Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik met mn 1,93 paste perfect in een a-tje met gsi stoeltjes erin..
Moest ook niet veel langer zijn moet ik zeggen :Pvolgens mij is het niet alleen rubber maar zit er ook geleiding in..
De auto is geladen, en ontlaadt zich via jou naar de grond.. dus als je dan een geleidend materiaal in dat stripje naar de grond doet, ontlaad die daar direct naartoe.,.
ik geloof dat ik het antwoord al gevonden heb, dat wat betreft de veerschotels ook andere schokdempers besteld moeten worden :angel
[rquote=1918155&tid=146743&author=BlackSapphire][rquote=1918114&tid=146743&author=GSI Racer]verbaasd me dat hij geen Belgische platen heeft:jerry[/rquote]
wat wil je daarmee zeggen :angel[/rquote]
|Dat was een paar maanden terug wel het geval met een belgische parkeerder in Eindhoven als ik me niet vergis :D
De velgjes kwamen vanonder een Corsa A c20xe waarvan ik me ver herrinerde nog wat oude velgen te hebben liggen..
De ze had ik ook inderdaad, maar pasten natuurlijk niet over de grotere remmerij vanvoor..
Vandaar dat ze weer ff terug moesten.
Ik hoop volgende week ze defenitief te kunnen monteren, én dan maak ik ook foto’s :Pnog even een update na het passen.
Het past, beter dan verwacht zelfs.
Overal binnen de kassen.. voor mag zeker nog een cm of 6omlaag.. én achter zou ook nog wel een tikje mogen hebben op originele hoogte, maar hangt nu precies goed ivm. geluidsinstalatie.Klopt helemaal!
Ik ga ze morgen gewoon eens passen op originele hoogte.. en dan zien we het wel!
Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval
En als ik dan alleen de voorzijde verlaag? (ik weet het, niet aan te raden.. maar alles voor de looks :angel).
Kastje eruit gehaald, kurkdroog wel wat ‘lichte’ corrosie op de contactpunten van de stekker, maar niet schrikbarend. Dus die lijkt me in orde, ook de andere module is goed.. de bedrading heb ik opnieuw gesoldeerd.. dus ook in orde.
Wat mij meer opvalt is dat hij dus automatisch gaat icm het contactslot, zit deze via de computer gelinkt? Of een manier waarop het zo kan zijn dat de vergrendeling reageert op de verschillende standen van het contactslot?
Anders kijk ik ff voor een andere module, is dit een duur grapje bij de dealer?
Hmm, mijn astra was tot nog toe altijd nog flink droog.. maar ga morgen de boel maar eens lostrekken inderdaad :)
Ik heb ook alles overzichtelijk, met goede stekkertjes.
Bij mij zit de originele kiekert module er nog in van opel voor de vergrendeling zelf. Hier zit het probleem ook in volgens mij, aangezien ik bij het loskoppelen van de module die alleen maar de afstandsbediening ontvangt en doorgeeft het probleem zich nog steeds voor doet.Klopt dondevo!
Ik probeer er ook bij te zijn, even zien hoe en wat met de storingsdienst maar moet wel lukken :D
tsja drempels.. ik erger me er dood aan maar dat helpt toch niet.
Hier is de gemeente ook behoorlijk laks, vorige jaar hadden ze een sleuf in de weg gegraven om een buis te plaatsen.. Netjes terug dicht gelegd maar wel in een ‘drempel’ van 30cm breed en zeker 10cm hoog. Op een plaats waar normaal de straat dus vlak moet zijn.
Ik denk wel 10keer met de gemeente gebeld dat ik hierdoor mijn straat niet in kon (éénrichtings weg, dus moest rond rijden en achteruit mijn straat in om te parkeren met de corsa.. ).
Slot van het liedje :
Gemeente doet niets.. en ik heb iemand met ene trilplaat geregeld die het es flink aan ging stampen zodat ik er weer overheen kon :Pheb je er ook foto’s van? Die spreken wat meer tot mensen dan een kenteken denk ik!
[rquote=1868016&tid=142652&author=louwe 16 klepper]tjah je kunt er een 2e accu bij inzetten;)[/rquote]
Dat zou ik niet doen.. want dan wordt alles 24volt.. tenzij je met diode’s gaat werken.. Maar dat allemaal voor een toeter van 5euro :D
Ik dacht, mits hetzelfde als bij een A-corsa:
Pennen los die er vanboven doorheen zitten +
Je kabel achterruitverwarming en evt. andere zaken zoals je achterruitsproeier, achterruitwisser enzovoorts los.Heb het toen ook gehad, maar dan met een beugel die ze rond ‘jonge boompjes’ zetten. In dit geval 3 naast elkaar waarbij het boompje in de middelste miste waardoor ik er achteruit wel ff tussen dacht te kunnen parkeren :angel
[rquote=1855365&tid=141599&author=xladage]Interieurfilter zorgt er voor dat lucht die van buiten naar binnen komt gefilterd wordt.
Hij zit achter je handschoenenkastje, en moet periodiek vervangen worden (hoewel dit vaak niet gedaan wordt)
Het zijn overig vooral de F series die last hebben van natte filters, niet de G, omdat de filter daar buiten zit, onder de parafaan.
[/rquote]Mijn F-je uit 97 heeft hem ook onder het parafaan hoor :angel.
Overigens, heb bij mijn F laatst de achterlichten afgekit, hierlangs lekte hij bij mij.
Nu na een maand met de vochtvreter is het probleem verholpen :)Kan heel slecht zien hoe of wat.. morgen maar eens wiel eraf draaien en op inspectie tocht..
Bedankt voor het advies in ieder geval :DHeeft hier iemand een antwoord op?
Ik erger me kapot :PMochten bovenstaande dingen niet lukken had ik nog een rigoreuze :
2vlakke kanten eraan slijpen en een baco erop.. zo kwam die bij mij los :angel
Deze is van een oud-gebruiker van het forum geweest die zonder apk rond reed.. volgens mij zijn ook de papieren afgepakt..
Ook zijn oplossingen voor sommige problemen aan de corsa heb ik destijds mijn vraagtekens bij geplaatst weet ik nog wel (vraag me niet meer waar het om ging :P).Ondertussen staat ie wel alweer voor de 3de keer te koop sinds de verkoop van cheungy :hmmz
Laag met een astra is gewoon geweldig :D. Maar wel vervelend omdat de ‘hele auto’ laag ligt en niet alleen een bumpertje.
Schroefsets zijn in de regel redelijk duur (vergeleken met corsa e.d.) en vaste verlagingsveren zit je weer redelijk aan vast.Al met al, zodra je een schroefset hebt is het wel een mooie investering!
De auto is overgespoten, maar helaas niet zo best gedaan. Op de stijl vanachter en vanvoor hebben ze hem uitgewaaierd naar boven toe. Helaas is dit niet ontvet oid, en laat de lak daar los evenals de tankklep.
Inmiddels is de motorkap matzwart (schoolbord verf) en het dak zit een sticker matzwart met matheuskruis op.
Het resultaat van de motorkap viel me zoveel mee dat ik hem gewoon rood laat inderdaad. :P Alleen kijken of die plekken bijgewerkt kunnen worden en het ziet er weer toonbaar uit :angel
Maar in ieder geval bedankt voor de shopjes!
Ik kwam erop via deze site :
http://start.mijngrossier.nl/catalog/kentekenbouwjaar.aspx?m=QIRNOK&md=OMPPPKDaarbij staat in de optie lijst de 120ah, Binnenkort maar eens kijken om er ergens eentje op te duikelen voor niet al te veel.. dan ben ik ook niet miskocht als het niet mocht passen :angel
ja dat is zeker dat de kabels ook dikker moeten haha..
Elektrotechnisch snap ik alles wel.. alleen motorisch ben ik (nog) niet zo’n wonder vandaar de dynamovraag.
Deze grote dynamo gaat ook passen kwa ruimte enzo dan? En dan is het wellicht alleen de poulie overzetten?En het heeft verder ook geen nadelige gevolgen neem ik aan om van een (ik denk) 70ah naar 120ah te gaan? Behalve dat de accu’s wat sneller geladen worden? :D
-
AuteurBerichten