Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@koenelsenaar wrote:
Is deze hetzelfde als een x16xel qua vacuumslangetjes? Want dan kan ik je wel helpen, weet ze uit mijn hoofd haha.
Voor zover ik weet wel!
dankje voor je snelle reactie! toevallig een foto van hoe de rest zit met de slangen?
Inmiddels weer verder gegaan met de corsa, de riem zit er weer om, alles is verder goed gegaan, nu zit ik alleen met tig vacuum slangetjes. Moet alles weer terug? of kan ik ook een deel weg laten? had ik dacht ik ergens gelezen, ik zou niet meer weten hoe dat zat allemaal :wors
en die zag ik dus nergens :-?
Haha dat die nog niet verstopt zat!
Ik heb nog een vraagje, waar moet het pijltje van het krukastandwiel heen wijzen? naar dat omhoog staande stukje metaal? kom er met autodata niet helemaal duidelijk uit, zou zonde zijn als die verkeerd staat! Zie foto
Uploaded with ImageShack.us
Toen ik hem op ging halen zat er water in, kan ook voor de roestkleur zorgen ofniet?
Thanks! Weet je de aandraaivolgorde toevallig ook?
kanaal is ongeveer 3/4mm ‘dik’ ga dit weekend nieuwe pakking erop knallen. ben benieuwd!
Dat kanaal op de tweede foto ook?
31 december 2012 om 17:56 In reactie op: koppeling rattelt nog steeds na nieuwe dmf en koppeling #18089194soms kun je aan de buitenkant niet zien of het versleten is, moet daar toch ergens zitten aangezien het met koppelen gebeurd!
31 december 2012 om 15:47 In reactie op: koppeling rattelt nog steeds na nieuwe dmf en koppeling #18089192bij mij moest de bak er inderdaad ook onder vandaan, heb het bij een garage laten doen, maar de drukgroep was wel het probleem, ondanks dat het een nieuwe was! heb je het zelf vervangen? anders terug gaan naar de garage. als je een dubbel massa vliegwiel hebt kan die het ook nog wel eens zijn, ik heb een astra G, die heeft geen dubbelmassa vliegwiel, dus moest het de drukgroep haast wel zijn!
* Edit, ik heb met die nieuwe drukgroep 500 km gereden, en het geluid niet meer terug gehad, zal het geluid nu ook nooit meer bij mn opeltje horen want gister ben ik opgehaald door de anwb omdat de brandstofpomp kapot is! de 3e. dus hij gaat naar de sloop.. drukgroep van jou en mij zullen wel totaal anders zijn denk ik?
31 december 2012 om 13:55 In reactie op: koppeling rattelt nog steeds na nieuwe dmf en koppeling #18089188soms wel, soms niet, ik had het vooral bij het laten opkomen van de koppeling, ik had inderdaad ook een nieuwe drukgroep
31 december 2012 om 12:36 In reactie op: koppeling rattelt nog steeds na nieuwe dmf en koppeling #18089186heb ik ook, bij mij was het de drukgroep!
Thanks! :thumb
Ik ook! kan ik mn glazen weer mooi helder maken, en de unit van mn angel eyes die er los in licht vastzetten!
Wil je dan voor die van mij ook gelijk even informeren? :thumb
ben ook wel benieuwd hoe dat zit met de X17DTL, kan die klep onderhand elke 2 weken schoonmaken!
Zou dus niet naar de opel dealer gaan. Betaal je de hoofdprijs
ah ok! thanks :thumb
iemand anders die het weet?
Koppeling incl druklager 600 euro voor mijn G toen. Als hij in zn vrij staat en je trapt de koppeling in en laat m snel opkomen in zn vrij, hoor je het geluid dan ook?
Ook ff de laadstroom van je dynamo meten! Dat die niet de boosdoener is van je slechte accu!
Heb ik ook als mijn accu bijna leeg is!
Wat is het verschil met 1.39?
Kan nu bijvoorbeeld niet via chassis in cruise control komen. krijg hem niet geactiveerd. hij zegt Changin Init adress…! zou de firmware update dit kunnen verhelpen?
http://www.crazyleds.co.uk/286-T5-5050-Chip-LED.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zijn dat ook goede voor de G?
-
AuteurBerichten
