Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oke,dus jij bent er ècht zeker van dat dit een R25 bak is? Zo ja,dan weet ik in iedergeval zeker waar ik naar moet zoeken,dus daar zou ik al goed mee geholpen zijn! :D
Nou…ik heb heel die bak goed bekeken met een zaklamp,maar ik zie echt nergens “R25” staan hoor..
Maar is een R25 bak in zowel de Senator B als de Omega A 2.4 gebruikt? Of zit daar toch verschil in?Ja,dat klopt :thumb Het is inderdaad de motorkap van een diesel. En ik moet zeggen; ik ben daar wel van gecharmeerd :D
Of het nou een Rekord D, een Rekord E1, of Rekord E2 is…met een dieselkap vind ik ze veel mooier!Oke,thanks for the tip! Maar is dat dan mogelijk om dat aan te passen zonder iets aan de spatborden te veranderen??
En waar zou ik witte knipperlichten voor een Senator/Monza A2 kunnen vinden?Ja,het rijd echt geweldig! Origineel was het een 2.0s hoor,maar hier is een c2.5ne motor uit een Opel senator ingegaan. Ook de 5-bak komt uit een Senator geloof ik, achteras van een Commodore C, en de vooras weet ik niet precies,maar hij heeft in iedergeval rondom 5-gaats velgen (ook van een Senator) en een radiator van een Mercedes 190.
En de stoelen zijn van een Senator B.
Hier en daar wel een klein plekje,maar voor zn leeftijd nog een hele mooie auto vind ik. Enkel de velgen zijn een beetje verwaarloosd,dus die wil ik binnekort wel weer netjes maken.Thanx! :D Ik ben er ook erg blij mee. Rijd echt lekker zo`n 6-cilinder met 5-bak.
Sinds vandaag heb ik deze `85er Opel Rekord E2 2.5E 6-Cilinder.




Leuk zo het hart in de kleur van de auto,en de rand wit. Very nice:thumbup
Maare, 195breed…stuurd dat niet enorm zwaar?? Ik heb er 185 opliggen,maar ik denk dat ik er van voor wat smallere bandjes op laat leggen.
Jah echt wel! Very nice zelfs vind ik! Ik zal morgen eens een foto posten,als dat lukt,want ik ben er nog niet helemaal aanuit hoe dat werkt. Maar dat komt wel goed denk.
Ik ben voorzien van zulke velgjes voor onder mn Coraatje!! Verbreed naar 7J met 185/60-13 bandjes.
Staat echt heel mooi,foto`s volgen spoedig!Net mn verbreedde Kadett GT velgen (die ik gisterenavond ontvangen heb) onder de Corsa geschroefd.
Errug happy mee!!!:D Foto`s volgen nog…[rquote=1866151&tid=142200&author=Zeagers]ooit heb ik ook nog eens zon velgen onder mijn corsa:D[/rquote]
Ik ook! Mooie wieltjes als ze een beetje verbreed zijn:thumbup
[/rquote]Echt prachtig die i2000 Ascona`s:wub
En niets is mooier dan 4 dikke Hella`s op de bumper!!
Ik heb er nog 4 splinternieuwe liggen,nou nog eens een b-Ascona om ze erop te schroeven:DInderdaad,het is niet de andere kant van de wereld,maar toch een heel eind uit de buurt helaas.
Maar misschien ga ik hier in de buurt ook nog wel wat vinden. En anders eens op de sloop zoeken,en kijken of ik hier in de buurt ergens velgen kan laten verbreden.Dat is een mooi setje zeg!! Jammer dat het zover uit de buurt is:(
Inderdaad,helaas…
Als iemand nog zulke wieltjes te koop heeft,omgeving Bergen op Zoom,graag!Heb jij die te koop? (want R`daal/Zegge is vlakbij mijn woonplaats)
Das toevallig:o ik zat zelf ook aan zulke wieltjes te denken voor de mijne! Staat niet verkeerd vind ik:D
Ik heb een x1.4sz in mn Corsaatje. Dik 600kilometer op 40liter,dus dat komt neer op ongeveer 1 op 15.
Vind ik zuinig gezien mijn rijstijl,want als het motortje op temperatuur is trek ik `em rustig door naar bijna 4000rpm (loopt ie bij 120km/h in z`n 5de versnelling ook,dus moet ie maar tegen kunnen denk ik)In het verleden heb ik wel eens een paar E-Kadettjes gehad, een paar 1600tjes en een paar 1800tjes. De 1800tjes liepen zuiniger was mijn ervaring. Misschien omdat die meer pk`s hebben,en dus minder “moeite” met het gewicht van de auto zelf?
Ik ga altijd (met heel mn wagenpark trouwens) naar Kees Rommens in Heerle. Das een klein bedrijfje,maar ik ben er altijd tevreden over,en het is ook nog een beetje betaalbaar.
Nee,in Huijbergen. Das wel vlakbij Bergen op Zoom. En ik werk in Bergen op Zoom.
En inderdaad,voor een rode ziet ie er nog netjes uit.Oke bedankt! Dan ben ik weer een beetje geruster:)
Zow,de verlagingsveren zitten eronder:) En ik moet zeggen dat ik er dik tevreden mee ben! Het is een veel mooier zicht,en het rijd stukken beter zo. Behoorlijk wat stugger,maar daardoor meer “gevoel” met de weg,en veel strakker in de bochten:D
Nu weet ik niet of het nog noodzakelijk is om de auto opnieuw uit te laten lijnen?? (ik merk er eigelijk niets vreemds aan)Spijt? Waarom dat dan??
-
AuteurBerichten



