Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
aan elke turbo komt een eind…
maar is er ooit een onderzoek gedaan dat het zo slecht is dan?
als je nadenkt is het misschien nog beter ook… zeg dat een turbo 10.000 toeren draait op volle druk en ik laat me gas los en de overtollige druk remt de schoep 4000 toeren af dan maakt die ff 6000 toeren in plaats van 10.000 dat is alleen maar beter voor de lagers dan minder toeren minder slijtage ;)
ik vind het onzin als mensen zeggen turbo gaat er stuk door want ik rij al 3jaar nu met deze turbo getuned op 1.1 bar constant en 1.4bar overboost zonder een dumpvalve dagelijks en aan me vermogen kun je wel zien dat hij nog prima werkt.
komt helemaal goed dan ;) mooie is ook dat je er alles voor heb stuggere veren, spacertjes en revisie kitjes
ik wou net zeggen er mag toch zoveel niet, iedereen doet wel is een keertje iets wat verboden is ;)
er gaat zelfs een hele docu over komen op de tros of kro die zijn meegeweest op automaxx en ook daar die nacht. komt 30 oktober op tv als het goed is.
bij 1.20 t beste
in dit filmje kom ik paar keer voor hoor je het goed
[youtube:1uth4204]http://www.youtube.com/watch?v=C81CXDaHhdU[/youtube:1uth4204]
zo klinkt de mijne ook! is als je originele dv niet meer werkt of compleet afgesloten is en er ook geen andere dv op zet dan komt de turbo druk uit je lucht filter weer. mooiste geluid vind ik en veel meer nekkendraaiers dan met een dv ;) alleen wel een turbo gatje maja dat neem ik voor lief op de straat met race gaat de forge erop
c20let is toch inprincipe het zelfde als z20let dat maakt nix uit hij past gewoon
Geeoon die van calibra die kan overal op
bij mijn vxr blok zat hij er ook niet tussen… ik rij nu ook gewoon zonder te lekken zonder die pakking hoor. die v klemmen zijn geupgrade misschien dat die daarom niet meer nodig was.
ja die bij eds vind ik maar een bailey imitatie volgensmij daar willen ze op verdien lijkt wel…
de site van eds qua spullen vind ik zowiezo duur alleen de tuners zijn redelijke mensen.klopt is ook niet veel, 3 jaar geleden heb ik hem nog voor 180euro gekocht.
en in combinatie met de blankingplate van forge heb je gewoon een perfecte set.Over welke heb je het?
Voor een goeie ben je wel rond de 120 kwijt
Bij mij en een vriend van mij doet die t zonder storingen.
En je ken ook spacer en stuggere veren los kopen om hem beter aftestellenOwja sorry hij staat bij de calibra turbo erbij snap niet dat hij niet meer bij de andere staat.
Ik weet niet precies welke maar kocht hem op mijn type en motor zegmaar.
Bij biesheuvel hebben ze te koop.
En geen storingen nee.Ik ben niet zo fan van de bailey… Reed de auto niet lekker mee.
Met de forge rijd hij veel fijner en blaast ook super goed af.En hoorde ook iets over een ander merk daar raced andre botter mee dus zou toch voor 1 van die 2 gaan tenzij je tevreden ben met bailey
Ja als ze er weinig voor vragen zou ik hem zeker erbij nemen en anders gewoon ringentjes net als ik werk t zelfde.
Maar dat ding van forge is wel het mooiste die komt er bij ook nog op plus de wastegate van hun ook verstelbaar met veren :)
Als het goed is krijg een spacer erbij dan zodat de veer uit die originele dv gaat en de spacer zorgt dat die niet meer open kan ik heb hem gewoon met ringetjes opgevuld.
Bij getunede auto’s zeker wel de veer die erin zit is nie zo stug en de afdichting is geen zuiger maar een rubberen membraam die snel scheurt met meer boost.
nee alleen maar voordelen je al nooit meer boost verliezen ivm orginele dv. en je bailey zal voluit afblazen
Alles is nu nieuw en ken 600 pk aan dus als er volgend jaar een garett op komt geen aanpassingen meer nodig.
bij z20let en leh wel ik weet niet of c20let zelfde zit maar den khet wel zijn 3 imbusjes die los moeten en dan heb je de dv in je handen wel priegelen maar te doen met ingekorte imbus
Als je getuned ben kan je orginele dv wel snel scheuren en verlies je boost… Had ik toen ook.. Reed ik ineens op 0.8bar in plaats van 1.1bar altijd ff t checken waard!
T is wel een priegel klusje die 3 boutjes
maar t is geen holden astra hsv t is wel gewoon holden astra vxr
dat hsv is een tuner van holden maar niet van de astra zoals ik zie ;)ja zo moeten ze wel verlengd worden maar dat is ook maar 4draadjes verlengen.
en 80mm lmm moet erin worden geschreven
ja is de 80mm lmm aar er zit een ring bij dat hij ook gewoon op de 70mm past
nee klopt maar vind het holden logo mooier als de vauxhall logo dus daarom die combi ;)
maar toch weer wat geleerd dat hsv wist ik niet :)
-
AuteurBerichten