Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2 januari 2009 om 13:11 In reactie op: wim's Combo-B 16V: Update 25-02-2011: Recaro bestuurde #17411967
Goed bezig Wim,
De nieuwe Xenon ziet er stukken netter uit;). Verder vind ik erg leuk dat je er Cruise Control inplaatst dit is echt een extra luxe op zo’n wagen:thumbup
Zie je snel weer,
Ronald
Hey Max,
Ziet er erg netjes uit doe er zuinig mee.
Groeten,
Ronald
9 juni 2008 om 13:04 In reactie op: wim's Combo-B 16V: Update 25-02-2011: Recaro bestuurde #17411823Hey Wim,
Hoorde het van mathijs. Leuk ding joh spreek je snel
Ronald
Spannend:afro
24 april 2008 om 14:12 In reactie op: welke schroefsets bestaan er allemaal voor calibra ? #17401465http://www.gbk-import.nl neem aan dat weitec en kw wat hebben voor calibra?
Wim ziet er erg netjes uit:afro
1 april grapje zeker:wtf
Ja altijd erg jammer dat dat zo gebeurd. Stoppen hoop geld in auto en wordt het zo in mekaar gezet. Wim maak er nu wat moois en degelijk van. :D
Weet niet wie die auto in mekaar heeft gezet, maar ziet nou niet echt lekker uit allemaal.:swear
Ik zou hem zelf afsluiten doormiddel van vacuumklepje ziet die alleen overdruk en geen onderdruk, dat werkt altijd.
Zou idee wrkt zowiezo niet bij een c20let. Deze heeft een membraam een heeft dus ook overdruk aan vacuumzijde nodig wil die niet open gaan. Met balletje methode gaat ie dan nog gewoon open. Of membraam blokkeren of klepje tussen de vacuum slang dat ie alleen druk zit en geen vacuum.
Hmmz,
Ik heb weleens gehoord. Dat de krukas met de zuigers van XE, voor de x20xer zorgen. Maar dit weet ik niet zeker.
15 januari 2008 om 17:36 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301732Hehe ik rij op moment zelfs met die assen op me Phase 2 let.:o
Heb wel al dikke assen liggen, maar vond wel even makkelijk. En er rijden meerdere jongens mee, bij c20xe is zeker prima te doen.
15 januari 2008 om 17:24 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301730Als je 2 liter kineten wil gebruiken zul je aangepaste assen moeten gebruiken.
origineel gepost door Astra-sjezer
de Z20LET heeft bij de Turbo al een originele dumpvalve.Had via M-Tech een Baileys dumpvalve gekocht icm een Bastuck powerrohr. Dit allemaal netjes aangesloten, maar via de site van EDS en http://www.z20let.co.uk ben ik er achter dat het dus WEL nodig is om de originele dumpvalve af te sluiten.
Heeft hier iemand ervaring mee? Ik snap weinig van de technische termen op de duitse en engelse site… :hmmz
Je kunt de originele dumpvalve op 2 manieren afsluiten.
– De originele dumpvalve mechanisch blokeren dat deze niet meer open gaat (wat meer werk).
– De dumpvalve nooit meer laten openen, door de vacuumleiding die naar de dumpvalve gaat een klepje tussen te plaatsen. Zo “ziet” de dumpvalve alleen overdruk maar kan geen onderdruk “zien” waardoor deze niet opent. Zelfde soort klepje wordt gebruikt om te voorkomen dat carterontluchting van blok druk ziet.Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
10 januari 2008 om 13:20 In reactie op: Cheungy.Corsa.A.Project… Kleine Fotoshoot 28-09-'09 V #17371291Vind het mooi ding zou bijna me A weer terug willen :P
Niels,
Wat Erik al zegt de luchtstroming aan de wand is bijna 0. Een gladder oppervlak haalt niet veel uit, misschien even in de stromingsleer boeken kijken.:jerry
Never believe the sales man of the product.:P
Tuurlijk zal best wat schelen maar dit is nihil.
Verder ben ik met Erik mee eens dat meer voordeel geeft aan de koudere lucht die de motor aanzuigt.
Misschien zijn anderen die het verhaal beter weten.:thumbup
Enigste wat ik weet, dat ie laatst ter sprake kwam met calibra turbo die bij DHZ Twente stond.
En had gehoord dat ie niet meer bij Kronenburg naar binnen mocht omdat ie vaak onzin had lopen uitkramen.
Verder dat eerste blok op foto”s stuk gelopen is. Maar heb hem zelf nooit verder gesproken dit is van horen zeggen.
:kewlpics
Ik denk een ander inlaat:hmmz
2 januari 2008 om 11:27 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301691origineel gepost door NoToRiOuS19
Dat weet ik niet ik heb de spullen namelijk nog niet besteld, ik zat namelijk tussen m-tech en chris te twijfellen, want uit de UK is het wat goedkoper.Chris heeft hele lange levertijden. Zijn al veel bedrijven/klanten uit nederland die vaak meer als een maand op hun spullen wachten. David Dixon op migweb verkoopt ook ombouwsets voor zelfde prijzen als Chris. Alleen veel snellere levering, die is van Griffin Motorsport.
Leuk Servaas dat jeje project deelt met anderen.:kewlpics:thumbup
Heeft die astra zo’n dun uitlaat systeem aan al die verloopbusjes te zien?
Dat is tenminste een goede oplossing die stabistang daar plaatsen. Er is hier iemand op ’t forum die verkoopt die stangen die je op de schokbrekers plaats, wat dus geen enkele zin biedt. Toppie
:kewlpics


-
AuteurBerichten