Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2 filmpjes die gemaakt zijn van mij
[youtube:1e5y68w5]http://www.youtube.com/watch?v=KYVRupwyEpg&feature=bf_prev&list=UU5KYrtYwOVR2jMnc-Z8824A&lf=plcp[/youtube:1e5y68w5]
[youtube:1e5y68w5]http://www.youtube.com/watch?v=vWbOWFx_Jyw&list=UU5KYrtYwOVR2jMnc-Z8824A&index=8&feature=plcp[/youtube:1e5y68w5]
nou geen alle benzine motoren zaten in zelfde klasse fwd rwd en awd.
vorig jaar had ik nog een eerste prijs in 2 liter en meer, voorwiel aangedreven
goeie vraag haha…
als het goed is kwam het ergens online, ik denk op de federun site
vond t wel beetje jammer koste dit jaar 15euro in plaats van 10euro en er waren nog minder bekers en mini bekers ook allemaal t zelfde :s
nee daar hoef ik me ook niet voor te schamen want hij moest eigelijk tegen een rs4 maar die durfde niet haha
het was zeker kouder dan de vorige jaren! maar was wel beter voor de sprint :)
de coupe liep lekker en de lsd diff werkte super, heb geen sprint verloren.. owja wel alleen 1 tegen een getunede r1 motor die kwam met een wheelie voorbij!ik ga ook sprinten met de coupe daar. is een top meeting!
14 januari 2012 om 15:32 In reactie op: Launccontrol/rev limiters schadelijk voor je turbo/motor??? #17944415@Corsa16V wrote:
Jij hebt het vaak zat in het echt gezien en gehoord! Wanneer gaan we weer eens samen rijden?
Je coupé is al dik genoeg zonder msd, maar gaat niet werken helaas je hebt een penbobine. Gaat trouwens buiten de ecu om, het is een aparte kast met aparte knop om launch control te bedienen.
klopt maar blijft dik wil het echt nog is een keer hebben… ik hoop snel weer is het siezoen ken me niet snel genoeg beginnen ook weer!
haha thnx :thumb, ja,,, de bobine houd het tegen he.. jammer..
dan ook maar is keer beginnen met een corsatje turbo bouwen.13 januari 2012 om 16:18 In reactie op: Launccontrol/rev limiters schadelijk voor je turbo/motor??? #17944413ik hou dr ook van! :wors is het op mijn coupe te doen met dat msd ertussen of is dat een probleem met mijn z20let ecu?
Haha ik weet t heb het zelf ook al meerdere keren voor mezelf en andere gedaan.
Maar bij de plate ken zowiezo nix mis zijn hoor dus daar hoef je niet bang voor te zijn.Ik heb nu de collins dv erop zal ook van de week een filmpje maken ervan klinkt heel dik
Ik zou de leiding van de.orginele gewoon weghalen en waar die begint achter op je blok afdoppen. En waar je nu de t splitsing heb voor je externe dv gewoon nog een t stukje ernaast zetten zo heb ik het ook. Hoe korter alle vacuum loopt des te eerder ken het ook reageren op wat je doet
alleen achter.. wordt een drifter door de bochten :thumb
mooie schokdempers op de laatste foto’s van je album andre ;)
wat een project zeg… :wors mooier dan dit ga je niet snel vinden :thumb
maar ik zie het stuurhuis achter zitten op het subframe wordt die ook achterwiel gestuurd dalijk of 4 wiel :lol: haha
Is heel leuk ja..
Heb je wel is leh bougies zelf bij de dealer gehaald dan?
Ik wel en kreeg deze in een gm verpakking meeEn het vxr blok wat ik gekocht had zaten ze ook in ik heb er 2 paar van dus ik heb toch echt gelijk
Jaja het is ff priegelen.. Ja het ding over je blok eraf, en voor makkelijke ook ff die de solenoid losmaken die op je turbo zit met de 3 slangetjes erop dan heb je alle zicht erop. Als hij eraf is zie je gelijk wat er russen past ik had ze in een boutjes en moertjes en ringetjes kist gewoon gevonden. Bij mij zitten er 4ringetjes in maar ligt ook aan de dikte van de ringetjes.. Je moet gewoon als je de veer eruit haalthet membraam er weer opzetten dan zie je hoe die staat als die dicht is. Als je nu erop drukt zonder veer erin ken je hem indrukken en dan ga er ringetjes indoen tot dat hij niet meer beweegt als je erop drukt dan kan je het geheel weer terug zetten en vast maken
Het is wel een klusje van een uurtje tot 2 uurtjes maar zeker wel te doen.
Vanaf onder ken het niet, je moet je crossover verwijderen en de aanzuigbuis van je luchtfilter dan is het te doen.
De boven 2 zijn redelijk makkelijk met een rateltje en wat verschillende verlengstukjes en zo een soort schroevendraaier waar je het bitje ook op kan zetten.
De laagste is lastig omdat de aircoleidingen er voor zitten.
Oplossing is 2 imbusjes kopen de zelfde 1 het korte kantje halveren met een ijzerzaagje en bij de ander allebei de kanten korter maken.
De eerste gebruik je dan om het begin los te krijgen maar met die kan je dan geen lange slagen maken en daarna gebruik je dus de andere omdat je die dan gewoon rond kan draaien dan is hij zo los.Klinkt lastig allemaal en ook al duurt t 3uur als het gedaan is hoef je nooit bang te zijn dat je druk verliest
Ik vind hem hoe dan ook onbetrouwbaar en kans opscheuren van het rubber blijft ook dan moet die alsnog open…
Waar denk je dat de lucht wordt afgeblazen van de dv dan? Die komt gewoon in de aanzuigpijp van de turbo weer waar je crossover op zit. Dus als die open wordt gedrukt door de druk komt het gewoon buiten je turbodruk buizen en gaat je turbo meer moeite doen om op druk te komen… Dus neem dr ff tijd voor en blijf niet zo eigenwijs om de makkelijkste manier te doen. Ik praat niet zomaar wat door eigen ervaring en fouten weet ik nu wat t beste is wat je ken doen…
Daar sluit je wel de werking van de dv mee uit maar de veer ib de dv is zo slap en gesteld op standaard druk dus dan gaat die gewoon open staan van de boost en dan verlies je druk. Blanking plate of opvullen met ringetjes is gewoon t beste en betrouwbaarste
Ja maar niet goed zoals ik al zei…
Het klepje moet voor de orginele dv tussen het vacuum slangetje komen.
Je moet naar het pijltje kijken waar die heen wijst en die moet richting je orginele dv wijzen. Maar ik ben er geen fan van die manier want je dv kan gaan zweven zo en verlies je druk! Beste is eraf halen en veertje eruithalen en met ringetjes opvullen zodat het gat gewoon goed dicht blijfthttp://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=49&t=68967
hier staan ze beter op ook ;)
LEH heb ook betere zuigers de meeste dan…
met de andere blokken zou ik het niet doen… max 260/270pk.
zuigers zijn niet zo top.thnx :thumb het zijn 3 delige kerscher cs velgen 10j breed 17inch :agent
hier ook maar is een keer mijn velgies posten
ik heb 3 delige kerscher cs velgen voor 8.5j met 205/40/17 alleen nog niet op een foto.. en achter 10j met een 225/35/17 bandje :agent
na de winter worden de kasten gerold en licht verbreed dan kan de coupe helemaal naar de bodem king:




nee he zijn deze NGK PFR6T-G

@ClemensAstra wrote:
ik vind ze wel heel dof of troebel die rode lampen… of was dat de bedoeling??
toen ik ze spoot waren ze gewoon glas helder…dat zal ik ff uitlegge:D
ik heb namelijk meerdere lagen aangebracht i.v.m lichtere achterlichten (coupe smoke?) dus werd mijn achteruitrijlicht roze (niet cooowl :P) dus daarom lijken ze dof (foto) in het echt zijn ze echt wel helder
dan heb je toch iets niet geod gedaan denk ik man… ik denk dat je te snel de andere lagen ben gaan spuiten…
op mijn achterlichten zit ook een hele bus was ongeveer 5 lagen per koplamp na elke laag droogde ik de lampen ff met een verfbrander en dan weer verder. dan zouden ze gewoon helder mooi moeten zijn ;)
en die velgen zijn me sprintvelgen ja foto’s zijn steeds op de dag of onderweg naar de sprints gemaakt :thumb
-
AuteurBerichten