Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ziet er op de foto ook strak uit, en dan z’n motor erin met zoveel vermogen, gewoon superdik!!
:cry kijk maar in het te koop gedeelte bij complete auto’s
19 juni 2011 om 17:11 In reactie op: Met 308km over de autoweg, denk binnenkort ook rijbewijs weg #17883223wel een dikke wagen, en dat je op z’n N weg een beetje doorblaast, tuurlijk. maar 300km/h is wel weer erg hard.
mooie wagen hoor en die velgen zijn idd dik.
hoeveel is ie nou verlaagt en weet jij toevallig de ET waarde van de velgen.vandaag de foto’s die ik gister gemaakt heb geplaatst in het show je vectra topic.
staat hem zeker goed :thumbup
ik ben dan helemaal geen fotograaf, toch gister maar eens een paar foto’s aan het maken geweest

de voorkant krijg ik eigenlijk nooit goed duidelijk erop, toch maar geprobeerd


nou ik ben niet zo thuis in het gsi gebeuren welke motoren daar allemaal in geleverd zijn bij welk model.
alleen een collega van me heeft een c gsi maar ik meende dat daar een 1.4 in lag maar dat zal ik dan wel fout hebben.
kvind alleen de C kwa model en bouwjaren wel aantrekkelijk, en daar is dus alleen de 1.8 geleverd in de gsi variant.@speaker wrote:
@jraaf wrote:
Vandaag rond 20.00 speaker kleur C1 SW Z1.9DTH Leusden. Liet ‘m voor gaan maardaarna mocht ik er weer langs was op weg met een bed en een lamp voor m’n zus. Kwam goed mee in m’n spiegel toen we er optrokken bij het stoplicht. Viel mij wel op da’k aardig wat zwarte rook cadeau gaf. :thumbup gegeven toen ik moest afslaan. iemand van ’t Forum?
Safe driving Jurgen
Ik was het niet !! Al komt er bij mij ook een flinke roetwalm van de vorige eigenaar uit. ( wordt wel minder !! )
al die gechipte diesels gaan toch roken bij vol gas?
maar meet de sensor het olie niveau of meet ie de olie druk.
dan kan ie natuurlijk een minimale oliedruk hebben en dan de melding geven, of hij kan zodra die een verscheel meet de melding geven.
maar dan moet er in bijde gevallen toch olie verlies zijn alleen dan kan ie bij peilen nog boven de min zitten, opletten dus waar die staat als je peilt..ik weet helemaal niet of dit zou kunnen en of het ook zo werkt, maar me eigen fantasy los gelaten.
ja het ligt idd ook aan de versnelingsbak.
bij mij is het ook zo dat ik in z’n 2 tot de 100 gaat en dan echt niet verder, maar een maat van me heeft een 2 liter en die kan 120 in z’n 2, nu weet ik niet wat mijn vectra in z’n 5 doet, maar het kan toch niet zo wezen dat hij dan ook nog eens een hoger top heeft.(al doet ie er dan zo wie zo langer over)
dat is dan toch eigenlijk de omgekeerde wereld.oke dus de 1.8 is een betrouwbaar en snel blokkie.
en de 1.4 en de 1.6 gsi, zijn die nou een stuk minder snel of betrouwbaarder.
kweet niet wat die motoren zouden verschillen in de wegenbelasting.oke bedankt voor de reacties,
@rozé met dat verbruik rij je dan als een omatje of heb je eigenlijk altijd haast? ik i khet een beetje me mezelf vergelijken.
ja idd maar de voor en nadelen wat betreft motor types.
ik zou zeggen een 1.8 is het beste maar misschien is die erg storing gevoelig of heeft die meer kans op olie verbuik dan een 1.4 of iets in die geest.zondag… nop.
bij mij hebben ze toen het subframe met de motor er nog op (dus in 1 geheel) er onderuit gehaald, dat schijnt niet veel meer werkt te zijn dan de motor op te hangen maar je kan dan wel lekker overal bij.
succes ermee iig
kat is er toch ook tussenuit bij mij schiet me ineens te binnen.
hey ideaal man die site, altijd leuk als er foto’s zijn gemaakt.
hey ideaal man die site, altijd leuk als er foto’s zijn gemaakt.
hey ideaal man die site, altijd leuk als er foto’s zijn gemaakt.
hey Mike,
welkom hier en mooie wagen hoor.
trouwens je woont aardig in de buurt bij mij, kzal eens goed opletten of ik je eens tegen kom.
gr peter
hey Mike,
welkom hier en mooie wagen hoor.
trouwens je woont aardig in de buurt bij mij, kzal eens goed opletten of ik je eens tegen kom.
gr peter
hey Mike,
welkom hier en mooie wagen hoor.
trouwens je woont aardig in de buurt bij mij, kzal eens goed opletten of ik je eens tegen kom.
gr peter
nee oke maar mijn verhaal klopt wel?
nou het klopt natuurlijk dat deze pomp alleen even een tijdje draait na het starten, maar echt herrie maken niet, iig belangrijkste is dat ie werkt.
zoals ik het een keer van wim heb begrepen wordt er door die pomp lucht in het uitlaat(spruitstuk) geblazen, maar tussen de pomp en het spruitstuk zit een klep (combiklep) die wordt via vacuum geopend. zo heb ik het iig begrepen correct me if i’m wrong.bij mij was het geval dat tijdens koude motor ik het geluid had van een lekke uitlaat, dus op momenten dat ik het gas los liet (bij schakelen etc.) hoor de ik ploppen uit de uitlaat wat dus lekte via dat secundaire luchtsysteem.
wat nu precies bij mij het probleem is weet ik niet maar ik heb de combiklep van het vacuum systeem los gehaald. toen die dicht stond en wordt nu niet meer geopend.
en omdat de klep niet meer open gaat heb ik de stekker van de pompgehaald omdat die dan ook niet hoeft te draaien.
het geplop is nu over uit me uitlaat, het enige nadeel is dat we kat. niet wordt verwarmt op die manier.ik hoop dat je wat aan deze info hebt misschien kan wim dit bevestigen of aanvullen.
-
AuteurBerichten