Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
http://www.opelgtforum.nl/viewthread.php?action=printable&fid=29&tid=90
of
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php?topic=4928.0das om de vooras te verlagen, werkje van niets ;-)
achteras zijn spiraalveren, dus verlagingsveren en schokdempers zoeken…..
hey ton,
zou je mij even een foto kunnen sturen met de spullen? als ik het de moeite vind, rijdt ik ff op en neer… graag naar mn hotmail.
mvg rene
Hmm klinkt me nu al als teveel werk in de oren, ik had meer gehoopt op een antwoord als….ja geen probleem, gewoon plug & play ;-)
helaas, dan laat ik het zo, dank jullie!!!
Vanmiddag in Veldhoven een lichtblauwe met een hoeveelheid werk wat nog bijgewerkt moet worden ;-)
A-manta
toppie hoor!
de kutjes!:fy1
helemaal toppie henk!
Niemand?
10 september 2010 om 20:44 In reactie op: Wat heb je vandaag als warme hap naar binnen gewerkt? #17715300Shoarma met knoflooksaus, aangevult met friet en salade voor pietje vitamientje, ls afsluiter een lekker bordje pap.
Blauwe rook…
Olie is toch zwarte rook?
Benzine is toch Blauw?
Koelvloeistof is wit?Volgens mij is het gewoon een overvloed aan benzine wat verbrand wordt in je uitlaat, is er iets fout met je “choke loop”?
Maar als je graag je kleprubbers wil vervangen, er schijnt een manier te zijn, dat je luchtdruk in je cilinder zet, waardoor je klep naar boven blijft staan, en dat je dan je rubbers kunt vervangen.
tis wel een rot karweitje heb ik gehoord ;-)
gr rene
Automaat is uitgelezen en geeft als foutcode:
14 pressure regulator solanoid circuit open
14 druk regelklep circuit open.Nu vraag ik me dus af hoe ik deze klep kan testen.
Werkt deze op 5 Volt of 12 Volt?
Hoeveel Ohm zijn deze kleppen?Ik weet al dat deze onder de kleine carter van mn automaat zit. de dikke en grootste klep van de 2 daar.
Wie o wie kan mij informatie verschaffen?
mvg rene
ff uitlezen, en aan de hand daarvan kun je iets zeggen..
storing kan vanalles zijn.
maar als het goed is hoeft de motor niet uit te vallen.. je zou op de noodloop door moeten kunnen rijden.
gr rene
kan het niet zo zijn, dat de automaatbak gewoon versleten is na 280000km? iemand vertelde mij iets over frictiemateriaal op de platen welke de versnellingen inschakelen?
is er toevallig iemand in de omgeveing van tilburg met een werkende Op-Com?
ik heb een omega b1 mv6 waarvan de automaatbak niet werkt, en het schijnt hiermee uit te lezen zijn…
ik hoor het wel.
groetjes rene
5 euro
;-)
Toppertje :thumbup
euhm een 8 en das meer voor de kleur dan voor de auto ;-)
gewoon een open management systeem erop joh…..kun je zelf bepalen wat de levensduur van je blok wordt ;-)
er zitten kwalitatief goede en mooie fotows tussen…. goed hoor ;-)
Hey Freestyler,
Ik heb op deze manier een spanningsregelaar gemaakt van 12 naar 9 volt, (voor mn gitaar-wah-effect vannaf mn Diezel-versterker), maar nu zit er een brom in mijn geluid, weet jij toevallig waar dat aan zou kunnen liggen? ik heb de versie met 2 condensatoren gebruikt…..
zou het kunnen omdat deze spanning niet gestabiliseerd is???(staat altijd op de trafo)
Daarna weer ontopic!
Gr Rene
zondag een ritje gaan maken met alle ramen open…. wel das omdoen anders vat je kou;-) gheghe
kan iemand mij de lengtes vertellen van een kabel voor een 4bak en een 5 bak? en dus ook welke lengte ik moet hebben?
mvg rene
euhm deze zoek ik dan nog….
wie heeft er een liggen?
gr rene
net zoiets alsof je op een wild paard zit en je geen paard kan rijden ;-) das snukken
volgens mij zijn het dezelfde blokken, dus ja het zou moeten passen.
mvg rene
dit is mijn manta
before:
after:


-
AuteurBerichten