Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik zeg altijd:
“je mag best voor maar dan moet je of doorrijden of aan de kant gaan!”
anders ga ik me wel ergeren, dan moet je ook niet voor willen.
en ga dan niet zeggen “je mag hier toch niet harder”, want daar heb jij dan weer helemaal geen last van.ik kan ook wel zeggen dat ik kom ovb maar de kans is minder dan 50%.
27 oktober 2010 om 16:49 In reactie op: Welke is nu het meest populair, oftwel, wat rij jij? #17748709als ik moet stemmen zeg ik de sedan (heb ik ook gestemt), en dan natuurlijk de vectra-B en C1 (gts).
daarnaast moet ik wel zeggen dat er hier op het forum ook wel dikke vectra-C stations zijn en dat vind ik dan ook wel wat.
origineel gepost door gts power
ik mis de blauwe en rode kapjes:Dgebruik je die als extra grootlicht?
ziet er goed uit verder.hoezo blauwe en rode…
wat heb je daar nu aan?
dit zijn zo genoemde DAGRIJLICHTEN :P
van het weekend een set lampen in me grille gemaakt:


mensen die geen rekening houden met ander.
en richting aan geven op rotonde, dat doet echt iedereen verkeerd of helemaal niet.ik ben niet zo goed in engels, maar als ik het goed begrijp moet je eerst je geld geven voor je de auto krijgt. (dan heb je hem dus ook nog helemaal niet gezien)
tzijn wel hele barre wagens, maar dat zou ik toch niet gauw doen.k*t maandag 25 okt gaat het vrijrijden op zandvoort niet door, maar dit verplaatst naar zondag 31 okt.
dat is jammer want dan kan ik niet.even je nummer invullen en op “start searching” klikken.
oke, bedankt voor je reactie,
hier kan ik wel wat mee, ik denk dat ik dan iig voor een 16klepper gaat, dan blijf ik gewoon nog even zoeken.Niemand?
ik ben pas ook met die pomp bezig geweest, maar alleen de stekker eraf is dacht ik niet voldoende, je moet ook het ‘potje’ loshalen en vacuum systeem dan afdoppen, anders gaat die klep wel open bij koude motor. of begrijp ik het nu verkeerd?
ik zit een beetje te kijken voor een corsa om op het circuit te gaan rijden.
nu staat dit te koop op dit forum in het te koop topic
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=133268is dit wat voor het circuit, is een c20ne met f16 bak uit een astra, of is het leuker om een 16klepper te gebruiken?
of is een blok die af en toe het niet doet, niet wijs om aan te beginnen?
ik ben niet heel erg een techneut dus voor mij wel makkelijk dat z’n blok er al werkend in zit, en als ik het uit elkaar moet gaan halen dan kan ik eerst zien hoe het zit en krijg ik het daarna denk ik wel weer in elkaar.
maar misschien moet er nog veel gewijzigd worden en dat het dan niet uitmaakt of dat het blok er al in zit?
of is het zowiezo niet wijs om een auto met blok te kopen wat af en toe het om een vage reden niet doet?graag jullie reacties, dan zien jullie mij misschien ook wel de volgende keer op zandvoort.
mooie b is dat, die bandenprofiel staat ook wel sportief.
maar wat voor einddemper heb jij er eigenlijk onderhangen?een keer met een maat van me, zijn remmen(trommels achter) vervangen van zijn chevy van (g30)
bij deze auto kan je tijdens het slijten van de remmen een soort wieletje met nokjes erop aandraaien, deze wordt vergrendeld door een plaatje wat ertegen aandruk.
maar voor de nieuwe remmen moet je dan heel wat terug draaien dus ik een klein steeksleuteltje tussen dat plaatje gezet zodat ie vrij stond.
uiteindelijk alles weer inelkaar hoorden we tijdens het remmen getik bij het linker achterwiel, we vertrouwden het niet dus alles maar weer open maken, wat denk je, steeksleuteltje zat er nog tussen!origineel gepost door hansaupperlee
Mijn vorige astra gsi 2.0 16v 245 op de teller. De vectra van het weekend op de 228 gehad op de tom tom in duitsland. Moest helaas toen weer van het gas af(drukte).Hans
hans, mooie getallen die je noemt:thumbup, jammer dat je dan op z’n moment in moet houden, maar wilde die nog wel harder lopen dan?
kben vandaag bij de garage geweest en daar zeggen ze ook lekker afgekoppeld laten dan die luchtpomp.
en die benzine lucht komt omdat de egr is afgedopt en dat in combinatie met vrij rijk lopen, maar dat kan allemaal geen kwaat.nette wagen hoor, veel plezier ermee!
een mooie update weer, dat is zeker.
en die schijven en je veren waren toch ook al niet standaard meer? maar dit ziet er zeker dik en mooi uit.:thumbupja maar gaan je lambdasondes en je kat. dan niet sneller kapot, ik had begrepen dat die door dat systeem sneller warm worden?
btw, zit die terugslagklep in dat metalen potje waar die slang van de pomp en dat dunnen vacuum slangetje op aangesloten zitten?en ik merk nu dat als ik de auto start je een sterke benzine lucht ruikt, nu kan het zijn dat dat ook al langer het geval is, omdat de pijpjes van me einddemper vrij zwart zijn.
maar zouden deze twee dingen met elkaar te maken kunnen hebben?origineel gepost door sw_reijnders
waarschijnlijk heb je ook 2 streepjes “–” in je temp schermpje staan als je de auto uit zet.
dit wil zeggen dat er een foutcode is opgeslagen.hey dat geeft mijn ecc ook/wel aan als ik de motor uitzet, maar heb eigenlijk geen klachten en volgens mij werkt allles prima.
de foutcode(s) zijn die alleen met op-com uittelezen, of kan dat ook op een andere manier (kheb geen op-com namelijk)?21 september 2010 om 16:48 In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17437398maar waarom zou je je wielbouten met een momentsleutel aandraaien, gewoon met een kruissleutel draai je ze toch veel vaster?
en met hoeeel nm moet je die bouten aandraaien dan?origineel gepost door wim-v6
Rooie peet bij de Wasboxen in pijnacker..Nette kar hoor!!
Willem
ja dat was effe toevallig.
ik rijd trouwens wel de laatste 4 tanken op 98, kweet niet of dat een reden kan zijn voor die zwarte eindpijpjes?
theeft wel aardig geregend dinsdag, dacht ik zo. of geef je daar niet om.
14 september 2010 om 17:49 In reactie op: iemand ervaring met alpine APF-D100OP (display+stuurwiel-int #17727975ik heb ook een alpine radio in mijn vectra (2000).
in mijn geval waren er twee soorten interfaces, eentje voor alleen de stuurbediening en eentje met stuurbediening en display.
ik heb die voor alleen de stuurwielbediening koste dacht ik 6 tientjes die voor de stuurbediening en display dacht iets meer dan 100 euro. -
AuteurBerichten