Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja dat komt in de buurt, bedankt!
Gaat hem toch niet helemaal worden.. te moderne auto voor dit kleurtje :angel
Bedankt in ieder geval!
Zover kwam ik ook, maar wil in principe de glans eruit omdat het een matte kleur is.. Helaas zijn mijn photoshopskills nog niet zo ver gevorderd.. Maar het geeft wel al een beeld in ieder geval! Bedankt!Ik geloof nooit dat het je deurmotoren zijn ;). Anders zouden er in één keer 3motoren sneuvelen..
Wellicht een slecht contact ergens, alhoewel ik niet weet hoe je motoren gekoppeld zijn..Precies, verzenden is geen doen.. en anders zijn je verzendkosten véél te hoog ;).
Bij serieuze interesse stuur je maar een berichtje en komen we er wel uit. Maar dan gaat het dus om ophalen want ik loop zelf liever niet her risico dat ie breekt en het een hoop gezeur achteraf op levert ;).
[rquote=1840314&tid=140373&author=Daan0803]Omgeving Emmen, dus Oostburg is wat ver ben ik bang… :( In ieder geval bedankt voor je aanbod! :thumbup[/rquote]
Je zou het kunnen combineren met een dagje strand, maar daar is het nu ook niet bepaald weer voor :P
waar kom je vandaan?
Heb nog een originele hoedenplank liggen :)FF op opelclubzeeland forum kijken, daar staan sowieso wat foto’tjes en kan je denk ik ook wel met ome co in contact komen ;)
Weer een update na een aantal koude dagen kon ik de garage in voor een weekje om de kist te verbouwen :).
Hier wat foto’s :
Beginsituatie :

Zoals te zien is de poort veeelste klein. Deze heb ik een half jaar geleden met 0,0verstand van poorten en frequentie’s gebouwd. Het resultaat was dat de sub zijn druk totaal niet kwijt kon en op hele rare frequentie’s liep te pieken.
Daarnaast was de kist (22mm mdf) niet stevig genoeg, deze bewoog aan alle kanten en in verloop van tijd kwam zelfs de bovenplaat los. (je kon er je pinpas tijdens het spelen vrij door bewegen :P).Vervolgens een poort gebouwd die voor mij berekend was :

Deze poort is nog niet optimaal op de foto’s. Ondertussen zijn alle ‘uitstekende rechte delen’ met de frees rond gemaakt.
Toen was het tijd voor verstevigingen zodat de kist niet kan gaan bewegen. Dit in de vorm van op maat gelaste buizen met een basisplaat :



Ook de gehele kist + poort heb ik met jachtenlak(lekker dik) ingesmeerd. Dit zou ervoor moeten zorgen dat er een flow in je kist komt en dat het mdf de toon niet ‘opzuigt’.
Vervolgens was het tijd om de bovenplaat te maken. Helaas was ik zo op dreef dat ik daar niet zoveel foto’s van heb :angel
In ieder geval is deze nog eens verstevigd met ene extra 22mm plaat aan de onderzijde totaan de poort.


Ook hier heel wat schroeven om te voorkomen dat hij loskomt :PMomenteel staat de kist er weer in, en is t nog even een kwestie van alles weer terug aansluiten.
En dan maar wachten tot er weer een meting plaats vind :Dkijk eens rond op het corsa a forum, daar zijn er een aantal die met een enkele wisser rijden volgens mij :D.
Ik dacht dat je in engeland een enkel parafaan kon bestellen zodat je één wissergat hebt, en dan met behulp van een verlengde citroen ax wisser arm+motor je een enkele wisser kan makan.. Maar weet het niet zeker :angel
31 december 2010 om 18:44 In reactie op: De astra f verlaagd! Eindelijk en nog voor 2011:P (met foto& #17785426Kan natuurlijk zijn dat je achterveren wat doorgezakt waren waardoor je daar niet het ’60’ verschil krijgt ;).
Staat hem in ieder geval goed! :D
30 december 2010 om 20:43 In reactie op: Vectra GTS Emma wedstrijd install, Filmpje db Meting online #17751712Oké, zal een leuk werkje geweest zijn de portieren, heb je de volledige auto verder ook gedempt?
Je hebt in ieder geval wel een mooi topic, waarin beschreven wordt hoe je nu zoiets bijzonder goed aan kan/moet pakken!
Keep up te good work! :)
Heb je nu een corsa a of een corsa B? Volgens je profielfoto een B..
Ik wou al zeggen, want legde mijn corsa met een 6cm verlaging en 13inch velgen al plat op zn bek ;) :D
30 december 2010 om 20:27 In reactie op: Boxen inbouwen Astra F en deurpanelen demonteren..? #17775281ik denk dat ts bedoelt wat de + van je speakers is ;).
Meestal is de draad met het oneffenheidje (in jou geval bruine streep) de – volgens mij.
De + en – kan je meestal ook gewoon met een multimetertje meten, zit een zwarte en een rode pen aan, als de meter – aangeeft omdraaien.. en de rode pen geeft meteen je + weer :).
29 december 2010 om 20:58 In reactie op: Vectra GTS Emma wedstrijd install, Filmpje db Meting online #17751706zoo goed bezig! :D
Heb je toevallig ook foto’s van de demping in je deuren e.d.?
2010 viel mee vergeleken met 2008 maar weer tegen met 2009.. die was boetevrij :P
Dit jaar één keer 27euro en één keer 156.. Opgeteld mijn bijrage dus 183euro.
Hier ook zo’n glad straatje inderdaad.. wat een dramaa
Verder is alles wel weer redelijk begaanbaar na 3dagen schuiven en strooien van de gemeente ;). Had woensdag wel een flinke sneeuwduin te pakken met het bedrijfsbusje :O
15 december 2010 om 21:23 In reactie op: Boxen inbouwen Astra F en deurpanelen demonteren..? #17775268die schroefjes zitten er gewoon onder? als je vanaf onder kijkt zie je ze gewoon zitten. Wellicht zit er een afdekkapje op maar heb ik bij mijn fje niet gezien ;).
Ik zie dat je wel redelijk uit de buurt komt, dus mocht je er niet uit komen ben ik bereid wel eens langs te komen om te helpen ;). Wel op tijd aangeven ik kom namelijk van ‘de overkant’ :angel
huidige instal van de astra:

AMP steg k2.04 en SUB ascendant audio chaos 18inch.Momenteel weer op de schop omdat er teveel beweging in zit + poort aanpassen :D
de plek waar ik gebruik van maak is een loods die in de winter wordt gebruikt om boten te onderhouden.
Dus in de koude maanden kan ik er niet terecht, en gebeurd er dus ook niet zoveel aan de auto :p.
Net voordat ze erin kwamen, eind oktober nog wel ff heel de auto gedempt.. Er hangt een flinke heather op gas in, dan is het binnen een kwartier tropisch warm als je wilt :Ddeze waren ook al ter sprake gekomen op Showyoursound haha :P.
Hebben idd een rand in het midden. Schijnt iets Amerikaans te zijn, ook testen van. Als je één band lek hebt kun je kennelijk nog steeds doorrijden op de ‘andere band’ .
oké, dit is zeker een duidelijk verhaal. Ook ik leer weer bij :wors
bij mij geen problemen met laden hoor :D
Oké, lees mijn post terug en hij is wat onvolledig.
Ikzelf heb ook geen loodaccu’s, maar gelaccu’s. 2 vanachter 1 vanvoor.. allemaal dezelfde capaciteit.
Hiervoor ook meteen de dynamo vervangen naar een zwaarder van 120ah, incl de bekabeling hiervan.In mij geval gaat het dan ook om korte piekstromen op te vangen, en geen constante leuke voeding te leveren :P
Ik ben nog altijd van mening dat je beter die euro’s van je condensator kan bewaren en ff wat meer in een goede 2de accu kunt stoppen.
Zet je gewoon vanachter erbij, goed afzekeren natuurlijk en dr knippert niks meer en bij normale audio trekt t de boel ook niet leeg :Pik koop dan liever een radio zonder scherm van kwaliteit voor dat geld, dan één van beide..
Maar dat is mijn persoonlijke mening ;).
Deze radio’s zullen het best leuk doen, maar als je wat harder wilt en kwaliteit heb je voor dat geld ook een leuke pioneer of sony/jvc met usb :thumbupWat betreft de zekeringen gaat het er natuurlijk ook om wat voor soort je hebt. Je hebt zekeringen die er traag uit klappen, of zekeringen die er wat sneller uit gaan. Af en toe heb je behoorlijke pieken, zeker als je stroomvoorziening nog niet geweldig is (spanning zakt==> stroom stijgt!).
Ikzelf trek soms ook gewoon 240ampére weg over een 150ampére zekering :angelWat betreft de condensator,
In 9 van de 10 gevallen zal deze positief werken, maar bij het wegnemen van grotere vermogens heb ik zelf ondervonden dat dit alleen maar een weerstand is, aangezien hij niet snel genoeg kan bijladen, waardoor hij tegelijk met je ‘basspieken’ nog aan het opladen is.Ik ben wat betreft voor of achter speakers van mening dat , in het geval van een goede composet voor (geen coaxiale) je vanachter niets nodig hebt. Maar dat is een kwestie van eens bij bijvoorbeeld media-markt langs gaan en luisteren in de ‘wall’ die ze daar hebben ;)
-
AuteurBerichten