik heb ook minder dan 200 posts in 6 jaar…
(ik had er meer, maar door schoning en crashes zijn er wat verloren gegaan)Ruud B
DeelnemerIk vind het een beetje geneuzel.
Ik zie regelmatig nette eerste posts met de omschrijving van een probleem, en dan gaan mensen zeuren of iemand zich eerst wil voorstellen. Ik heb er geen probleem mee om zo iemand te helpen zonder dat hij in twee regels vertelt wie hij is.
Firstposters die alleen maar wat te verkopen hebben vind ik wel irritant.
Ruud B
Deelnemerorigineel gepost door rinus de boer
Die zwarte stripjes kosten maar een paar Euries. Rob heeft ze in voorraad. Vorig jaar ook eentje vervangen. Dienen om de ruimte tussen de koplamp en het plaatwerk op te vullen, zodat je niet zo’n naad ziet.Ik heb advies gevraagd aan MdV en die vond dat het ook niet uitmaakte optisch.
origineel gepost door rinus de boer
En ze houden ook insecten tegen, die anders daar in die ruimte zich kunnen ophopen.Dat zou dan wel weer kunnen.
Ik kijk het wel ff aan.Ruud B
DeelnemerQua verhaal webers baseerde ik me op dit linkje (zie kader rechts)
http://de.wikipedia.org/wiki/Steinmetz_Opel_Tuning
Maar inderdaad het ziet er niet uit als webers.
Ruud B
Deelnemereen 3 liter met 3 webers :P
verder weet ik het niet…:o

pics van een andere Steinmetz Commodore GS3000
Ruud B
DeelnemerDie makkelijk brekende stripjes inderdaad, bij mij waren beide al niet heel meer.
Ik laat het wel lekker zo.
@all
Bedankt voor het meedenken. -
AuteurBerichten