Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
21 maart 2010 om 00:02 In reactie op: Cali Valt uit, Motorstoring C20XE – nokkenassensor/fasesenso #17630222
Rubenn
DeelnemerSensor vervangen, maar zag er heel anders uit.. huh hoe kan dit? verkeerde misschien.
nee hoor, nieuwere type.. zat netjes papiertje hierover bij met ook een foto van de oude type..
erin gepropt.. en hij liep weer.. heerlijk!
18 maart 2010 om 19:38 In reactie op: Cali Valt uit, Motorstoring C20XE – nokkenassensor/fasesenso #17630221Rubenn
DeelnemerSupersuper,hierdoor bn ik een stuk verder. En inderdaad heb hem gevonden!
Kabel en stekker zijn nog in topstaat,geen knikken of beschadigingen,ishet dan nog nodig deze te controleren? En hoe kan ik dit dan het beste doen?
Sensor zit met een boutje voor dopje 10vast,net achter het uitlaat spruitstuk eigenlijk links. Kun je deze zo losdraaien? En moet ik ergens op letten?
Als ik hem probeer te starten schiet soms de toerental de lucht in en schiet wat heeb en weer,wat soms stopt en soms 5seconden word herhaalt. Is dit ook een teken van een kapotte nokkenassensor?
18 maart 2010 om 11:00 In reactie op: Cali Valt uit, Motorstoring C20XE – nokkenassensor/fasesenso #17630219Rubenn
DeelnemerNu hoor ik dat als je nokkenassensor kapot is je auto nogwel loopt en start. Dat doet mijne dus niet.
Is het dan automatisch mijn krukaspositie sensor? Aangezien dit ook een “hall sensor” is.
15 maart 2010 om 10:54 In reactie op: Cali Valt uit, Motorstoring C20XE – nokkenassensor/fasesenso #17630218Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door svdk20
foutcode kan ik zo 123 niet vinden maar je nokkenassensor zit links bij je distrubitie riem.
wil je deze vervangen moet je riem los gehaalt wordenhmm okee prachtig.. klopt het dat als deze kapot is of een kabeltje los is het blok ook nietmeer wil starten?
kan het kloppen dat code 93 mijn ” facesensor ” kan zijn? en waar zit deze… dit geeft programma TIS 2000 aan namelijk
(foutcode 93. Fasesensor spanning laag. herkenning meer als een fasesensor-informatie tijdes een werkverloop kortsluiting tegen massa)
Rubenn
Deelnemerik had nog wat ruimte in de kofferbak..


en nog ruimte voor 2 kratjes bier / sportas … genoeg dus!
de boxen worden weg gewerkt in de hoeken van de kofferbak..
leuk spul dat kicker :wub , en ideaal zo’n basscontroller.. want het verschilt nogal hoe hard ik hem wil/kan hebben per nummer..
alleen binnenkort maar even achterruitje blinderen..want die versterker is nogal hapgraag voor dieven:thumbdown
Rubenn
Deelnemerheb ik ook gehad!
schuift hij nogwel heen enweer maar gaat hij alleen nietmeer plat zegmaar?
dan is er een klein lipje afgebroken dat zorgt voor die beweging..
Rubenn
Deelnemerheb er voor gekozen als ik tijd heb het even lekker in de verwarmde garage te doen.. komt het helemaal goed!
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door Maurice89
Zover ik weet niet…. Of mijn bumper was al half los:jerry Maar je merkt het van zelf wel als je hem bijv. even los haalt:Dhaha ja.. maar als hij aan de onderkant ook los moet regel ik liever even een brug.. onder een lage calibra kruipen wil niet echt:wub
iemand die de bumper wel aan de onderkant vast heeft? en weet die of dit veel werk is?
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door Maurice89
Ja dit moet;)In je zijschermen…. en voorkant van de bumper zie je drie lipjes…. en dan is die los. Want de koplampen zitten net achter je bumper zeg maar… Dus suc6 ermee:angel
zijschermen zit hij inderdaad in het hoekje vast.. zodra je de motorkap opendoet zie je 3 ophang punten.. Aan de onderkant van de bumper hoeft hij niet los?
bedankt voor je super snelle reactie king:
Rubenn
DeelnemerPrachtig! Echt een super project, en als ik kijk naar je aanpak van het project gaat het helemaal goedkomen!
Mooie garage trouwens ook!:thumbup:
ik hou hem in de gaten:cool:
Rubenn
Deelnemerik denk dat er dan wel behoorlijk wat veranderd kwa waarde…
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door gsifreakje
hmmm ik zou bij die gewoon duurder uitzijn dan waar ik nu zit betaal nu 36,63 per maand en heb alleswaar heb je hem nu dan?
origineel gepost door TigraFreakMenno
Nog nooit wat van gehoord dat verzekersnel.nl, zit dat wel goed?tsja daar kom je vaak te laat achter
Rubenn
Deelnemerik denk inderdaad strippen zwart te laten, om inderdaad wat contrast te houden bij het rood.. anders word het té rood
het is best een knallende kleur..:D
ik hoop alleen geen/weinig kleurverschil te krijgen..komtvastwelgoed
Rubenn
Deelnemerwat een wagen heeft hij zeg!
maargoed heb er voor gekozen eerst “gewoon” rondom infinity aan te schaffen en te laten spuiten.. ik twijvel alleen nog om de sierlijsten ook mee te laten spuiten.. en eventueel deurgrepen..het is wel rood..
omdat het toch ontzettend veel uren&geld gaat kosten wacht ik liever even als te snel beslissen..
hier is alles meegespoten..

of toch sierlijsten en deurgrepen grijs houden, die van mij zijn nog netjes..
Rubenn
DeelnemerHij heeft een u2u’tje..
Had wat foto’s gevonden, hij heeft wel een prachtig exemplaar zeg!
Wel rijd hij met 5cm spoorverbreders, dat vind ik even wat teveel.. Want dit moet wel wat slijtage meegeven aangezien ik wel gewoon kilomters wil rijden met deze auto..
Hmm wielkasten inslijpen.. dat klinkt heerlijk:D
Ik zou het heel graag willen, maar moet denk ik blijven bij een infinity setje..
Eerst verder zoeken hoe of wat met het monteren.. als mijn auto misschien helemaal word overgespoten
Rubenn
Deelnemerecht niet mij smaak, gelukkig is JDM style een beetje in bij de Jappie rijders..
want die tijd met papier maché bumpers waren echt té fout, en hadden echt overgeslagen moeten worden..
:) maargoed staan zeker leuke dingetjes bij :)
Rubenn
Deelnemeriemand trouwens ook ervaring met de wielkast verbreders van rieger?
Want ik heb een leuk aanbod gekregen om mijn auto te laten strak maken en spuiten. En ik kan deze goedkoop aanschaffen.
Moeten deze wielkast verbreders geplamuurt worden of kunnen ze later nog gemonteerd worden?
kwa looks twijvel ik nog een beetje:)
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door Maurice89
Was je al niet eens opgeweest voor auto of huh?:PHoe zeg je dat?
Bedoel je dat ik al keer heb moeten afrijden ? Kanwel maar mijn examen is verschoven door het slechte weer toen. Jui
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door Desperado
Ik zou lekker voor de veilige manier kiezen! En voor de ondiepe versie kiezen.doe ik zeker, vind de versie denk ik zelfs nog mooier ook :D
eerst volgende week afrijden, dan dingen bestellen.. en natuurlijk mooi setje leer halen king:
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door Desperado
ik had 17 inch en standaart vering en met die lip kon ik redelijk goed uit de voeten komen.
Het was redelijk goed te rijden!kijk dat is dus het verschil :p ik rij met 16inch brockjes b1… En nog eens aardig verlaagd zoals hierboven wel te zien is.
Maargoed van de week even meten :) want er moet wel 6 à 7 cm overblijven ofzo, ookal is 1inch natuurlijk maar een cm’tje of 2,5 kan dit veel uitmaken
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door Desperado
Skirt zijn nog fabriek af zwart.Precies alles is pas te maken!
maar hoe kon jij rijden met die voorlip? en reed jij met 17 of 16inch velgen?
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door Desperado
Heb zelf geen calibra meer:cry.Maar had wel een calibra met de infinity kit er op! eerst een lip en toen een volledige voorbumper van rieger!.
Of zo’n dikke remus eronder past zou ik niet weten.
Die ondiepe heeft wel een uitsparing!Heb die sideskirt nog steeds liggen
welke kleur heb je die skirts?
ik vind zelf de infinity lip mooier als de hele bumper, met alleen dat lipje, hoe kon je daar mee rijdenking:
ag en als uitlaat niet past, kan dat altijd gefixt worden :)
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door Desperado
Ja de ondiep versie is prima te doen met een verlaagde autonice! de sideskirts zijn volgens mij niet veel lager als die er nu op zitten, heb jij ook voorkant een rieger infinity lipje?
en past een remus dubbele pijp in de ondiepe versie cupdiffusor?king: danku allemaal, nu weet ik zeker dat als ik er wat aan uitgeef het niet voor niets is..;)
gij word bedanktking:
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door Pastra
Ik heb het gemeten voor je, ging pas 00:15 weg uit de loods, en op het laatste moment nog even gemeten.Voorbumper:
Bovenkant(net naast de luchtdoorvoer, zeg maar onderkant koplamp)
tot onderkant lip: 42,5 cmAchterbumper
Bovenkant tot onderkant lip: 46,5 cm.Kon alleen niet goed bij mijn originele bumpers komen, dus kon dat niet meten!
super bedankt, morgen even meten hoeveel ik nog overheb..
origineel gepost door corsa_c20xe
Ik heb ook die diepe versie op mijn calibra, alleen dan met 8 en 9 x 17 eronder, staat idd erg goed :thumbupWanneer je de auto dagelijks wil blijven gebruiken zou ik niet voor de diepe achterbumper gaan, dit is echt geen doen…
de ondiepe versie wel?
ja mijn auto is een daily wagen..
Rubenn
Deelnemerorigineel gepost door Pastra
Zal ik eens meten voor je wat de verschillen zijn?Ik heb de voor en achterbumper los liggen, en heb ook nog een setje zonder rieger erop liggen.
Moet wel even vermelden dat ik achter NIET de diepe versie heb.Vanavond ga ik even aan de meet voor je:jerry
super super super super lief :wub:wors:wors:wors
ik denk zelf dat de diepe versie echt geen mogelijkheid word..

zo laag is mijn calibra momenteel (let niet op de k*tkwaliteit iphone foto’s) -
AuteurBerichten