Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik vind ze wel heel dof of troebel die rode lampen… of was dat de bedoeling??
toen ik ze spoot waren ze gewoon glas helder…
wat ik ook heb gedaan is van me mistlicht achter ook gewoon achterlicht te maken heb je 4 brandende lampen staat heel dik.
@belgium turbo wrote:
@royv10 wrote:
Thnx voor t compliment belgium turbo :thumb
Ik ben een zeer tevreden man met de coupe zo goed als naar mijn smaak, enigste grote verandering die er nog aankomt is de opc2 bumper.
Inderdaad zo een opc2 wil ik ook nog op mijn coupe hebben :D
Maar eerst het blok naar mijn zin brengen en een ander setje velgen :Dja het is super dikke bumper!
ja zo dacht ik ook :) motor, velgen en nu de bumper alles op ze tijd :thumb
voor de gein zouden mensen met een let ook is de leh bougies moeten proberen als je paar tientjes over heb :-P die zijn ook al standaard platinum en rijd de mijne gewoon top op met mijn vermogen
Thnx voor t compliment belgium turbo :thumb
Ik ben een zeer tevreden man met de coupe zo goed als naar mijn smaak, enigste grote verandering die er nog aankomt is de opc2 bumper.
ik heb weer een geval appart denk… :thumbdown
mijn z2oleh ging juist haperen met de f5dp0r ook bij eds op de bank…
ik had ook mijn orginele z20leh bougies bij me en met die erin alles perfect geen enkele hapering…
ik dacht misschien is er wat miss met 1 van de bougies ofzo maar zagen er allevier het zelfde uit werkte wel gewoon goed dus…
hebben me 85 euro gekost bij dhz twente heb er mischien 400km mee gereden als iemand intresse heb voor 50 euro mogen ze wegKijk dat is mooie afsluiter voor dit onderwerp :thumb
Nee dat is die ook niet maar ik rij 1.1bar zijn ook mensen die op 2bar rijden dan zou ik wel altijd met dv rijden.
Nu is het gewoon te doen met me turbo dus hou ik het zo omdat ik het geluid gewoon super vind.
Hier ben ik het toch echt mee eens… :thumbup
Thnx paul :thumb
Haha nee baas t gaat gewoon helemaal goed zo ;)
Je ken toch lezen dat ik t weet of niet?
Probeer je zieltjes te winnen bij hun?Je weet niet wat ik dagelijks doe aan de blokken dus je weet ook nix van mijn ervaring dus kom niet praten alsof hun meer weten dan mij of niet want dat weet je niet want je kent mij niet!
Plus dat ik nog de turbo heb liggen die op dit blok zat met nog maar 4500miles erop dus reserve is er
Ik heb ook niet gezegd dat goed is maar het is ook weer niet zo dat het verschrikkelijk slecht is.
Dat heb ik wel bewezen in die 3jaar dat ik zo rijd met deze turbo en het vermogen dat ik nog steeds heb ermeeWim.. Je praat wel maar hoe weet jij nou dat ik een keer een turbo auto heb??
Misschien heb ik er wel al 20 gehad ken jij niet weten je zegt iets wat je niet eens ken weten!ik heb alle verstand van waar ik over praat en ik heb alles geleerd ook van me maten die bij het motorhuis werken en ook al meer als 10jaar bezig zijn aan de turbo blokken.
dus ik weet wat ik doe en dat het best me turbo wat korter leven geeft maar dat heb ik voor lief. Voor de rest wordt de auto perfect dealer onderhouden en alles orgineel vervangen dus die houding alsof ik maar wat doe en er geen verstand van heb vind ik een beetje jammer maja gaat vaak zo op forums he…
Was ook gewoon als voorbeeld voor diegene ik zeg volgensmij niet dat het echt zo is?? Vraag me alleen hoe er nou een vlieg in ken komen ik rij gewoon met filter dus kan nix in komen
Nee je standpunt maakt geen indruk.
Wat weet jij van mij dan? En hoeveel jaren ervaring ik heb met de opel turbo motoren??En alles wat je noemt gebeurt ook gewoon met autos die wel gewoon dv gebruiken dus.
Beetje nutteloos wat je nu zegt of niet?
Alles gaat prima al jaren lang nix aan de hand.En wat moet er in de ontbrandingskamer komen dan???
Volgensmij heb je er weinig verstand van dat je zoiets zegt..
Moet er een schoep breken van de beetje turbo druk ineens?
Enigste wat ken slijten is de lager en daardoor gaat die minder power leveren of een kering gaat lekken dan gaat nog je motor niet stuk verder nix :sKlopt ook als je een powerfilter heb hoor je de originele dv licht afblazen.
Maar dan hoor je wel een constante afblaas en heel minimaal t chatter geluid
Op het filmpje met die sumota filter hoor je de steeds onderbroken afblaas heel hard die wordt veroorzaakt door de schoepen dus dan werkt de dv niet goed en komt de volle druk terug uit t filteruit verveling ook maar ff paar plaatjes gepost




dat weet ik omdat ik hem heb afgesloten zelf…
jou forge had dan een te stuggere veer voor jou druk daardoor kreeg je chatter omdat die niet/niet goed open ging en met de andere dv wel omdat de veer minder stug was dan
daarom ben ik ook heel blij met me Z20LEH
ja oke je heb altijd gevallen van alles… las ook wel is dat na een jaar een turbo over was terwijl ze gewoon alles standaard reden.
soms moet je denk ook gewoon geluk hebben met hoe de staat is het blijft allemaal massa productie dus er kunnen altijd wat rotte appels tussen zitten
wat gaat er nou stuk dan??? zoals ik al zei 3 jaar stage 3.5 getuned en geen enkel probleem en nog steeds 305pk en 507nm koppel.
t is gewoon een dik geluid dus ik snap niet waarom je zo moeilijk hier over moet doen zonder keiharde feiten
ja dat is waar de prijs is zeker niet veel :)
revisie setje zal je nou heel lang niet nodig hebben hoor maja je kan t maar hebben liggen hahaenigste minpunt is meer turbo lag verder heb je gewoon een dik geluid waar iedereen ze mond van open gaat staan en hun nek van verdraait
-
AuteurBerichten