Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als het je niets zegt denk ik dat het lastig wordt, maar wie weet…..
Misschien als je de links volgt kom je wel bij het juiste model maar inweze is het gewoon achter de volumeregeling of voor de interne versterkers een aftakking maken (eventiueel een ontkoppel condensator gebruiken). Een scoop of een simpele audio tracer kan je aardig op weg helpen om het juiste signaal te zoeken. Soms staat het ook op de print aangegeven of is het al voorbereid.
Dipje op de spanning? Heb je de power settings zo staan dat bij het onderbreken van spanning de PC weer automatisch opstart?
Wake up on LAN staat uit?
Ultime modelbouw:
[youtube:1buxq1pe]http://www.youtube.com/watch?v=SeUMDY01uUA[/youtube:1buxq1pe]
http://www.modelbouwforum.nl/forums/big-scale-autos/151415-opel-kadett-gte-1-5-a.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
En zo ziet die er gespoten uit.
8 december 2011 om 12:13 In reactie op: Led strip op oplaadbare draagbare batterij/accu RC auto/boot #179556438 uur branden…. Met een hoogfrequent knipperfunctie zou je de tijd kunnen verlengen maar dat wordt al een moeilijkere materi. 8 uur betekend met 2A dat je minimaal 16aH nodig moet hebben.
Ik zou op zoek gaan naar een kleine 36Ah autoaccu oid.
7 december 2011 om 16:04 In reactie op: Led strip op oplaadbare draagbare batterij/accu RC auto/boot #17955641Een 7Ah gel accu haal je voor 2 tot 3 tientjes, kan je gewoon laden met een auto acculader op langzame stand of een bromfiets lader. Als je iemand weet die in de alarm en noodstroom installaties zit kom je ook accu’s tegen van 24Ah welke regelmatig preventief worden vervangen.
Maar is dat zo belangrijk dat die het op een accu moet doen?
Kan je niet gewoon een kabel uit een auto trekken? Of gewoon een losse autoaccu pakken?
OK, op verzoek (ik had de andere lokatie al eerder aangegeven)
Yep, in het computerdeel op dit forum lopen wat PS3 topics
Het zegt mij nog steeds niets….. en een injector met zulke toeren…. ik kan mij het niet voorstellen.
http://www.rbinnovations.com/” onclick=”window.open(this.href);return false; een site met superchargers en NOS voor RC. Let op, dit is een hype want een goede 3.5cc wedstrijdmotor zonder dit soort gadgets doet veel meer dan een goedkoop taiwanees blokkie met al dat soort troep erop.
http://www.youtube.com/watch?v=FIMo9ex6NTU&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;Wat jij beschrijft ken ik ook niet en ik heb heel veel motoren gezien, getuned en ben zelf betrokken bij een ontwikkeling van een 3.5cc wedstrijd motor op basis van apparte technologieën. Het enige wat ik mij kan voorstellen is de krukas, daar wordt ook over een turbo-scoop of een Bi-Turbo gepraat. Wat niets anders dan kanaaltjes in de krukwand zijn die brandstof beter rondslingert in het ondercarter. 1 motor die dat extreem deed was de Orion Wasp CRF
Wel zijn er grotere motoren geweest (20cc) waar in de achterdeksel een compressor was opgenomen maar je praat over een 2.5cc en nee, er zijn intern nooit turbo’s weggewerkt..
Of bedoel je de boostbottle? Daar zit aan de zijkant bij de hals van de carburateur een aansluiting van waar een slangetje naar een losse bottle loopt of naar het achterdeksel.
En dus bij deze verwijderd…..
Dank je voor het melden.Kort samengevat is het praten over software geen probleem, het praten over illegale handelingen, dus het vragen waar iets illegaal te downloaden en het aanbieden van materiaal/lokaties op dit gebied is niet gewenst,
Turbo is een breed begrip…..
Er zijn chargers: http://www.rbinnovations.com/” onclick=”window.open(this.href);return false; een welbesproken onderwerp is hoe goed dat werkelijk moet werken op een 2-takt waar de uitlaat open staat als de brandstof naar binnen komt.
En er zijn zgn. turbo pluggen. Gewone pluggen hebben een rechte schroefdraad en dienen met een koperen ring net als een bougie geplaatst te worden. Probleem is dat de bougie/plug niet mooi naadloos aan de vorm van de verbrandingskamer sluit. Turbopluggen hebben een conisch eindpuntje welke netjes in een conisch gevormd schroefgat van de verbrandingskamer past en zo de onderkant zo goed als naadloos in de kamer valt.
Ik denk dat men hier een turboplug bedoelt.
En 4.5pk uit een opgefokte 2.5cc? Heb je hem op de testbank gehad?
Een goede getunde 3.5cc wedstrijdmotor komt op de tesbank niet eens over de 3pk….@liveandlearn wrote:
Echter TIS is niet alleen voor garages beschikbaar, scholen hebben het ook LEGAAL en daar waar ik dus een student ben probeerde ik dus uit te vogelen hoe ik de volledige TIS kan krijgen. Mijn legale versie (heb originele schijf van v102.0) is van eind 2009. Daarom probeer ik uit te vogelen waarom er de INSIGNIA niet in staat. Die is immers al vanaf 2008
Ik heb veel te maken gehad met Schoolversies van (Microsoft) software en ook daar zitten voorwaarden aan vast. Als jij een student bent en je mag voor jezelf een versie hebben lijkt het mij dat je volkomen legaal bezig bent en dus ook support bij je school of direct bij de uitgever kan vragen.
Er zijn ook softwarelicenties zie een school voor lesdoeleinden klassikaal mogen gebruiken, dan is het niet toegestaan dat de leerling ook thuis een kopie mag gebruiken.29 november 2011 om 13:07 In reactie op: wie wil voor mij een bewegende avatar (gif avatar) maken??? #17774396O jawel, ondertussen heb ik alweer 2 anderen voor hem gemaakt.
Heren, naar mijn weten is TIS een pakket alleen beschikbaar voor garages, ik vind het niet erg om over de functies van het programma te praten al is het heel erg discutabel dat mensen het thuis hebben maar duidelijk wil ik geen links of vragen naar illegale downloads zien..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1303451″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Klopt, de electronica op de condensator staat los van de werking van de condensator maar duidelijk werkt er iets niet goed. Probeer anders even een directe plus-draad aan de remote van de condensator te leggen (met de remote van de radio losgekoppeld), de remote schakelt inderdaad gewoon 12v.
Het kan zijn dat je electronica ook nog eens getriggerd moet worden met spanningsdipjes, sommige condensatoren willen zo nog wel eens werken en zit er ergens onnder het kapje een gevoeligheidsregeling.
Heb je een multimeter bij de hand?
In ieder geval als je de plus en de min hebt aangesloten is de condensator actief, wat dus niet gebeurd is dat je display niet oplicht en dat zal de remote moeten doen. Even met een multimeter na meten!
Heb je geen multimeter kan je bij een beetje supermarkt on het techniek hoekje voor 10 euro een multimeter halen
@tijgetje57 wrote:
Dan mag deze oude rotzooi wel eens opgeschoond worden.
Slotje ofzo :wtf
U heeft een PB.
Jij als uber computer nerd zal toch wel de ongeschreven regels van een forum moeten weten. Een leerstofje: ga naar http://www.youtube.nl en zoek eens op “posting and you”Het lampje is alleen om de condensator op te laden.
De remote naar de condensator is zeker alleen voor het display?Maar inderdaad, op het moment dat de condensator op welke manier aan de accu komt moet je eerst het lampje ertussen zetten, als het lampje bijna uit uit dan meteen de kabel direct aansluiten.
Een condensator in lege toestand is een kortsluiting, eventuele zekeringen kunnen knappen als ook de accu even een tik kan krijgen. Ook kan de kortstondige spanningsdrop in je systeem storing op andere computers in je auto veroorzaken.
Voordat je de pluskabel direct aan de voeding sluit moet je er eerst een lampje tussen zetten. Het lampje heeft 2 functies, hij fungeert als laadweerstand en je ziet langzaam het lampje doven als indicatie dat de condensator gevuld wordt.
Op Ebay zijn voor weinig leuke 2-DIN radio’s te vinden met alles erop en eraan, hoe de kwaliteit is is dan nog de vraag maar wel leuk speelgoed.
Waar is je versterker mee gezekerd?
Ik schat dat een 200w versterker ongeveer op 25 tot 30A gezekerd is. En als die geen zekering kent moet er in de manual een aanbeveling staan.Al is je kabel 50mm2 het zekeren gaat uiteindelijk om wat eraan komt te hangen.
Afzekeren altijd bij de accu voordat de kabel het chassis in gaat.
-
AuteurBerichten