Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het is eindelijk gelukt aan de voorkant was net op tijd klaar voor de regen :)
het geen wat ik vergeten was het stuk wat tussen de veerschotel boven en het montage stuk oftewel dat dat dus te los vandaar dat getik.
Net nog stukje gereden en me auto stond net een cm boven me band goed genoeg dacht ik maar veert toch meer in dan ik dacht.. oftewel net nog in de garage gezet en iets omhoog gedraaid nu staat het wel goed.
Het geen waar ik nog mee zit is de achterkant
Daar heb je van die voetjes bij met schroefdraad
Daar is het max 3cm naar beneden maar tot hoever kan ik dat pootje zetten.. dat het ook daadwerkelijk 3cm is er zit ook een deel van zonder schroefdraad op (het bovenste stuk wat je er op draaid) als ik dat tot zover zet zou het ongeveer 3cm moeten zijn denk ik..iemand toevallig enig idee?
bedankt voor de info.
Nu heb ik die veer in elkaar zitten maar als je die onder de auto zet hoor je hem tikken met ieder hobbeltje.
Mis ik iets of heb ik iets verkeerd gedaan..
of iemand in de buurt van Oosterhout nb
die mij daar bij zou kunnen assisteren?niemand die mij kan vertellen waar ik op moet letten en wat ik eventueel van de oude veerpoot over moet zetten?
ben er nu namelijk mee bezig maar wil niet echt geweldig lukken..
Het betreft hier een AP schroefset voor een opel corsa b uit 2000ik het niet helemaal hetzelfde probleem gehad.
Bij mij viel de auto uit en starte ook niet.Heb de auto toen naar de garage gebracht en daar hebben ze toen de krukassensor vervangen.
Althans dat hebben ze gezegd. Daarna geen problemen meer gehad.eindelijk zit 1 stoel nu perfect in de auto.
Na een hoop lassen slijpen en nogeens lassen
zitten de universele sledes op een u profiel gelast dat u profiel zit weer in de auto met een stel boutennu nog het 2de onderstel maken (kost weer 2.5 uur denk ik)
en dan zijn de stoelen alle2 vastgezetnu alleen nog een gordelhouder dingetje waar ik de originele gordel in kan prikken heb op dit moment geen cente voor 4 of 3 punts gordels..
nu het volgende..
Ik zal die breedte van de zitting voor lief nemen :)Maar hoe hebben jullie die stoelen vast zitten in de auto?
Ik heb de originele sledes gebruikt en daarop een hoeklijntje op gemaakt en daarop de stoel gemonteerd.
Maar nu zit ik bijna met me hoofd tegen het plafond van de auto aan.. en me benen raken zowat het stuur.Iemand hier een oplossing voor misschien?
dat geloof ik best dat het wennen is.
Maar ik moet er over 4 weken wel mee naar kroatie rijden :Pdat wordt waarschijnlijk die 17 uur rijden wel snel wennen of veel pijn lijden :D
worden die stoelen niet soepeler?
de zitting is ongeveer net zo breed als de originele zitting. alleen hebben die sportstoelen een opstaande rand en de originele niet..zijn al die sportstoelen zo smal qua zitting?
heb nu een hoek profiel op me originele frame gemaakt.
Daarna vastgemaakt op de stoel
Werkt opzich wel goed maar nu is mijn vraag..
in de loop der tijd gaan die stoelen dan ook wat zachter zitten of blijven die hard?Groeten
bedankt..
Ik wist niet dat je vrij veel kracht moest zetten om die dingen eruit te krijgen maar het is me gelukt..
ze zitten ook al in me andere koplampenHet afstellen van je koplampen doe je toch wanneer de auto op een vlak stuk weg stop staat met de koplampen naar de muur..
Daarna draaien aan het knopje totdat die eigenlijk recht naar voren schijnen.. en wel zorgen dat je stel schakelaar op 0 staat.. of heb ik het mis??komt in orde.. misschien dat ik ze nog op ga halen als ik zin heb om stukkie te rijden :)
en dan zal ik eens zien of het werkt zo niet dan gaan ze terug..
we gaan ze maar eens bestellen weten we volgende week meer laat het wel gelijk weten..
wilde plaatje toevoegen maar dat is niet gelukt..
Deze is http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/producten_detail/11883.html bij skg zeggen ze dat je de stelmotoren om moet zetten en bij een andere webshop zeggen ze dat dat niet kan..
mijn banden staan rondom op 2.2 bar
volgens 1 winkel is dit wel mogelijk en volgens de andere winkel waar ze die ook verkopen is het niet mogelijk… wie van de 2 moet ik nou geloven..
als ik langzamer over drempels rijd is er niks aan de hand dat klopt.
Maar zodra er 4 man in de auto zitte met nog wat spullekes erbij dan gaat het nog goed over drempels..Zodra ik de snelweg op ga en ik rij 120 130 en er komt een hobbel of bobbel in de weg en ja daar rijd ik dan over heen dan hoor ik het wel en die zie je niet zo makkelijk..
misschien een optie om andere veren van ander type opel eronder te doen die standaard al stugger zijn?
als dat mogelijk is van welk type opel zou ik die eronder kunnen zettenzit toch aan andere velgen te denken..
dat worden dan 195-45R15 6.5J ET45 of ET38
weet niet welke het beste zou gaan passen..is er anders een mogelijkheid om er plattere banden op te leggen.. zodat het al minder is
is dit probleem te verhelpen met een schroefset die ik in mijn eerste post heb toegevoegd..
deze verlaagd achter minimaal 3cm
en voor doe ik dan iets meer.. maar hoever veert de auto dan nog in?en verwachten jullie dat het aanlopen dan verholpen is?
zover ik weet niet..
met originele velgen van opel eronder is er niks aan de hand die vallen binnen de wielkasten
die ik nu heb zijn net 1cm te breed voor de wielkasten achter voor is er geen probleem omdat daar nog voldoende ruimte tussen zit -
AuteurBerichten