Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb al sinds ik die auto heb al een probleem dat de thermostaat niet werkt. Ik heb de hele tijd dat mijn koelvloeistof lampje aan gaat en het niveau is gewoon normaal. Ik heb een v6 en ik kom zelf heel moeilijk bij de thermostaat of is dit makkelijk zelf te doen groetjes.
Hallo
Ik weet niet of je er nog steeds last van heb maar ik moest onderlaatst mijn achter lampen eruit halen maar naast de lamp zitten twee rubberen pijpjes die water afvoeren misschien zitten die niet goed op zijn plek en stroomt het water je kofferbak in. Misschien heb je hier wat aan groetjes
Hoi wim.
Alweer bedankt voor je reactie. heb jij een bedrijf waar je hier bij terrecht kan ik heb iets gelezen over lok ringen die schuiven ze dan over de de leidingen heen waar de lekkage heen. groetjes Richard
Hoi Leden
Misschien is er een misverstand gaande maar de meeting wordt gehouden door OPN dat is die oude buurman die zie ik nog regelmatig en heeft mij persoonlijk uitgenodigd om daar heen te gaan met een aantal vrienden maar dacht misschien meer mensen van dit forum ook groetjes
Ik heb ook een kennis die bij de opel werkt die heel veel vestand heeft van die blokken daar ga ik liever ook heen maar als er spoed komt en je moet toch naar je werk heb je soms geen keuze groetjes
Hoi wim inderdaad vandaag even laten uitlezen door een kennis die bij de opel werkt met tech 2 apperaat. Maar inderdaad er was iets met de sensor niet dat de sensor kapot was maar de bedrading er naar toe gaf kortsluiting binnen in de kabelboom gaan al die omhulsels scheuren en kapot en dan wordt de draad kaal en doet hij niks meer. weet jij of er iets is waar je de bedrading mee kan inspuiten zodat ze beter beschermd zijn tegen de hitte en uitdroging. want tape is ook maar een tijdelijke oplossing groetjes
Ik heb van de week de ANWB Gebeld die heeft hem proberen te starten door er een soort van remmenreiniger in de lucht filter te spuiten toen wel gewoon gestart alleen met wegrijden heel erg stotteren omdat het dan net lijkt als hij niet voldoende brandstof krijgt. het rare alleen is dat als de motor een beetje warm is zijn de problemen weg rijd hij normaal. als je hem opnieuw start doet hij het ook gewoon alleen als ik hem savonds thuis neer zet en de volgende dag wil gaan rijden start hij niet.
Ik hoop met deze aanwijzingen meer een antwoord te krijgen wat het probleem nu is want is heel irritant als je naar je werk wilt en je auto start niet groetjes
De temperatuursensor is zaterdag vervangen tenminste als je die van het koelwater bedoeld groetjes
Hey wim bedankt voor je reactie
Ik ga morgen naar de garage maar wat moet ik tegen die monteurs zeggen wat ze moeten repareren.
Is het een questie van een stekkertje vast maken en mijn probleem is opgelost of moet ik iets laten vervangen en waar zit het precies groetjesIk hoop dat je me kunt helpen met het juiste antwoord groetjes
kan het kwaad om hier mee door te blijven rijden wim
die koeler van de dynamo ligt dus onder de inlaat maar geeft die koeler ook signalen af naar de toeren teller en brandstofpomp groetjes
@wim-v6 wrote:
dan is die van de dynamo koeler
Temperatuursensor draad van de sensor af getrokken met vervangen van de Bougies, al zo vaak gezien hier en daar…
Willem
kom ik daar zelf bij is het te maken of moet ik die laten vervangen door de garage.
Kun je precies aangeven waar die koeler zit van de dynamo en geeft die ook signalen door van je toeren teller en benzine pomp groetjes Richardkun je iets duidelijker zijn temperatuursensor is vervangen dus dat kan het niet zijn waar moet ik precies zoeken of wat moet ik nu vervangen. En dat gele draadje die los is geweest die zit denk vast in die dynamo koeler huis groetjes
uitlezen gaat niet want het lampje brand steeds maar een paar seconde en moet minstens een paar minuten blijven branden dus vandaar dat ze het niet weten en nu met de vraag blijft als ik die lambda vervangt is mijn probleem dan voorbij groetjes.
Bij mij slaat hij aan bij de 98 graden net onder de honderd dat is dus normaal. Heb een Bosch sensor.
hallo waar bevind zich de stappenmotor van een calibra v6 en zijn daar toevallig fotos van groetjes
waar bevind zich de stappenmotor van een v6 en zijn hier foto’s van en hoe te demonteren groetjes
Ik heb bij Hennie ook geïnformeerd en daar kom ik nu ook bij uit maar moet even iets plannen zodat ik daar heen rijd en dan hem op kan halen groetjes.
De strip is zowel in Nederland of Duitsland te krijgen liggen ook nergens meer in een magazijn heeft iemand een idee waar ik ze kan laten maken of bestellen evt imitatie groetjes
Vette bak man die BBS Velgen ik zou hem zo houden groetjes
Ik zit dus met deze situatie in twijfel wat te doen of een kleine auto erbij en de Calibra als hobby auto eerste wens maar dit brengt ook een hoop extra kosten met zich mee en de Calibra blijft wel extra lekker rijden. Groetjes
bedankt voor je antwoord.
ik heb net een calibra gekocht maar ik moet voor mijn werk al meer dan 20000 km per jaar gaan rijden.inbouwen kost mij zo´n 1800 euro maar weet niet of ik hier goed aan doet en hoe lang die systemen dan probleemloos mee gaan en welke onderhoud daar dan aan gepaard zit groetjesja het was min 2 en moest gaan werken het gaat om een v6 blok met een onderblok van een 2.6 omega B. Ik wilde ook wel stoppen langs de kant maar langs de snelweg is niet zo heel slim groetjes
Nou die sneeuw valt wel mee is een automaat met sneeuw stand dus je krijgt geen spinnende banden en de traction control stuur ook bij
Hoi mensen
Het is inderdaad een nieuw motorblok maar volgens de de dealer een van een Vectra en de buurman van 1llusion kan het weten want die werk waar de auto in onderhoud is geweest. De roest is gelijk behandeld toen ik hem gekocht heb morgen kan ik hem ophalen en foto’s komen vanzelf eerst even goed inrijden groetjes
-
AuteurBerichten