Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zoals ik al een keer zei, ik zoek een webshop oid. Ik zoek geen botter.
ik zoek een webshop, geen botter. maar iig bedankt OPC driver
@Deef. Als je je originele recirculatie klep in werking houdt, zou je geen storing moeten krijgen met een twin piston…..235/35 19 is de standaard bandenmaat voor een opc met 19″ wielen van fabriek af.
17 augustus 2010 om 15:21 In reactie op: Kadett E GSi Hatchback register (15-09-2010: Even geen updat #17712292TH-BB-10 import vanuit duitsland, origineel C20XE, gesloopt
HB-BX-80 import vanuit duitsland, origineel C20XE, geschorst
origineel gepost door sw16v
Als je de inlaat zo bouwt op deze manier, dat staat toch 100x netter (vind ik dan he..)ruimte is er echt wel :agent
Die ruimte is er niet SW. :hmmz
Ten eerste is de foto die je post van een astra G, en geen corsa A. Ten 2e ligt het blok bij arjo er anders in dan een C-motor. Dit ook vanwege de versnellingsbak die er aan vast zit.
groeten
origineel gepost door Maartuh
Kijk dat is wat duidelijker inderdaad. Ik hoor iedereen over ARP kopbouten, is dat nou aan te bevelen? Ik zag ze bij biesheuvel, 200 euro, daar stond ik wel van te kijken!
200 euro??? :o Das wel heel erg asociaal duur.
ARP kopbouten 120 euro ex verzenden. en ex 10% toeslag erbij vanwege slechte dollar euro koers.
Klik: Flatlander IPP performance parts
gr Roger
origineel gepost door mayhem
allemaal leuk en aardig, je bent EDS helemaal aan t affikken, maar je zoekt hun niet op?los je probleem met hun op, ipv hier te roepen dat je genaaid bent, en dat ze kut zijn etc etc.
Inderdaad. Dit is gewoon een leuk bedachte reclame topic voor dat VDB. (Zou haast zeggen dat er een script voor is)
Voor de rest niks informatiefs.
Zoals meerdere topics hier op het forum. Tis niet erg om je ervaring te delen. Maar het is laatste tijd alleen maar alles afzeiken. Vooral omdat 1 iemand zegt dat EDS kut is, krijg je een berg meelopers, of het zij voor V-max. etc.groeten!
Bij mij staat er dus helemaal niks in. Ik heb het kenteken wel van de sloper, maar ik ga het risico maar niet nemen om dadelijk afgekeurd te worden op een ontbrekende motornummer. De calibra komt oorspronkelijk uit duitsland, en waarschijnlijk daar ergens is er al het een en ander aan gereviseerd, of een ruilblok geweest. Omdat ik het blok toch helemaal uit elkaar heb liggen, ga ik wel opzoek naar een kaal C20LET onderblok met codes.
Bedankt voor de reakties iig.
mvg, Roger
origineel gepost door sw16v
:hmmz:hmmz:hmmzluchtfilter op de gewone plaats als c20let bijv. met korte inlaat slang. scheelt je nogal aan inlaat lengte
de kop is smaller dan c20let, dus opzich zou ik zeggen dat daar zelfs meer ruimte zou moeten zitten.
:hmmz
zit er toch echt niet… :D
origineel gepost door jason
super gaaf project
maar waarom geen mooie pijp langs je distrebutie kap naar je luchtfilter toe?Dat past niet. Tussen voorfront en blok net te weinig ruimte. Als dat wél zou passen, zou je een te scherpe bocht moeten maken, om toch het lucht filter daar te kunnen plaatsen…
gr
De turbo is ook niet mega groot wat erop zit. Daarom trekt tie onderin ook zo vroeg.
En de standaard “map” van Opel heeft wel een dipje erin. Dat merk je erg goed in de 4e versnelling. Dan lijkt het net alsof hij inhoudt.
Vervang je voorkat maar eens, en laat hem chippen. Ook al ga je maar fase 1 van bv EDS dan loopt het motortje al veel soepeler door zijn toeren heen.origineel gepost door HarleyD
qua auto en dan met name de flixiebiliteit een voouit gang …maar qua techniek wint de Golf echt op alle fronten ……zeker wat betreft motor vermogen en met name de aandrijving ……Wat ik wel wat minder vind aan de Zafira is dat je de elektronische hulpmiddelen niet uit kan schakelen …..deze grijpen vrij bruut in tijdens het snelle bochtenwerk ….de grens opzoeken is daardoor nagenoeg niet mogelijk .
Wat ik wel super vind aan de Zafira is het instelbare onderstel met de sport knop , hier hebben ze bij Opel echt aandacht aanbesteed en ik verbaas mij dan ook over de goede wegligging voor dit type auto ….
als je je sport knop 5 sec inhoudt, dan schakelt je traction control en esp etc uit. Dan grijpt tie niet meer in. Wel uitkijken wanneer je dat doet uiteraard. (het esp lampje gaat dan branden in je tellerbak)
ps. golf R32 4wd en Zafira OPC hoger en zwaarder 2wd is idd geen vergelijking. ;)
Rij zelf overigens een Astra (niet standaard meer) en een R32 vind ik nou persoonlijk niet zo heel erg bijzonder ;)Toplagers zijn het niet. Dit is niet het geluid. Tis toch iets anders.
Iemand nog meer ideeën?Ps. Zit nu een schroefset onder met andere toplagers, dus dat is uitgesloten.
Dank je wel!!
Zou je een printscreen kunnen maken van het plaatje wat erbij staat. Want dan ga ik ff naar die kneus bij de opeldealer toe, om te laten zien waar die staat.
Je bent geweldig.
Ik ga er ff naar informeren.. (mag ik vragen via welke categoriën je hem hebt gevonden in de EPC?)
gr Roger
Nog een uitdaging.. De dealer kon het niet vinden namelijk.
Ik mis deze beschermkap aan de onderzijde van me auto:

(heb deze foto ergens gevonden een keer)
Het is de beschermkap voor de multiriem. Nu gooit deze met nat weer alles omhoog tegen de motorkap aan.
Het is voor een Astra H GTC OPC. mochten er verschillen in zijn.
Zou iemand het onderdeel nummer kunnen opzoeken voor mij?gr Roger
origineel gepost door pastry
origineel gepost door Roger
bp ultimate is 98hoe weet je dat roger?
Ik werk op de bp raffinaderij…. :)
Zie ook bp site. research octane number van 98. Als dat het niet zou zijn, en ze krijgen een controle…… vul de rest maar in…
gr
Originele irmschers kopen. De donkere.
bp ultimate is 98
Geeft niet Frenkie, maar ik ben er idd nog mee bezig..
En nee die rooie op de 1e foto vorige pagina, is gevonden op google geloof ik, en is dus niet die hierboven ;)
gr Roger.
ps. hij is niet zwart :P
Frenkie, die kadett die je gepost hebt, is niet van mij, maar van een goede maat van mij. Heb al wel vaak aan deze wagen mee mogen helpen. Best leuk werk, als het bijna af is.
Zijn kadett op de foto, is uitgebouwd en gespoten door Berry Berkhout.
Hij is er inmiddels al wat jaartjes mee bezig , maar nog steeds niet klaar .
Momenteel staat hij al een heel eind in elkaar maar door de kou doe hij er niet veel aan .
Hij hoopt dit seizoen wel mee te kunnen draaien .Ik mocht van hem een foto online zetten, en zo staat hij er nu bij:

gr Roger
voor direct over de lassen heen: Debrasel AlSi. Zet het er niet te dik op, want het wordt knetterhard. Daarna met normaal plamuur strak zetten.
gr
wat een kracht op het rechte stuk…
-
AuteurBerichten