Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb ooit wel eens gehoord dat wanneer 1/3de van de auto nog de oorspronkelijke kleur heeft (bijvoorbeeld in de kofferbak,onder de motorkap en onder het tapijt) dat je het dan niet hoefd te wijzigen.
Maar misschien is dat nog iets van vroeguh:DVandaag is het pakketje aangekomen. Was netjes verpakt! Zaterdag ga ik er maar eens mee aan de slag.
Ben benieuwd hoe dat gaat rijden:DHeeft de mijne ook. Maar die ga ik 4cm verlagen,misschien dat het dan ook wat minder word. Maar ik stoor me er eigelijk niet mee aan. Gewoon de radio aan en karren maar:D
Hey jij ook op dit forum,haha! Ik kijk al naar uit naar de postbode!!
Bedankt tot zover he!Tsja,een schroefset is ook niet echt goedkoop natuurlijk,en voor mij ook niet echt noodzakelijk denk ik. Lager dan -40mm hoeft voor mij niet,gewoon een beetje lager/stugger vind ik al prima.
Dus ik probeer het eerst met de originele dempers. Ben ik niet tevreden,dan kijk ik voor een setje kortere dempers,en dat valt wat prijs betreft nog best mee. Weitec dempers zo`n 97euro per stuk op de site van Stroeve.
Maar nogmaals;volgens vele gaan de veren er niet los tussen zitten tot -40mm.Enne,met alle respect; over my dead body dat ik 1900euro aan verlagingsspul onder een Corsaatje van 1000euro gooi:D Maar dat lijkt me logisch.
Oke thanx:D Dat onthou ik ff.
By the way; volgens de site van Weitec zijn deze set veren in combinatie met originele dempers te gebruiken,dus daar ga ik maar even vanuit.Ja oke,daar was ik van op de hoogte dat dat een eventueel apk-afkeurpunt kan zijn. Maar over het algemeen is -40mm geen probleem. En zitten ze opgekrikt los,dan worden het alsnog kortere dempers,dan verkoop ik de nieuwe die er nu onder zitten wel weer.
Mocht dat het geval zijn; welke schokdempers moet ik dan hebben? (merk,lengte,nummer,specificatie`s???)Oke,das mooi dan want ik hou wel van een beetje stug. Dan heb je naar mijn mening,en voor mijn gevoel een beetje meer “contact” met de weg. En misschien een beetje minder overhellen in de bochten zou ook wel beter zijn. En zowieso;tikkeltje verlaagd staat ook wat mooier he?
Damn!! Daar hebben ze bij Opel de plank weer een beetje mee misgeslagen dan:D
Dan zal ik vandeweek nog eens op mn gemak kijken wat ik ermee aan ga vangen.
Thanx!Ik heb zomaar even vlug gekeken (beetje te vlug denk;)) maar volgens mij zitten achter de originele boxen ook een soort van ring,of vergis ik me nu misschien?
Hmm,das dus niet zomaar “ff gauw” opgelost dus…
Ik kom uit Huijbergen,hoezo?Nou, mn radio zit erin,het geheugen werkt,en als de radio uitstaat komt de datum terug in het infodisplay,dus ik vind het wel best zo:D
Nou,als de radio uitstaat en de datum komt dan wel in beeld,dan vind ik het nog niet zo erg. En dan ga ik er misschien nog wel eens een keer mee naar de dealer.
Ik was al bang dat ik misschien met het inschuiven van de radio ergens een draad losgetrokken had ofzo,maar dat is dus gelukkig niet het geval.
Weet ik voorlopig weer ff genoeg,thanks!:DJa,ik ga geen draden doorknippen. Dus morgen geel en rood maar verbinden (want de radio houd nu ook geen geheugen vast heb ik gemerkt)en misschien werkt het dan wel? En anders maar geen datum meer,jammer dan.
Ik heb er trouwens niet op gelet of de datum nog wel in beeld staat als de radio uit staat.Hmm,ik heb even gezocht op het forum maar daar hebben ze het over draden doorknippen (rood/grijs) of (blauw/wit)… Beetje raar verhaal vind ik.
Vandaag ff nieuwe achterschokdempers halen en er onder zetten. Hopelijk lost dat het gekraak op:)
Vandaag de remmen rondom maar eens even aangepakt!
Nieuwe schijven en blokken voor, en nieuwe remschoenen achter. Corsaatje ankerd weer als een nieuwe:DNog 2 dingen op de “thing`s to do” list; nieuwe schokdempers achter,en een nieuw uitlaatje…
Voor de uitlaat zou ik wel iets sportievers willen,maar daar ben ik niet zo in thuis. Ik lees wel eens termen zoals “groep N” of Groep A” maar ik zou niet weten wat het verschil is,of wat het inhoud. En dat zit je ook nog met de katalisator denk ik? Die mag/kan je er volgens mij niet zomaar onderuit knikkeren?
Staat inderdaad 000 op ja.
Jaja,tis allemaal gelukt hoor:D
Dat dat General Motors is wist ik wel ja. Maar kunnen dat de eerste bougie`s zijn?? Ik kan me maar amper voorstellen dat die krengen zo lang mee kunnen?
Zow,de bougie`s zijn vervangen hoor! Even een dunne bougiesleutel gehaald voor 6euri,en het was een fluitje van `n cent:)
Wat me wel opviel; de bougie`s die eruit gekomen zijn,zijn er geen van Bosch,NGK o.i.d. maar helemaal wit,met een blauw GM logo erop?!
Zouden dit nog de originele bougie`s geweest zijn?? (de auto heeft 105.000km gelopen,kunnen bougie`s zolang mee?)Is gelukt hoor:D
Back ontopic dan maar!;)
Heeft de mijne helaas ook een klein beetje last van. Beide kanten ongeveer 1cm.
[rquote=1838809&tid=140259&author=Peer010]ja bij bewerk profiel en dan bij handtekening
de boel wel opslaan onderin [/rquote]Allright,thanks! Ga ik het nog eens proberen.
[rquote=1838798&tid=140259&author=wim-v6]effe opgezocht, zijn gelijk aan de FR8LDC[/rquote]
Dan heb ik zeker de goeie,thanx! -
AuteurBerichten