Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@81supporter wrote:
Vectra B 2.2 DTI 156PK
Witte Calibra Turbo 315PK
Paarse Calibra Turbo 250pkJammer dat er geen kleur bij de Vectra staat….
Je weet dan nooit welke kleur maar 156pk heeft…:jerry
haha ;) grappig deze motor heeft geen enkele pk meer is om zeep ;) de kleur was trouwens een blauwe vectra nu te koop op kapaza (belgie) :jerry :jerry
@knight-rider wrote:
@Robke1974 wrote:
ga vandaag met me mooie paarse calibra turbo naar de keuring yes eindelijk ;)
En zonder problemen door de keuring geraakt??
Neej afgekeurd voor Lambdawaarde iets te hoog, zo stom voor de rest was alles in orde…nieuwe lambdasonde steken en opnieuw proberen, zou mss kunnen dat ik hem volgende zomer weer verkoop, tegen dan is mijne witte turbo klaar en heb nu onvoorziene kosten moeten maken, (nieuwe auto moeten kopen) wegens zware motorschade. ga nu wel eerst deze zomer uitrijden met die paarse.
ga vandaag met me mooie paarse calibra turbo naar de keuring yes eindelijk ;)
Vandaag me 2.2 Dti motor in de soep gedraait…raar maar waar klep afgebroken en cilinder en kop naar de hemel gebracht dus blokkie voor de ijzerboer zonde had nog maar weinig kilometers :hmmz
31 maart 2013 om 19:35 In reactie op: Originele Vloermattenset waar nog verkrijgbaar calibra turbo #18110132@lemmuh wrote:
Ik weet niet of iemand nog op zoek is?
Ja dat zijn ze maar zijn echt dubbel zo duur…als de opelprijs…zijn ook zeldzaam…MAAR heb ze dus wel gekocht originaliteit kost geld :thumbup dankje Lemmuh
Zaterdag begonnen me zwart turboke af te breken, motor, f28, 4×4 en interieur is er al uit
de rest volgt later, enkele onderdelen komen te koop, behalve motor en interieur en nog wat prulletjes.ja dat zijn originele, heb ik trouwens al in mijn calibra ;)
25 februari 2013 om 12:56 In reactie op: Originele Vloermattenset waar nog verkrijgbaar calibra turbo #18110121@.:Stoffel:. wrote:
behoudt van orginaliteit :vertag
Inderdaad liefst alles origineel ;)
24 februari 2013 om 11:00 In reactie op: Originele Vloermattenset waar nog verkrijgbaar calibra turbo #18110118woow dat is dubbel zo duur als ze normaal (43€) kosten, kan natuurlijk ook voor
matten gaan van niet het merk opel die zijn stukken goedkoper, ik zoek nog ff verder
had liever originele gehad.22 februari 2013 om 06:41 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472618Geweldig goed bezig man :thumbup :thumbup
Maar om opnieuw over de finse calibra’s te beginnen :D
Ik heb 2 in duitsland gemaakte turbo’s staan
en 1 in Finland gemaakte, je kan toch duidelijk
het verschil in afkitten zien hoor, aan de meeste
gepuntlaste delen zit een veel dikkere kitlaag
erom heen dan bij de duitse, denk wel wat
roestbestendiger, die van mij heeft toch niets roest
(gekeken met het interieur deruit) alleen de naad
aan de motorkap daar zit toch ook wel wat ;)Rij al 11 jaar met een vectra b 2.2 Dti geprogrammeerd naar 156 pk, heeft nu 160000 km waarvan 155000 van mij zelf, moet zeggen is de beste auto wat ik ooit heb gehad, gewoon nog nooit stukken
Gehad, behalve normale slijtage zoals gloeikaarsen en batterij, rij er nog altijd even graag bij dus
Mag voor mij nog een tijdje meegaan, en ja gaat echt wel goed vooruit hoor, top motor !Woow nice car ;) te laag ja…maar oooo zo mooi :thumbup
Ik heb die zwarte turbo van mij gisteren naar zijn laatste rustplaats gereden, met spijt in het hart
word deze binnenkort afgebroken.Deze is wel foto van 2009 ;)
20 januari 2013 om 11:22 In reactie op: Calibra Turbo terug naar origineel of eigen smaak? #18098036Buitenkant origineel houden en motor upgraden juist zoals mij ;) :jerry
mooi setje man :thumbup :thumbup
@ttheoo wrote:
goede morgen, ik heb hem ook nog steeds , rij hem al bijna 10 jaar, en wil hem niet kwijt, weet niet hie ik een foto moet plaatsen , willen jullie me wel mee helpen meschien , gr theo
Hoi Theo,
Gewoon via imageshack daar moet je je inloggen, foto uploaden en gewoon het linkje van je foto hier plaatsen, dan komt deze hier te staan.
Veel suc6@knight-rider wrote:
@Robke1974 wrote:
Deed de calibra toch met grote spijt weg..grtzz
Dat kan ik geloven ja.
En binnenkort gaat hem nog meer spijt hebben denk ik, want heb gezien dat zijne Lancer nu ook al te koop staat :???:Ja idd, is volgens hem te nerveus om mee te rijden,
En zijn vriendin/vrouw stuurt aan op een gewone gezinsauto :(,
Denk als hij een witte Calibra turbo vind hij hem bijkoopt ;)@milano wrote:
hallo
ik zit met een probleem.mijn zoon zijn calibra heeft in november een nieuwe voorruit erin gekregen bij cg.nu heeft hij sinds kort een gigantisch probleem met vocht .achter het plastic van de km teller zit vocht en de matten onder de stoelen zijn zeiknat en naar boven bij de pedalen ook.niet alleen aan de bestuurders kant maar ook aan de passagiers kant.nou was het ons opgevallen dat het raam aan de onderkant niet goed afgekit is.maar kan dit zo”n probleem geven of kan er mogelijk nog iets anders aan de hand zijn.voortijd was dit niet zo nat dus .mvg milano
Nja waarschijnlijk komt het daar langs binnen, of wel je radiator van je verwarming of de afvoertjes van je schuifdak verstopt, maar denk via het raam
@InjectTheVenom wrote:
Ben nog altijd op zoek naar een interieurboom die in de zekeringkast begint.
Zal aan je denken als ik die zwarte afbreek…bij warmer weer ;)
@Maurice89 wrote:
Wat is de staat van het beide intrieur dan?
Perfecte staat geen slijtage, gaat er toch nog ff inblijven staan voorlopig.
Calibra gaan halen…op weg naar huis…rijd toch goed, alleen dat beige leder is niet echt mijn ding, denk dat ik het ga wisselen met mijn zwart perfect interieur van die wat ik binnenkort ga slopen.

@Da P wrote:
Oei! Dan heb ik een probleem,… heb gewoon schrik dat ik met de verkeerde set de 4×4 bak in de soep draai.
Ben op zolder geraakt ;) die wat ik hier heb liggen zijn ongeveer 28 cm zwarte dus.
Ja moet je echt wel mee oppassen, 4×4 verdraagt niet veel verschil, je moet ook opletten
met de hardheid van de veren een langere veer wil niet altijd zeggen dat hij gaat hoger liggen.
en anders 4×4 laten locken ben je gelijk van alle miserie af :thumbup@Da P wrote:
Hallo allen!!
Kan iemand me vertellen wat de maten zijn van de standaard veren voor een Calibra Turbo 4×4? Ik heb nieuwe standaard dempers liggen. Samen met deze dempers wil ik ook terug de originele veren op de auto zetten. Ik heb 2 sets veren liggen:
Voorveer Rood –> 29,2cm Irmscher 72703009
Voorveer Geel –> 24,5cm APEX 60-80301-VA252/98Achterveer Rood –> 18cm Irmscher 92704001
Achterveer Geel –> 19cm APEX 60-80302-HA252/98Zijn de rode Irmscher veren origineel of moet ik op zoek naar andere? De gele zijn zeker niet origineel want zijn korter dan de rode,…
Dank, P.
Volgens mij zijn standaard veren zwart van kleur…voor de maten moet ik ff op zolder gaan kijken maar geraag er nu even niet wegens werken
@knight-rider wrote:
Is de verkoper ondertussen nog niet verhuist naar Velm?
Proficiat met de aankoop.
Bedankt, neej woont daar nog altijd in Brustem.
Deed de calibra toch met grote spijt weg..grtzz
Zonet mijn 3e calibra turbo aangekocht ;) en het is idd deze lichtpaarse te brustem Belgie, op enkele kleine deukjes na perfect en roestvrij !! ff bodemwas laten doen inspuiten met vet en mooi droog wegbergen ;)) mijn nieuwjaar gaat goed beginnen :jerry Nu gaat wel de slechtste…de zwarte dus compleet of in onderdelen weg.
mooi man ;) ik denk er net hetzelfde over, een calibra is het mooist
origineel, wat verlagen en mooie velgjes….meer niet.
je remklauwen zou ik zo laten, je wagen is toppie zo :thumbup
-
AuteurBerichten