Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door lenn0
op http://oud.mantacabrio.nl/fiches/manta-data.htm staat een heleboel aan gegevens :thumbupBedankt man !! :thumbup
Dat was het wat ik moest hebben.
Is dus een ZF 3.44 Sper.
grtzz…:Phallo kan iemand mij verder helpen waar vind ik de spernummers ? :(
grtzz..Robhoi weet iemand hoe ik kan zien welke sper het is, ik heb
de kap van de as losgedraait en zie nu op de tandwielen
nummers staan.
grtzzz….Roborigineel gepost door knoll
mijn pics van mn motor vind je op mn fotoboek ga niet alle fotos hier posten anders kan de laadtijd wat te lang worden ;)
http://www.opelmanta.be/pics/OpelMantaB11600Norigineel/
fotos van de spuitwerken eraan vind je op het einde van het fotoboekwat vinden jullie ervan? wilde perse dat hij niet TE veel in het oog springt gezien de autokeuring hier in belgie (APK) wat streng kan zijn als ze dat willen omdat het een 2.0S is in plaats van 1.6N
Ferm gedaan, en zeker zo origineel laten,
grtzzkunnen ze uitboren en een nieuwe draadbus in zetten,
heb dat eens laten doen maar zal waarschijnlijk wel uit
elkaar moeten. grtzz:thumbuporigineel gepost door manta19sr
origineel gepost door Robke1974
idd dat was van een exclusiv met rood interieur en was ene met duitse papieren en ….volledig rot natuurlijk.
hoebedoel je dit?waar die van jouw uit komt?
inderdaad dat bedoelde ik :P
denk dat ik het beste dan een gewone achteras steek en die met sper volledig verkoop en nie voor 500 euro. :hmmz
origineel gepost door manta19sr
origineel gepost door Christian-tsx
een originele manta gsi sper?:hmmz nooit van gehoord, en ik dacht dat alle manta gsi’s zonde sper zijn geleverd.tja, en als het wel zo is is die wel meer waard dan 500 euro.
als je op marktplaats kijkt betaal je vaak ong. 750 euro, vind dit belachelijk duur, maarja wie het graag wil betaald wel:vertageen gsi Exclusiv had de optie voor sper,volgens mij model van 85/86 kon je zelf invullen hoe je hem wou hebben.,dit werdt in NL zelden gedaan in duitsland wel regelmatig,zelf ook een exclusiv met sper van fabriek af gekomen,helaas zat deze er neit meer in,maar weet wel dat die er in heeft gezeten nu rij ik weer met sper.
idd dat was van een exclusiv met rood interieur en was ene met duitse papieren en ….volledig rot natuurlijk.
en weet je het al ? moet deze namelijk ook zelf gaan afstellen :hmmz
ik heb een gereviseerde op e-bay gekocht,
dus je stuurt uwe oude op ze reviseren hem
degelijk en een tijdje later heb je uwe terug wat beter is als nieuw. met speciale reparatuur
voor een langere levensduur en een ring aan
de waste gate zitting (om scheurtjes tegen te gaan)
kijk maar eens naar turboproficom kostte mijn 500 euro’s.
en 6 maand garantie.
grtzz….:Peen turbo verlaagd, twijfel ik aan,en zou ik niet doen anders correctiebussen steken anders rij je de 4×4 in de soep
Bedankt manne dit is echt goeie raad, bedankt :thumbup
origineel gepost door corsaboy
ja dat gat moet je boren..
maar dat is toch al gezegd en hoeven we niet allemaal te gaan herhalen???ff goed en rustig lezen…
How dan heb ik dat toch niet gezien ! Waar staat het en Waar precies moet het
gatje geboord worden dan ? :hmmzBedankt voor jullie positieve reacties, nu weet ik het
eigenlijk ook niet meer, de meeste zeggen dat
de 2 blokken op de zuigers na niet verschillen,
en dan zijn er andere ( hier niet op het forum) die
zeggen dat de Let een andere krukas en zuigers
en extra olie retourleiding heeft en dat ik dan gaten moet
boren in onderblok Xe ! dan zal ik later mijn letje maar
eens uitbouwen en vergelijken, wou gewoon al eentje
op reserve hebben maar dat zijn xe-kes.
Jullie mogen nog altijd raad geven is héél welkom.
grtzz.. -
AuteurBerichten