Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
K.O.!!! Perfect Winnn!!!
Hoe kan je dat bitumen het makkelijkst verwijderen zonder krassen te maken in de lak?? Kheb het geprobeerd met schroevendraaier te porren, maar dat werkt nie echt haha! :angel
Stomme regen ook altijd! :swear :P
[rquote=1892968&tid=140790&author=Raluph][rquote=1892857&tid=140790&author=Rottentweetie]Ja, maar nu aanschaffen gaat helaas niet lukken.. Heb andere zaken die betaald moeten worden dus.. Maar achteronderpaneel komt er wel!
Verder bedankt voor de tip! Het staat nu al lekker te drogen dus.. Morgen is een emmertje water proberen ;)[/rquote]
Met pech kan je weer de binnenkant van je auto droog moeten maken maar dan wee tje wel waar het probleem ligt, het moet gewoon niet regenen ;)[/rquote]
Ja, maar nu aanschaffen gaat helaas niet lukken.. Heb andere zaken die betaald moeten worden dus.. Maar achteronderpaneel komt er wel!
Verder bedankt voor de tip! Het staat nu al lekker te drogen dus.. Morgen is een emmertje water proberen ;)
Ey Marcooh! Welkom! En leuke wagentjes hoor! :D
Welkom! :)
Hallo Marco!
Van harte welkom op het forum! ;)
Ow ok :P Haha! Uhm.. Ja! Ik denk dat het er aankomende maand niet van zal komen, maar misschien voor in de toekomst zijn dit wel leuke aanbiedingen natuurlijk! Ik hou het zeker in me achterhoofd jongens! Als ik dan verder met alles klaar ben, dan zal ik nogmaals is naar het lekbakje + achteronderpaneel kijken! ;) In iedergeval bedankt!
Verder heb ik vandaag weer iets raars ontdekt in de Kadett.. Met water doordrenkte rubber vloermatten van de bestuurderskant en de passagierskant.. Hetzelfde gekkigheid als bij Saluma… Hoe komt dit? Verder nooit last gehad van vocht in de auto… This dat ik de bitumen + roest daar wilde checken..
Nee idd.. Ik zelf heb geen lasapparaat en heb niet iemand die dat wel heeft/kan. Dus vandaar.. Dan moet het maar zo.
Ik wil het idd gewoon ff goed grondig aanpakken, want ik wil er voorlopig nog ff lekker mee kunnen karren! ;)
En dan nog een opmerking over de updates van mijn topic:
– Ik zelf vind het prettiger als alles in 1 topic staat. Zo heb ik alles bij elkaar en kan alles in 1 overzicht gezien worden.
Dus voor de volgende keer weet je dan: “Mijn updates staan allemaal in 1 topic, en altijd onderaan het eerste topic ;) “Beste mensen, vandaag ben ik weer lekker bezig geweest! Veel roest ontdekt + een heuse horror! Check the photo’s!
Wauw! Bizar zeg! Helemaal niks gewoon haha! Wees er maar zuinig op! Bij mij is het wel ff een ander verhaal :p Kga nu ffkes mijn topic weer updaten (lekker in de nachtdienst ;) ) Dan zie je meteen weer ik mee te kampen heb! Word je eigenlijk niet vrolijk van… Horror zelfs! :o
Ja precies ja…
Ik gaat er binnekort is even naar kijken! Misschien dat dit het idd dan wel is.Ik heb het benzinelucht probleem gevonden.
Het probleem zit hem bij de carburateur. Deze lekt namelijk benzine. En op een beetje rare plek. Als ik een aantal keren de het gashendeltje heen en weer druk, druppelt er een druppeltje benzine aan de chokehendel kant.Zie hieronder de foto’s:

Het slangetje met het schroefje, daar kwam eerst benzine uitzetten als ik het gashendeltje heen en weer deed. Dus daar heb ik een schroefje ingedraait. Of is dit niet de bedoeling? Waar is dit slangetje eigenlijk voor?
Vervolgens ben ik verder gaan kijken, en toen ik dus het gashendeltje in de motor een aantal keer heen en weer deed, kwam er een druppeltje vanuit de moer die je hier midden op de foto ziet zitten. (Onder de choke) Hoe kan dit? En wat kan ik hier aan doen? Waar dient deze moer voor?

Gefeli! Keep on the good work! :D
Lekker bezig Marc!! ;) Goed dat je nog wat roest hebt gevonden! Kan het in iedergeval ook niet meer uitbreiden! :D
Morgen ga ik weer lekker aan de slag met de kadett! Dan gaat de gehele achterkant (onderkant) eraan geloven! Gaat ik helemaal schoon maken + roestwerend behandelen! :D
Uiteraard komen daar weer foto’s van!Succes verder!
Groet,
KevinHij heeft idd nog een handchoke… Echt ouderwets :p
[rquote=1890619&tid=144458&author=Vinci]Hoger toerental klinkt als hangende choke. Kan temp. sensor zijn, welk blok had je ook weer? 13NB toch?[/rquote]
Klopt idd. OHC blokkie. Het is niet echt heel veel hoger, maar wel hoger dan voorheen…
Ow ok..daar zou het dan ook idd aan kunnen liggen.. Want ik vind de laatste tijd dat het stationair ook wat hoger is dan voorheen…
Voor dit probleem moet ik dan zeker de carb controleren? Zo ja, waar dan? Sproeier of iets dergelijks?
Over welke benzineleidingen hebben we het dan? Ik zie namelijk een hoop leidingen, maar geen idee welke ik moet hebben..
Ik merk aan mijn brandstof verbruik echter geen veranderingen..Allright! Bedankt voor de informatie allemaal! :thumpup:
3 maart 2011 om 12:57 In reactie op: Opknappen Kadettje E: 3-3-2011: Hemeltje eruit gehaalt, Opni #17814195Nieuwe update! Hemeltje eruit gehaalt, opnieuw bekleed + dak geheel van binnen getectyleerd! Check de foto’s!
Beste mensen! Weer een nieuwe update! Ik heb me de afgelopen dagen bezig gehouden met het hemeltje. Deze is eruit gehaalt, opnieuw bekleed en het dak is van binnen getectyleerd! Check de foto’s! (De foto’s van het getectyleerde dak volgen nog!)
[rquote=1878690&tid=143518&author=KadAstra-EF]Die zit helemaal beneden onder het motorblok.
Het is een zeskante bout.
de pakking zit tussen de carterpan en het motorgedeelte. :P
Ik maak morgen wel foto’s voor je, het is nu donker, bij mij tenminste
Oke ?groet, Rik:D[/rquote]
Helemaal goed! Dankje!! :D
[rquote=1878675&tid=143518&author=KadAstra-EF]Tja, kan inderdaad filter zijn zoals eerder hierboven gezegd is.
De carterplug zit niet goed vastgedraaid (heb ik zelf ook eens gehad)
Heb je ook lekkage bij een pakking ? En dan met name bij de carterpakking.
Verder zou ik het 1-2-3 niet weten. De mijne verbruikt 0,5 liter op 10.000 km.
Volgens mij is het verschil tussen de 2 streepjes op de oliepijlstok 1 liter.Groet, Rik :D[/rquote]
Carterplug, waar kan ik die vinden?
En carterpakking, waar valt die te zien?Groet,
KevinMaar waar kan het dan aanliggen dat de olie zo snel leeg is geraakt? (Zie begin topic)
-
AuteurBerichten