Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hey Jurgen.
Ziet er zeer goed uit zo met de nose job. :thumbMaar balen man, het is idd. te hopen dat het de dynamo is en dat het daar bij blijft.
Succes in ieder geval.Groeten,
Patrick@wim-v6 wrote:
een 74ah is een mooie maat.
Willem
Dan zal ik komende week eens op pad gaan voor een andere accu.
Bedankt :thumbGroeten,
Patrick@D3nnis_ wrote:
@CALIBRA4x4TURBO wrote:
@roodrunner wrote:
@D3nnis_ wrote:
Ook hier in mijn Vectra zijn ze rondom aanwezig, ik dacht dat dit op de C1 standaard was tot 2004?
Nee hoor, dit was niet standaard. Altans niet op alle uitvoeringen.
Ik heb een vec c sedan van 2003 en ook ik heb die lampjes niet. :(Groeten,
PatrickIs het niet alleen bij GTS-en van bepaalde bouwjaren??? En bij sedan helemaal niet misschien? :hmmz
Nee dat gaat niet op, ik heb zelf ook een Sedan die het rondom heeft.
Ik snap de logica niet van Opel wat dat betreft, sinds de introductie van de C1 was bijna alles al voorbereid en hoe nieuwer het model hoe meer er weg gelaten is.Wat vooral jammer is, is dat ze ook de voorbereiding (ful option kabelboom) er niet in hebben gelaten.
Groeten,
PatrickDan ga ik maar eens een keer voor een grotere accu kijken.
staat ook wel wat leuker onder zo’n grote kap :jerry
En wat voor accu adviseren jullie wat het vermogen van de accu betreft.
Het gaat om een Z22SE motor.Groeten,
Patrick@Gts-2.2 wrote:
Ja en wel met de gewone iso stekker.
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-VECTRA-SIGNUM-OMEGA-MERIVA-6-5-DVD-CD-PLAYER-GPS-SAT-NAV-VCMMI-/220819721681?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item3369e18dd1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Die had ik nog geen 1 keer gezien. Moet zeggen dat het wel een mooi toestel is.
En persoonlijk vindt ik het wel mooier ogen in het dashboard.
En die met die knik is idd. onder meer voor een astra en een meriva.Groeten,
Patrick@wim-v6 wrote:
lampje van TC en ABS weer branden tijdens starten is een te lage spanning, ofterwijl slechte accu.
Willem
Ze blijven allebei ook na het starten nog een 4-5 tal seconden branden.
Maar het kijkglas in de accu is nog steeds groen, dus dat zou dan goed moeten zijn.
Al vindt ik wel dat de accu vrij klein is zoals je kunt zien op de foto.
Hoe groot is normaal gesproken de accu van een vec c ????
De gegevens op de sticker op de accu is: 12v 54Ah/20h 270A (DIN) 450A (EN)
Mischien dat het een goedkoop merk accu is, maar dat weet ik niet.Groeten,
Patrick
Maar bij een vec zit die knik in het midden niet in de radio/dashboard.
Dus dat verdiendt dan toch ook geen schoonheidsprijs lijkt mij.
Of zijn er ook verkrijgbaar zonder die knik ???Groeten,
Patrick@D3nnis_ wrote:
Ook hier in mijn Vectra zijn ze rondom aanwezig, ik dacht dat dit op de C1 standaard was tot 2004?
Nee hoor, dit was niet standaard. Altans niet op alle uitvoeringen.
Ik heb een vec c sedan van 2003 en ook ik heb die lampjes niet. :(Groeten,
PatrickIk heb afgelopen weekend de massa kabels eens gecontroleerd en op 1 kabel na, (die van
de massapool naar de veerpoot ) ziet het er allemaal goed uit.
Tevens heb ik een 6mm massakabel naar het abs blok gelegd en voor nu ook een 6mm
kabel naar de veerpoot bij gelegd.
Ik heb het probleem van moeilijk starten niet meer gehad, maar wat de auto nog wel heeft
is dat als ik de auto start, dan gaat het lampje van de tc en van het abs weer heel even branden.
Verder onder het rijden is er niets aan de hand. Dit gebeurt ook niet iedere keer.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn ???Groeten,
PatrickEr is zoveel mogelijk om een auto te verfraaien.
Het gaat er uiteindelijk om wat je zelf wil en mooi vindt.
Wat wel bijna altijd het geval is, is dat het meer gaat kosten dan je van te voren had gepland.Groeten,
PatrickWelkom hier op het forum.
Leuke cabrio. :thumbup En wat zijn de plannen voordat je je rijbewijs hebt ???Groeten,
PatrickDat zijn zeker mooie velgen. Staan de vec goed :thumb
Groeten,
PatrickIk zal van het weekend eens even goed de massa kabels bij de accu controleren.
Heb er nu al een paar dagen totaal geen last van.Groeten,
PatrickZo te zien is het wel netjes gedaan.
Maar niet geheel mijn smaak, vondt het eerst mooier.Groeten,
PatrickNetjes zo. Nu eigenlijk nog binnenverlichting met leeslampjes.
Die heb ik er bij mij ook ingezet.
Groeten,
PatrickDe massa’s kan ik natuurlijk zelf wel even nalopen en schoonmaken.
Ik dacht er ook al aan om een extra massa kabel aan de ABS te leggen, want hier had ik
ook al iets over gelezen.
Maar mocht het de ABS stekker zelf zijn, is dit dan goed zelf te doen.
Of is dat echt een klusje voor de vod/garage ???Groeten,
PatrickKlinkt dit probleem niemand bekend in de oren ???
Groeten,
Patrickmooie vectra, en die ledjes zo achterin is idd. erg mooi gedaan :thumb
Groeten,
Patrick@mdoorman wrote:
@roodrunner wrote:
Ik heb zelf 18 inch onder mijn vectra en ik heb nog voldoende comfort over.
Komt nog bij dat mijn vectra ook nog verlaagd is.Groeten,
PatrickIk zat ook te denken aan 3cm met Eibach Pro-Kit, dan hoef je niets aan je dempers doen.
Dan heb je toch geen problemen met drempels of wielkasten die geraakt worden, mits de rest origineel is?Als je de juiste ET waardes aanhoudt dan heb je zeker geen last dat je de wielkasten raakt.
Maar als je een auto verlaagd dan moet je altijd meer rekening gaan houden met drempels.
Maar dat klinkt natuurlijk logisch.Groeten,
Patrick@da skelterboy wrote:
welkom hier :thumb
je hebt een mooi lijstje autos.
vooral de vectra is vet :wors
volgens mij staat de astra op marktplaats als ik het goed heb..
http://link.marktplaats.nl/488730178″ onclick=”window.open(this.href);return false;
mzzl
Dank je.
Ik heb eens gekeken via jou link en idd. die astra is van mij geweest.
En zo te zien is er verder aan de auto niets veranderd.Groeten,
PatrickIk heb zelf 18 inch onder mijn vectra en ik heb nog voldoende comfort over.
Komt nog bij dat mijn vectra ook nog verlaagd is.Groeten,
Patrick -
AuteurBerichten