Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
robertszone
DeelnemerHmm alles wat los is kwa draadjes netjes afgetaped, vervolgens de achterspeakers (die ik niet gebruik) ook doorgenkipt en afgetaped..
En nog steeds :hmmzLaatste optie is denk ik nieuwe bekabeling naar de deuren trekken.. maar daar heb ik eigenlijk nie zoveel zin in met dit weer buiten :P.
Wat denken jullie dat wellicht nog een optie is? (Heb overigens al aan de kant waar het alarm is ingebouwd alles gechecked, ziet er allemaal goed uit).
Door meten op ohmse weerstand is ook geen optie, omdat de storing maar af en toe voorkomt.. :mad:robertszone
Deelnemer:kewlpics
robertszone
DeelnemerMijn voorkeur gaat naar de 2de, een riegergrill. Heb er zelf ook net één gekocht, heb nog niet gekeken naar de pasvorm..
Had hiervoor de eerste die je laat zien, die pasvorm is in ieder geval wel goed.
Maar smaak is natuurlijk persoonlijk ;).robertszone
Deelnemeraha, zal die eens checken ja, samen met de ‘mute’. Heb eerst de voeding gedaan, die is in orde.. morgen checken!
robertszone
DeelnemerIk ken het kleurenschema van die cargood niet..
Meestal zit er een schema-tje bij welke zegt welke kleur wat is.. de + , de – en de geschakelde draden voor openen of sluiten..
Je moet in ieder geval het negatief gestuurde schema gebruiken..
robertszone
DeelnemerMaar, hoe hou je ze dan op de goeie plek? Of is het al een klein beetje hechtende (plakkende) van zichzelf?
Als het in één keer goed zit hoeft het er ook nooit meer vanaf natuurlijk :angel
robertszone
Deelnemerside skirts spuiten op het gemak en vannavond ruiten achter blinderen.. En als er tussendoor tijd overschiet een rieger-grill even polyesteren en in de filler zetten :D
robertszone
Deelnemer@ Xhoza
Daar staat dus linksonderin niks, en rechtsonderin 0375..Ik zal zometeen eens in mn deuropening kijken..want het is een 97-er..
robertszone
Deelnemerdat zit er dus niet.. Enkel rechts (als je voor de motorruimte zit) onderaan..
Zie foto :

Hier zit het plaatje rechtsonder op de foto.. En de code onderaan is 0375. Voor de liefhebber wil ik de foto van het ‘plaatje’ ook nog wel plaatsen, maar heb geen idee of daar teveel gegevens vanaf gehaald kunnen worden?robertszone
DeelnemerHeb hier ook nog een kleine vraag over..
Mijn astra is toch echt rood, maar ik vind op het plaatje onder de kap (dat overigens ook meegespoten is) onderaan toch echt het nummer 0375 wat groen zou betekenen :angelHier een foto :

Of is er een andere mogelijkheid om achter de kleur te komen? (of heb ik gewoon het verkeerde nummer te pakken? :P )
robertszone
Deelnemerhad ik geen last van met elektrische ramen.. vandaar dat ik t vergeten was :P
robertszone
DeelnemerGaat om een corsa A3 neem ik aan?
Hier zitten 2 schroeven onder de armsteun en 4 schroeven onder de baksteun.
Als je deze los hebt kun je hem er zo voorzichtig aftrekken, zit een soort kliksysteem ja.Daarachter zit nog een stuk plastic, doe daar ook voorzichtig mee als je het nog wil gebruiken, want gaat best snel kapot ;).
robertszone
DeelnemerMoeilijk plaatje :(.
Volgens mij moet ie toch wel in de buurt komen.. De echt rode motorkappen zijn meestal vaal.. Of in ieder geval niet zo rood rood. . Maar idd ff de kleurcode’s bekijken!
robertszone
DeelnemerIn de winter is je accu altijd minder.. Tel daarbij op dat je hem een tijdje stil heb laten staan.. Ik zou me geen zorgen maken ;)
robertszone
Deelnemerpedalensetje van sparco erop gezet, en beginnen meten voor beugeltjes voor mn neon te maken :P
robertszone
Deelnemerin bochten is het vervelender om met je achterkant weg te slippen dan met de voorkant? In ieder geval met voorwielaandrijving dan is mijn redenering.. :hmmz
robertszone
DeelnemerOf wellicht een draadbreuk naar de vergrendeling in de deur?
Had dit ook, maakte een rare sluiting waardoor hij ook op slot bleef.. Dat was toen volgens mij een draad die opengeschuurd was en tegen de massa zat.. maar is alweer lang geleden :Probertszone
Deelnemerik doe het nooit.. geef liever in etappe’s geld uit aan nieuwe banden dan dat ik er straks 4tegelijk moet doen :P.
Als er voldoende profiel op zit kan het natuurlijk wel, maar zoals b07 zegt heb je dan minder grip vanachter als het glad is..
robertszone
DeelnemerLet inderdaad wel even op dat je ze nog moet stellen kwa hoogte..
(makkelijk zelf te doen door met de koplampen ’tegen de muur’ te staan, hart aftekenen en vervolgens de auto 5meter van de muur afrijden en 5cm onder het hart van je lampen nog een ‘streep te trekken’. Hier moet dan de bovenkant van de lichtstraal ongeveer gelijk aan schijnen :).Het beste is natuurlijk nog eerst zelf bijstellen en dan vervolgens bij de garage even laten goed stellen met het apparaat dat ze daar voor hebben :P
robertszone
Deelnemervolgens mij moet dat wel lukken.. De slotwerking is eenzelfde principe, wel zul je dan een beugeltje oid moeten maken..
(mits het ongeveer hetzelfde zit als bij mn corsa van vroeger.. Bij de astra ben ik nog nie in de kofferklep geweest..robertszone
DeelnemerNog één vraag,
Nadat ik alles netjes heb aangesloten volgens de how to op pagina 2 van het gsi forum wil ik ook nog de knipperlichten doen..
Ik ben alleen te lui om een draad richting mn alarmlichten schakelaar te leggen en vraag me af of dit ook gewoon een draad kan pakken die vannaf de computer loopt, of in ieder geval in die hoek zit..
Ik heb op mn ‘alarm’ 2draden voor de knipperlichten zitten, dus hoef niet te kloten met diode’s enzo :)
robertszone
Deelnemerhier heb ik t schema vandaan :
http://members.home.nl/opeltje/
én hier het topic in het astra gsi topic.. gaat dus om een F
http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=1&t=13680Ben er inmiddels uit hoe het zit.. Heb zelf een alarmsysteem gt111.. redelijk oud maar wél goed :afro
Als er vraag naar is wil ik wel het gedeelte digitaal tekenen hoe ik het bij mij ga aansluiten kwa centrale vergrendeling
robertszone
Deelnemervanachter ligt hij al op hetzelfde niveau als die van jou Twan, zit nl een redelijk zware Muziekinstalatie in :P.
Bedankt voor de antwoorden, ik ga dus voorlopig voor de 40mm verlaging.. Daarna zien we wel weer verder:angel
robertszone
Deelnemerdat ligt al mooi laag met een lipje :thumbup
Van wat voor auto komt die weg?
Ik ga dan voorlopig maar eens kijken om te verlagen met 40mm.. En dan sparen richting een schroefset :angel
robertszone
DeelnemerKwam nog een topic tegen op het astra gsi forum ook hierover.. Staat een hele makkelijke how-to in :D
Alleen ben ik nog niet helemaal weg ermee dat het een negatieve sturing is.. Maar dat komt wellicht dat het enige schema dat ik nu heb er één van het model 91-94 is ;)
-
AuteurBerichten