Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
niks voor mij, maar al houd je van wit.
11 september 2010 om 09:24 In reactie op: Achterwielaandrijving: Da's wennen !!(en went nog steed #17668989al wil je met achterwielaandrijving hard gaan rijden of gek gaan doen moet je zeker niet bang of te voorzichtig zijn, je moet een beetje lef hebben en weten waar je mee bezig bent, (dan kan z’n cursus ook wel wijs zijn)
als je bang bent dat het fout kan gaan ga je rare dingen doen,
daarom heb je ook vaak bij chauffeurs die de gevaren niet zien maar ook niet weten waar ze mee bezig zijn, dat het lang goed blijft gaan.
ik heb een tijdje een crossautotje gehad (volvo 360 2liter) van 150 euro maar maakte niet uit al ging ie kapot en de omgeving waar we reden kon ook weinig aan verbouwd worden, dus dan ben je nergens bang voor en doe je gek maar blijft het ook goed gaan.zeker een dikke wagen hoor:thumbup
de veranderingen die je hebt gedaan zijn zeker een verbetering en ziet er netjes uit.
succes ermeeoke dan, nou ik heb toen ik aangehouden werd al een paar onnozele opmerkingen gemaakt omdat ik er niet vanuit ging dat de boet voor toeteren zo hoog zou zijn, denk dat bezwaar schrijven dus niet opgaat.
maar bedankt voor de reacties, kan ik daar de volgende keer rekening mee houdenmaar even tussen door, wat is nu de gang van zaken bij bezwaar schrijven.
moet je dan altijd een dag vrij nemen om voor de rechter te komen? en wat gebeurd er als je na de rechtzaak toch velies, krijg je dan nog extra kosten of kan de boete nooit hoger worden?ben daar nieuwschierig naar omdat ik een boete kreeg voor onnodig geluidveroorzaken (claxoneren naar bekende) en die kost 160 euro, nou was ik ook echt fout in dat opzicht maar vind het gewoon veelste veel geld voor z’n actie.
kijk voor door rood rijden of bumperkleven, roekeloosrijgedrag etc. vindt ik het nog logische dat je een hoge boete krijgt, maar vor je gordel of toeteren is echt grootste onzin.
misschien dat ik met een mooi verhaal toch vermindering kan krijgen?wim gespot bij de avia in pynacker om half 9, en met de combo.
ik stond daar me auto te wassen, ik dacht misschien stop ie wel effe.me remblokken voor vervangen voor ferodo blokken.
ik had pas al me einddemper vervangen voor een sebring, kzal eens proberen als ik me auto weer gewassen heb om er een fototje van te maken.nou ik vindt het wel netjes om je naam bij een post te zetten, en erbij wat voor auto je hebt en hoelang al etc. kijk je hobbys en dergelijk hoeft van mij niet.
en de een vindt het belangrijker als de andere, en er een keer omvragen kan toch geen kwaat, afblaffen ken natuurlijk niet ik kom niet op alle gedeeldte van het forum, en heb dat ook nog niet gezien, maar om iemand de ban te geven die hier geregeld komt… en een onbekende dan die je nooit meer hoort?
als iemand z’n eertse post plaatst en een opel liefhebber is die geregeld wat zal gaan lezen of posten zal het vast niet erg vinden om zich ergens voor te stellen, je ziet toch ook geregeld dat er positief op gereageerd wordt.
hoe vaak moet er niet om meer info gevraagt worden zoals motorcode bouwjaar etc. tis toch makkelijk als je dat of in je eerste post aangeeft of in het daarvoor bestemde stel je voor topic. dan hoeft er ook niet tien keer om gevraagt te worden.mij maakt het verder niet uit of iemand het doet, maar ik kan het best begrijpen dat sommige het wel op prijs stellen.
ik heb een 6.1 yamaha versterker met een yamaha sacd speler en dvd.
hier aan heb ik speakers van klipsch hangen, voor film klinkt het mij best maar voor fijne muziek kan het beter.
ik wil deze speakers nog wel eens gaan vervangen, maar tweedehands durf ik niet aan en nieuwe vind ik het eigenlijk toch allemaal gou veel kosten.origineel gepost door Big Sexy
fijn is ook dat ie niet alleen geluid codeert maar ook fungeert als AV control center, dus het beeld loopt bij mij via de versterker naar de tv.wat is hier het voordeel van?
origineel gepost door EVD

jaaa moest ik even testrijden! v10 5.1 480 pk.
Was een automaat, met de kickdown poepte ik bijna in me broek:worssuper barre bak, dat is wel wat.
heb ik gister een telefoontje van me boerjongen gemist dus ik belde hem (toen ik het in de gaten had) na een uur weer terug.
moest ie thuis wat ophalen had ie een porsche carrera s (met net 3dkm op de teller)van z’n collega bij zich maar ik nam niet op dus was ie weer weg:swear.gisteren me remblokken binnen, van de week maar eens tijd maken om deze te vervangen.
iemand nog tips?ik weet niet of het zo werkt maar het topic staat uiteraard in het vectra gedeelte en heet “clima lampjes”
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=119430&page=1#pid1580643
origineel gepost door Inclusivo
Ik heb een Vectra B en vraag me af hoe ik het lampje kan vervangen van de climate control ?
Zitten 2 digitale schermpjes naast elkaar en daarnaast de stand die je hebben wilt.Het schermpje waar de temperatuur opstaat die heeft blijkbaar een kapot lampje.
Is hier een how to van ?
ik weet niet of er een how to van is, wel al eens een topic over geweest, moet je de zoek functie eens proberen.
maar die twee schermpjes en de standen is 1 geheel die moet je los halen en dan kan je aan de achterkant de lampjes vervangen, om hierbij te kunnen moet je eerst het paneel weghalen.
ik zal eens kijken of ik het topic kan vinden want er zijn ook nog meningen over welke waarden lampjes je moet gebruiken.ik ben een keer staande gehouden toen reed ik tussen twee auto’s in op een weg waar je 50 mag (binnen bebouwdekom), ’s avonds 10 uur kwam uit me werk.
rijd de voorste auto precies 50 dus ik was het op een gegeven moment zat (ree toen met me chevy v8 aut) vol op het gas effe 120 en toen weer los. die auto achter me ging ook inhalen maar dat vond ik op dat moment niet gek, want 50 is ook gewoon langzaam op somige wegen.
wat denk je politie, die agent boos en zei eerst dat ik 100 reed maar na een beetje ouwe hoeren schreef hij een boete uit voor 90 waar je 50 mag, was al lang blij.
vervolgens heb ik nooit een enveloppe in de bus gekregen en is al bijna 3 jaar geleden, die zal toch niet meer komen zeker:angel800 euro is wel een hele grote berg geld, en dan al die andere narigheid nog:o
je hebt alleen het voordeel dat je er een bar verhaal bij kan vertellen, superdik natuurlijk dat ze je niet bij konden houden.
ik reed vorige maand door het dorp zonder gordel en toeterde naar een bekende, wat denk je zat er ergens een agent verstopt en een stukje verder werd iedereen die wat verkeerd deed door agenten in opleiding bekeurd.
onnodig geluid veroorzaken is effe 160 euro :fy1 en dan nog het niet dragen van de gordel 90. gewoon 250 euro voor dingen dien in mijn ogen niet gevaarlijk zijn en zeker niet zo hoog hoeven te zijn.ik zal ook eens een dag me fototoestel meenemen en van elke opel een foto’s maken:P
vandaag nieuwe remblokken besteld en wel de ferodo ds 2500.
nu zitten er rondom standaard blokken, kan je dan alleen voor vervangen voor deze iets wat betere blokken, of moet je dat dan ook gelijk rondom doen?he Michel,
ik zag al een foto van je auto in het ‘show je vectra’ topic.
zeer nette wagen, plaats nog maar wat foto’s als je die hebt, krijg je zeker goede reacties op.
en verder, als ik het mag zeggen, welkom op het forum. er zijn er hier zat die een hoop weten en veel ervaring hebben.als het van origineel xenon is hebben ze allemaal koplampsproeiers.
ik dacht ook dat het pas vanaf 2007 verplicht is om die sproeiertjes te hebben.
maar al zit het er niet op is de xenon-set iig niet van origineel fabriek af.ja ik heb de oliedop gecontroleerd maar zit echt geen ruimte tussen dus die ga ik ook maar niet vervangen denk.
dan zal het idd de sensor zijn maar vindt het niet nodig deze te gaan vervangen, misschien is het dorrverbinden wel een idee van je.iig bedankt voor de reacties.
oke Marcel,
bedankt voor je reactie ik ga het morgen eens controleren khoop dat dat het is.
het mooiste voor mij waar ik in gereden heb:
omega station 2.4i 8klepper daimond uitvoering was heerlijk om te rijden. achterwiel aandrijving en laag in z’n toeren echt sterk. (toen zonder rijbewijs, auto van me vader)
chevrolet malibu classic ’79 aut. met 305ci v8 met open pijp, 190 meegereden maar daar is z’n auto niet voor gemaakt, dwars door de bocht is ie ook niet voor gemaakt, maar is wel gaaf. en dan ook op z’n gemak gti’s aan stront trekken, heerlijk is dat, ik baal er vaak van dat ik dat ding verkocht heb.
nu mijn eigen vectra, die bij de 230 nog niet op zijn einde is, en lekker bochtwerk mee te rijden is en super om in z’n 2 en z’n 3 een eind door te trekken, en op die manier toch veel auto’s het nakijken geeft.ford f250 uit 1975 met v8 7.5Liter aut. rijd echt geweldig is zeker niet langzaam en een mooi geluid. (van een maat van me, staat overigens nu te koop op marktplaats)
audi a5 coupe, quattro uitvoering en s-line. een 3liter 6 cilinder. was wel snel maar ik had er meer van verwacht. maar het sturen is echt perfect in z’n auto. reageerd direct en stuurt strak.(wagen van mijn oom)
me baas heeft een mercedes E 350 met AMG pakket! daar zit ik nog op te azen.zaterdag aan het einde van de middag, een grijze vectra station met z’n zelfde duitse voorbumper als ik heb, en kdacht ook andere koplampen te zien, gespot op de n209 richting bleiswijk.
kzag hem eerst op de rotonde in me spiegel maar werdt toen steeds kleiner:D, later stond ie achter me voor het stoplicht.
ik denk wel iemand van hier.oke bedankt kga hem dan maar eens uitlaten lezen.
maar waardoor kan een te laag (of eventueel te hoog) oliedruk ontstaan als het peil goed is? voor dat dat ze bij de garage me wat wijs gaan zitten maken.Tjeerd,
1: zou ik niet weten, maar wat ik altijd doe is even voor dat ik me auto stil zet de airco uitschakelen door op off te drukken. en na de auto gestart te hebben wacht ik altijd met de airco tot dat de motor op temp. is en druk dan weer op off en dan staat ie in dezelfde stand als voorheen.
2: toen die zich verslikte, had je toen ook de koppeling in?
ik heb namelijk dat als ik de koppeling intrap met terug schakelen dat het toerental even te ver terug zakt, ik denk dat dat komt omdat ik dan de airco ook aan heb. (hoort eigenlijk niet natuurlijk), maar het mm lampje hoort niet te blijven branden natuurlijk.
je zou kunnen kijken of het met de airco te maken heeft, het is natuurlijk ook goed warm (geweest) de laatste tijd, dus staat tie vol te loeien. -
AuteurBerichten