Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door cabriobully
haha mijn engels is niet zo best…
Maar het is dus een compleet gereviseerd 8v blok waar de turbo van geert opkomt.
Ik wil in het begin gewoon met originele ecu rijden.
Wat is dan het beste om te doen op welke druk rijden en hoeveel pk’s levert het op?Groet Ronald
‘k heb een complete 1800 turbo te koop …..en doet niet onder voor een c20ne. 1 van de voordelen is dat je het motormanagment niet hoeft te wijzigen.welliswaar dat er een complete kadett E omheen gebouwd zit … klikkerdeklik het feit wil dat er zich iemand al heeft gemeld voor het complete casco …..mocht je intresse hebben in het blok + aanbouwdelen dan hoor ik ’t wel.
even je krukaspositiesensor wisselen en even naar het stekkertje kijken die op je Lmm zit.pulk het rubber van het stekkertje ….zonodig het hele draadje… en check die kabeltjes eens op slijtage . je krukaspositiesensor wil nog wel eens de geest geven……..
glycerol is daar uitstekend voor overigens ;)
11 april 2009 om 06:33 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372292’t is pas april :vertag
10 april 2009 om 20:20 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372290hey swabbie…! gaat lekker daaro :D
31 maart 2009 om 20:00 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372272origineel gepost door corsaboy
Originally posted by Ronaldo
zal ik je ff van die twijfel afhelpen ? ………………………………………….ga je nou sprinten of een nichtenauto bouwen ?:jerry:jerry:jerry:jerry:jerryach vent je kent me toch :P
dus toch roze binnenpanelen …..:jerry
31 maart 2009 om 19:27 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372267zal ik je ff van die twijfel afhelpen ? ………………………………………….ga je nou sprinten of een nichtenauto bouwen ?:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
origineel gepost door jblfreak
vannacht even als k uit de kroeg kom de ander 2 wielen ophalen :P…………….:jerry
origineel gepost door haar
hallooo,
hoe makkelijk is een gasklephuis te reinigen ?
ik heb een soortgelijk probleem. de mijne slaat soms af als ik afrem en de kopeling indruk.het toerental zakt dan net iets te ver…alvast bedankt voor een reactie
gr.har
d’r is 1 schroef waar je moeilijk bijkomt op je gaskleppenhuis………..vanaf de onderzijde met een hele lang dun stuk gereedschap ( wat mij bevreemde is dat bij de ene gewoon m6 boutjes erin zitten en weer bij anderen een imbus :o ) de rest gaat met een beetje handigheid wel los na de rest van de bovenbouw gedemonteerd te hebben. komt wel eens voor dat die gaskleppenhuisje scheuren na een tijd . heb er 6 kapotte liggen in de kliko
origineel gepost door jason
is er iemand dei mij kan vertellen wat de compressie ongeveer moet zijn in de cilinders van een c20let.geef maar ff een seintje. heb een goede tester voor je.
origineel gepost door chris b
:hmmz zit wat inin je been ? hoop ’t niet:o ik heb eens een kadett gezien die z’n afgedraaid vliegwiel door z’n dak kreeg in Friesloan …drachten….2006 ……en vlak daarna ook een golf ( da von ik nie zo erg….:jerry )’t is alleen zo jammer dat er “leven” mee gemoeid is ……….een vliegtuigramp kan een trauma opleveren maar een vliegwiel langs je sodemieter is ook niet echt bevoorderlijk voor je gestel…..neem een alu !!!
2 maart 2009 om 21:16 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372226origineel gepost door corsaboy
ron kun jij aankomend weekend niet ff komen met het lasapparaat..
Kunnen we hem gelijk ff aflassen!!!Benzine kosten komen we wel uit :agent
zit dan op de noordzee een bootje leegtrekken.misschien volgend weekend ?
2 maart 2009 om 21:05 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372224origineel gepost door corsaboy
iMaar dan moeten er een paar wonderen gebeuren op financieel gebied :D:D:Deen wonder creéer je zelf …..slijp dat ouwe ijzerbakkie wat een reservewielkast moet zijn eruit en breng die weg naar de oudijzerboer :P dan maar gewoon een gat achterin hoor:jerry (( voor de rest Goed bezig :thumbup ))
origineel gepost door GREY ILLUSION
origineel gepost door custom
Een complete openbaring hier :Dmaar voor JBL misschien wel de drempel om het te doen.
ik denk niet alleen voor jbl:P
ik heb nooit wat zo overgezegt omdat ik bang was dat ze mijn dett afnamen,als je dit doet mot je het op dat moment niet aan jan en alleman vertellen.
enig iedee hoeveel mensen hier inloggen..? bovendien nog een aantal smerissen ook……….
ik heb ook nog wel een “E”…die keihard is en reeds omgebouwd is…ect ect …king:.maar het zal hem niet meevallen een goeie en harde “E ” te vinden…..ik sta open voor suggesties Dennis.:hmmz…maar ik ga er beslist geen rolkooi uitslopen….:D
origineel gepost door jblfreak
reactie terug van de rdwGeachte heer Van Dijk,
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Het is niet mogelijk om de Deawoo Nexia een kenteken van de Opel Kadett te geven.
Dit is omkatten van een voertuig en dit is niet toegestaan ook al zijn de voertuigen niet afkomstig van diefstal.
Een voertuig krijgt eenmaal een identiteit en deze kan niet gewijzigd worden.
Een kentekenbewijs wordt aan een voertuig gekoppeld en dat zal ook niet meer veranderen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben genformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW
helaas niet mogelijk :(
van t weekend begin ik aan het dak
en dan maar verder kijken hoe of wat
stouterdje ;) maar ! er is twee weken terug een casco neergezet in de Lier bij de firma v/d mark ….een goede sloperij ……wie weet..?.er zat een c20xe in …..
origineel gepost door nova….
lekker stuk gerookt spek:Pis kip !!!!!
origineel gepost door jblfreak
origineel gepost door Gsifreak
Zoals ik al zei, weg met die nexia, en maak je gsi klaar, want jij hebt een origineel nederlandse kadett gsi, en ik zou als ik jou was die gewoon klaar maken, bedoel, de nexia is en zal noooit een kadett gsi zijn.
want als je toch al bezig bent, kan je hem gelijk goed verstevigigen.ja ben bezig maar alles moet gewoon nieuw
en mijn kadett is zeker geen orgineel nederlandse wagen is in 96 ingevoerd uit duitsland
de nex kan best een kadett worden niet qwa kenteken maar carroserie zoiezo wel
k overweeg het nog
de kosten van de dett worden echt heel hoog en zo veel is het me eerlijk niet waard
voorschermen binnen zij 179€ en heb er 2 nodig
binnendorpel 85€
bodem moet nieuw
binnenscherm achter
buitenscherm
lekbakken binnen en buiten
schutboard is slecht
draagarmen zal ook vast wel wat zitten
dak is slecht (zal deze week het dakraam er eens uit halen en een foto maken
a stijlen (scharnierpunten) zijn ook niet zo best
tankopening
radiateurbalk
frontbalkdus aardig lijstje
valt dus best wel mee allemaal . je hebt een goede plaktang en een stuk plaat bij de breezan kost ook maar 11 euri ……schaar en slijptol erbij en passen met die handel :vertag……………je hebt de tijd en de ruimte. Gaan dus !! je gaat toch geen nexia omtoveren man:o of ken je nog nie met die plaktang omgaan >??
is de lexmaul wel recht …..je zou niet de eerste zijn die een “niet helemaal goede “hebt ……best kans dat ie daar wat valse lucht pakt …..het komt zelf wel eens voor bij de standaard inlaatjes ….
25 januari 2009 om 13:30 In reactie op: Opel Corsa C 1.2 TURBO -> by www.jps-tuningshop.com #17452394gewaagd en gedurfd project :thumbup alleen …….’t kan aan mijn gezichtsveld liggen….maar wat hangt die turbo laag bij de vloer zeg :o
origineel gepost door geert666
origineel gepost door Ronaldo
leuke topic deze :thumbup ik gaat ‘m volgen;):o
:P
10 januari 2009 om 22:14 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372189haal die stomme wielbak er nou maar uit………..;)
10 januari 2009 om 22:00 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372187origineel gepost door Fearless
Die wielbak scheelt niet zoveel…moet je een rechte plaat inmaken die waarschijnlijk net zo zwaar is….plus de lasjes ;)
uhm uhm , Marcel … het zou juist dat extra stukje stevigheid geven die je nodig gaat hebben m.b.t. je nieuwe setup …….een paar dikke stroken en dun plaat strekt de meesten tot de verbeelding.je kan ook een dunne plaatnemen en die met gleuven bewerken wat net zo stevig is en juist een beetje meer stevigheid geeft achterin. ( plaat op de bankschroef en een flinke schroevendraaier erop zetten en daar met de hamer op tikken….net zo lang doorgaan tot je over de breedte een gleuf slaat ….)
leuke topic deze :thumbup ik gaat ‘m volgen;)
5 januari 2009 om 21:30 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372163:o super bezig Marcel ………maarja …’k had ook eigenlijk nie anders verwacht ;)
-
AuteurBerichten