Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ziet gaaf uit zeg, ben ook wel benieuwd naar het geluid.
Zijn wel wat mogelijkheden, kost wel een paar duiten.
Bij de opel weten ze het wel, mooie prijsjes daar. Kosten van het spruitstuk heb je 2 complete turbo’s voor.
Mischien bestellen ze ze ook wel in Engeland, en vragen het dubbele. hahhaa.Is bij elke merkdealer wat ik zo hoor links en rechts.
Sta je bij de plaatselijke automatrialen zaak, en dan staat iemand van de opeldealer achter je voor onderdelen. ;):DGewoon nieuwe waterpomp, niet eentje op de sloop gaan halen. Zo duur zijn ze ook niet.
Dat kun je niet gokken, zou zonde zijn als je 2 keer de pomp moet vervangen.
Kijk gelijk even wanneer de distributie aan de beurt is, incl. spanrollen en looprollen. Je hebt dan toch alles los.
Zou als die bijna vervangen moet worden dit ook gelijk doen ( of laten doen ). Anders heb je straks weer de kosten.Of heeft een z12xe ketting? zou ook nog kunnen.
Weet vast wel iemand hier!!Dan hier ook nog een paar nieuwe foto’s van onze Zaffie OPC.
Met de nieuwe velgen en Milltek uitlaat vanaf kat.

Mooie OPC, :thumbup en idd de OPC edition heeft geen gril met opc logo erin. Maar de “gewone” astra grill.
Gefeliciteerd met de aankoop. Lekkere motor hoor 2.0 turbo. Benieuwd naar de foto’s!!
10 oktober 2010 om 06:38 In reactie op: welke banden zijn het best voor zomer en voor winter? bij ve #17740364Denk dat het er een beetje aan ligt wat je van een band verwacht.
Heb je een sportieve rijstijl, of juist een hele rustige.
Mijn ervaringen zomerbanden:Toyo Proxis T1: super grip, wat meer afrol geluid
Falken F452: zelfde als de Toyo’s voor minder geld
Pirelli nero zero: goei grip en weinig afrol geluid ( vond ze wel niet zo lang meegaan )
Vond de Nakang ultra sport ook niet slecht, vooral gezien de prijs!!!Winterbanden hebik weinig mee gereden, dus dat laat ik aan andere over.
En hier heb je het adres van EDS :thumbup:P
EDS-Fahrzeugtechnik GmbH
Zechenstraße 19
45772 MarlZou ook voor EDS gaan. Heb zelf de Fase 1 van EDS en bevalt super. En heeeel groot verschil met orgineel.
Je kan ook een knopje erin laten zetten zodat je terug kan naar de orginele pk’s, in deze stand kun je ook gewoon RON95 tanken.Dat is idd balen, heb je net pech. Maar als je goed geholpen wordt krijg je wel veel nieuwe dingen erop.
Vol houden gewoon, de aanhouder wint meestal!!!
Heb hetzelfde gehad, uiteindelijk een compleet gereviseerde motor, turbo en nog veel meer.
Maar alles is goed gekomen, en rij nu heel tevreden in de auto rond zonder problemen!!! ( effe afkloppen he king: )Hoop dat alles snel en goed opgelost wordt zodat je kan genieten van de OPC.
origineel gepost door coupeturbo
nog een keer
ik heb een astra coupe turborij er nu zo 2maand in
heb hem voor een maand geleden laten chippen bij tunexx maar het beviel me niet
dus heb hem weer terug gebracht
en volgens hun hebben ze de software weer terug geplaatst wat erin zat en me geld terug gekregenen nu heb ik hem donderdag naar vdb gebracht en dit was me resultaat wat hier in de topic was beschreven
pk,s zijn wel de wielen lijkt mij want hij is op een bank geweest
maar heb hem niet eerder op een bank gehad ook niet voor tunnex
Pk’s hoeft niet op de wielen te zijn hoor, ze kunnen de pk’s ook terug gerekend hebben tot krukas pk’s bij een vermogensmeting.
Je spreekt meestal over krukas pk’s omdat dit door autofabrikanten ook aangehouden wordt.Dat zal ook wel, zijn neem ik aan wiel pk’s.
maar 143 pk naar het terugplaatsen van de orginele software??? Das wel vreemdNee dit is idd wel heel vreemd. 143 pk haal je zonder de turbo.
Gekke verhalen allemaal. Volgens mij is er op die bank geen 1 auto goed als ik het zo lees.
Hij was terug gezet naar orgineel, en dan 143 pk, heel raar!!!Was het eerst wat ze weg haalde toen ik bij EDS kwam voor Fase1.
Krijgt ie wat meer lucht aangezogen.Wordt meen ik ook gewaarschuwd in het boekje van het uitleesapparaat, dat je op moet
passen met storingscodes wissen. In die van ons in ieder geval.Een compressor voor de lage toeren, en een turbo voor in de hogere toeren.
Zul je lijkt me ook een grotere turbo kunnen gebruiken, heb je de compressor om het turbo gat op te vangen.
Maar gaat mischien wel allemaal erg ver :DWordt door volkswagen ook toegepast.
Bij EDS kun je hem krijgen.
Hieronder de link:http://eds-motorsport.de/shop/de/Oel-Begrenzer-Schraube-fuer-alle-Z20LEx-Turbolader
Mijn broertje had een soortgelijk probleem met z’n Impreza WRX, zoeken, zoeken, en uiteindelijk gevonden.
De HKS lekte intern, nieuwe dumpvalve erop en alles was opgelost.Ben benieuwd hoe die klinkt straks. Ga deze ook een keer bestellen. Maar eerst gaat de vakantie voor!!
Twijfel dan tussen de resonted en non-resonated versie.En vergeet de GSI ook niet. Een beetje zoeken en je vind hier ook een goede van.
Weet zo niet wat het verbruik van een 1.2 is, maar met een Corsa C 1.8 GSI haal je ook makkelijk 1 op 12.
Eigen ervaringen. Zwaardere motor hoeft ook niet zo hard te werken als een lichter motortje he, bij normale rijstijl.
1.2 zal natuurlijk wat zuiniger zijn, maar wat meer power is ook niet verkeerd.Na de 2de revisie, niets meer! :cool:
In ieder geval niet meetbaar.Nieuw fotootje van onze Corsa C GSI.
In de tussentijd aan veranderd: K&N Filter, Sebring einddemper en soundpijp, wisser weg achter, donker koplampen.

Ben aan het twijfelen, wil aankomende winter een uitlaat vanaf de kat monteren.
Ben aan het twijfelen tussen Simons, en een Miltek systeem.
Is wel een prijsverschil van 200 euro, Miltek is een stuk duurder.18 augustus 2010 om 07:12 In reactie op: opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!! #17515841Wij komen op zaterdag en zondag
Moeten beide vrijdag nog werken :cryNog een paar dagen en dan is het zover :D
-
AuteurBerichten