Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Andreas.Berger wrote:
Ik denk eerder dat je kachel radiateur verstopt zit, als de waterpomp niet goed zou werken zou die ook heet lopen, en de meter blijft mooi in het midden zeg je ? dan zou ik daar eerst maar naar kijken
De kachel- radiateur, waar zit die ongeveer? Is deze makkelijk te bereiken? En eventueel vervangen? Word dat lastig??
haaaaaasthjieee!!!!! He! Weer last van die “neukende jeus!” :swear
Normaalste zaak van de wereld… Als ik vanuit mijn nachtdienst naar huis rij, zie ik bijna alle auto’s met meer rook uit de uitlaat komen… dan wanneer het een hete zomer dag is…
Dan heb ik het nu over -2 graden celsius om 8.00uur sochtends.
Maar hoe maak ik die popnagels dan in mijn kadett vast? Die moet ik er dan inschieten ofzo? Of moet ik daar gaatjes voor maken?
En die popnagels moeten dan wel op de juiste plek zitten anders werkt het alsnog niet… Hoe weet ik dan waar die popnagels moeten komen te zitten?
Groeten,
KevinSuper jongens! Ik ben weer helemaal gelukkig ;) bedankt! En idd.. Zoals verwacht super simpel!! ;p
@KadAstra-EF wrote:
Wat “acab” bedoelt is de bobinekabel die tussen de verdeelkap zit en de bobine. (op linkerveerpoot)
Haal de verdelerkap maar eens los, het zal mij niets verbazen dat er allemaal vocht en corrosie zit.
De rotor slijt met de kilometers dus het stangetje wordt kleiner wardoor de ruimte tussen de 4 metaalpunten en de rotor groter wordt.
Tja, en dan nog viezigheid erbij en je hebt stotteren.Vervangen kost niet veel geld en moeite en je kan je WEL een hoop ellende besparen haha.
Rik ;)
Prima! Hartstikke bedankt! Hier kan ik wat mee!
Groeten,
Kevin@KadAstra-EF wrote:
@*Jurgen* wrote:
type motor?
Deze Opelfanaat heeft het volgende motortype:
Opel Kadett E 1.3NB S6 uit 1989
aangezien deze man nachtdiensten draait zet ik hem hier maar neer king:
Rik ;)
Haha! Jij weet ook alles van mij he? ;) Mooi makkelijk zo! :p
Maar idd! Dat is mijn motortype…Dus jij denkt Rotor, Verdelerkap? Kan het idd wel even proberen! Vervangen kan nooit geen kwaad! Ik haal hem morgen ofzo wel ff open! Als ie versleten is of iets dergelijks, kan ik dat zien?
@ Acab:
Hoogsspanningskabel, delcokap, waar zit dat?Ook vergeet ik nog wat te vertellen. Als ik gas geef (wanneer de koppeling net heeft aangegrepen) lijkt het net of de motor eerst inhoud, en vervolgens pas gaat accelereren.
Groeten,
KevinJe was helaas net te laat.. Ik had al betaald :/ Balen…
Die van de site is niet de goede… Wel gemailt, en blijkt dat ie hem wel uit belgie kan halen. Dus dit gedaan.. Kost me 100eurotjes… Helaas.. maar wel gelijk een nieuwe! Dus ik heb hem gevonden!
Groeten,
KevinGaaf! Gaat dit evenement dit jaar weer plaats vinden? Want dan zou ik er zeker wel bij willen zijn! Beetje Opeltjes kieken! Erg vet!
Denk ook niet dat het aan de benzine lag.. Bij mij was het slangetje zo oud dat deze op een gegeven moment gewoon scheurde… Kwam het er ook uit druppelen… Jammer genoeg nu een groter probleem.. Nu is het tankvlotter verrot.. :/
Denk dat het wel moet passen… Lijkt me geen probleem!
Btw.. Kheb ook last van lekkende leidingen :p
Leuk! Weer een Oud Kadettje dat opgeknapt word! Daar houk van! Lang leve de Dettjes! :D
11 september 2011 om 20:23 In reactie op: 2 vraagjes: GSI motorkap en P-teken op dashboard. #17917352Super! Dankjewel ;)
@kadett4x4 wrote:
van een gsi kun je alles overzetten op een niet gsi, weet zo gauw niet wat er niet past.
hoef je het niet iedere keer te vragen :angel :angel .groeten.
11 september 2011 om 13:15 In reactie op: Kevin’s Opel Kadett E –> Start niet meer + verkoop! #17800490Nee hoor! Kadettje heeft het prima gedaan! Uiteraard ging het niet al te hard in de bergen (in zijn 2 :p) maar deed het wel perfect! Ik heb geen dingen gemerkt waarvan ik dacht.. Hey! Wat is dat nou!?! Nee hoor… Ben zeer tevreden!
Thx! Dat horen we graag natuurlijk! ;) Naar de rest heb ik nog niet gekeken. Dit ga ik binnekort nog even proberen!
Vandaag heb ik even naar de motor gekeken. Station proberen af te stellen want deze stond veel te hard. Wat bleek nou, hand choke ging niet ver genoeg terug. Even een beetje afgesteld en loopt nu weer heerlijk!Prima! Ik zal het onthouden! Hartstikke bedankt!
@saluma wrote:
Kevin,
Je heb sowieso heel mooi weer gehad in Oostenrijk!Heerlijk voor je.
Hoe hield de Kadett zich onderweg?Waren er nog dingen dat je dacht van……………kan beter?Die Leds zitten er heel netjes in.Complimenten.Is het nog gelukt met de rest?Mocht er nou een schakelaar stuk gaan,heb ik er hier nog wel 1 voor je liggen.
Ziet er klasse uit en graag gedaan!
gr Marcel.10 september 2011 om 23:41 In reactie op: 2 vraagjes: GSI motorkap en P-teken op dashboard. #17917349Allright! Thx for the Comments! :D
10 september 2011 om 20:32 In reactie op: 2 vraagjes: GSI motorkap en P-teken op dashboard. #17917344Past een GSI achterklep ook op een Geen GSI E kadett? Heb er namelijk 1tje gezien met een leuke spoiler erop! En zou dit wel graag willen!
10 september 2011 om 19:22 In reactie op: 2 vraagjes: GSI motorkap en P-teken op dashboard. #17917342P teken? Is dat voor je handrem? Nee toch.. Want dat is de uitroepteken (!)
@corsaracer wrote:
ja gsi motorkap past gewoon op een niet gsi.
p tekentje??? dat je handrem erop staat….
Ziet er goed uit! Alleen beetje jammer dat je over je radiateur heen hebt gespoten! Had je beter een kartonnetje voor kunnen doen ofzo…
Het gele luchtfilter met rode kleppendak is ook nie echt mijn smaak :p
Verder ziet ie er wel keurig uit!Ben blij dat er weer een Kadettje word opgeknapt :p Jammer genoeg ook niet geheel in originele staat maar hij is er nog wel! ;)
Btw, ik zie dat je een GSI motorkap hebt op een geen-gsi E kadett? Dit past gewoon? Dan zou ik dit namelijk ook wel willen :D
10 september 2011 om 18:52 In reactie op: Kevin’s Opel Kadett E –> Start niet meer + verkoop! #17800487Even een updateje van mijn Kadettje! Na 2 weken terug te zijn in Nederland van 2,5 weken Oostenrijk een paar leuke vakantie kiekjes! Daarbij heb ik ook gister mijn Dashboard gefixt! Eindelijk ledjes erin. Ook heb ik een aantal dagen geleden een Antenne op mijn Kadett gemaakt. Hier komen nog foto’s van!
Offtopic: Nou idd! Lijkt erg dof zeg… Wat is er mee gebeurt?
Waarvoor zou je een zwaardere dynamo willen? in principe is de standaard dynamo voor de Kadett meer dan voldoende…
Kijk aan! Hartstikke bedankt! Deze zal ik is eraf halen, en goed schoonmaken!
Groeten,
KevinZelf zat ik ook aan mijn hand-choke te denken.. Misschien dat deze een beetje blijft hangen wanneer deze geheel ingedrukt word. Misschien dat ik deze ook nog wat kan afstellen.
Ey Rik,
Als je een fototje wil maken heel graag! Want dan kan ik deze even schoonmaken! Heb nog steeds geen idee waar ie zit, haha! :???:
Loopt namelijk wat te hoog stationair en denk dat ik het daarmee kan verhelpen!Kevin.
@KadAstra-EF wrote:
Hey kevin,
Mooie vakantie dus gehad en fijn dat je Kadett het prima gedaan heeft !!!
Ik lees je post nu pas, anders had ik meteen een foto voor je gemaakt haha.
Mischien morgen als je er nog behoefte aan hebt.
Hij zit in elk geval onder het luchtfilter. Bij het gasklephuis.
Wim-V6 heeft er een hele mooie foto van !
Je maakt hem schoon met remmenreiniger.Rik ;)
29 augustus 2011 om 20:30 In reactie op: Er loopt water in mn Kadett E. Waar komt het weg ? #17895219Kan heel goed dat dit door de schakelstang komt.
Heb het zelf namelijk ook gehad. Eventjes een afvoerpijpje maken onder je middelste afvoer van je paraffaanbak, en het probleem zal waarschijnlijk (grotendeels) verholpen zijn!@KadAstra-EF wrote:
@Vinci wrote:
Bij mij kwam het zo bij de schakelstang naar binnen, hier recht boven komt namelijk al het water uit de paraffaanbak terecht…. Bij mij door een stommiteit, maar het kan net zo goed als het rubber daar niet goed zit of gescheurd is…
Heb toen maar gelijk dat afvoertje met een stuk slang verlengd tot beneden aan…
Ja, ik heb dat topic aandachtig gelezen, Ik ga dit zeker doen.
Ik was dit al van plan maar nu, dat er water via die schakelstang ook naar binnen kan komen, zal
ik er vaart achter zetten.Rik ;)
-
AuteurBerichten