Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nou hij is nog niet op de bank geweest heb net een nieuw huis en dat kost genoeg
maar denk dat t over een paar weken wel moet gaan gebeuren
me bougiekabels was ik niet tevreden over dus heb nu een ander bedrijf gevonden ze worden
op maat gemaakt en die krijg ik 1 deze dagen terug
en zoek nog de steunen van de dynamo die op je inlaat vast zit en die op t onderblok voor een enkele snaar
dus als iemand nog wat heb liggen hoor ik t graag
en als dat erop zit kan ie op de bank
hou jullie op de hoogte :thumb@SanguiniusNL wrote:
Dit is wel een bad-ass machientje zeg!
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wat is het doel met deze auto?Wordt t een show auto of gewoon voor op straat?
En hoeveel PK`s moeten er uit komen? ^^Martin
ik ga er gewoon mee op straat rijden en naar shows toe
en we gaan natuurlijk ook mee doen met de time attacks en op zandvoort vrij rijden
en dr moet ongeveer 500-550 pk uit gaan komen misschien nog meer op volle druk maar voorlopig ben ik al blij als er 500 pk uit komt we zien t wel……. :D t hoeft nog niet stuk…heel vet hoor allemaal ben zeer benieuwd!!!!
maar ik ga t niet meer redden om je bij te houden hahah
succes verder en ik hou t in de gaten dit
:wors :worsnou t zit allemaal een beetje tegen
heb net me dumpvalve binnen een turbosmart bov 50mm
wacht nog op me koelvin en meteen een nieuw stuur besteld
en me kabels komen deze week
dan nog kijken waar ik me diss bobine ga plaatsen ivm de lengte van me kabels
binnekort no wat foto s voor dat we gaan banken
kan niet wachten king: king:@Fearless wrote:
Wat een vette inlaat :thumbup Wanneer ga je banken?
hoop volgende maand te gaan banken
ben zeeeer benieuwd wat t gaat doen
heb sinds kort ook een zelfprogrammeerbaare computer met dta software
dus geen luchtmassameter meer
en geen lamdasonde
en de rest van die sensortjes weg dr mee…. :Den zoek nog steeds een nette gsi bumper
met een zender of hutthmann lip
als iemand iets weet graagbinnekort meer…
moet nog een koelvin hebben
en bougiekabels
en een dumpvalve
en voor de rest nog wat kleine dingetjes aansluiten
en een carbon achter spoiler komt er nog op
:D



[*]


zelf een inlaatspruitstuk gemaakt..

na een lange tijd.
hier een paar foto s van de laatste maanden
kadett is bijna klaar voor de testbank!!!
moet nog wat kleine dingetjes doen
hier wat foto s van de opbouw en zoals ie nu is
hoop dat ik t red om me auto af te krijgen anders
ben ik er ook zekers bij:Dik ree met me ouwe c20xe ook op 10w60 racing van valvoline die draaide 8200 toeren nooit problemen gehad
en gooi het ook in me let blok straks als ie klaar is:D[rquote=1869638&tid=125678&author=louwe 16 klepper]hoop niet dat ik te laat kom met m,n tip
omdat het spruitstuk der al in hangtmaar chekk hem inwendig even super goed
of er niet nog ergens (een )lasspetter(s) zitwant als die loskomt terwijl je turbo op toeren is
daar wordt die niet beter van;)verder:thumbup bezig[/rquote]
bedankt voor de tip
maar het spruitstuk ziet er van binnen helemaal netjes uit
heb het zelf hier en daar nog wat netter gemaakt op het stuk waar alle vier de pijpen bij elkaar komen.
maar begrijp wat je bedoeld met die lasspetters:crykleppedeksel gespoten en nog wat kleine dingetjes gedaan..

hier hangt ie er net in :D



nou beetje bezig geweest afgelopen 2 weken
het blok hangt er al in maar nou de rest nog.
doe het allemaal een beetje rustig aan want het moet wel allemaal goed en netjes natuurlijk.
ben nu aant kijken voor een dikke intercooler en de uitlaat aant maken dus heb nog wel wat te doen de aankomende weken.hier nog wat foto s:)
ook aangemeld!!!:D
binnekort updates
beetje druk de laatste weken…en die leiding is inderdaad me nieuwe olie aanvoer:thumbup
en heb toch maar in plaats van de glyco lagerschalen
ACL er in gezet
drijfstang en hoofdlagershopelijk volgende week bouwen en dan komen er meer foto s
-
AuteurBerichten